Oud 02-01-2012, 22:39
boeitniet1234
boeitniet1234 is offline
Hey allemaal,

Ik zit met een klein probleempje.
Ik ben een jongen van 18 jaar en ik heb een paar dagen geleden een meisje ontmoet (stuk jonger dan mij, 15) die ik erg leuk vindt.

Nou had ik gister met haar afgesproken, en dat verliep allemaal leuk, wat gepraat enzo, je kent het wel.

Diezelfde avond vroeg ze of ik mee wou naar der huis, omdat het zo gezellig was.
Eenmaal aangekomen hebben we films gekeken enz. en zij ging dus ook tegen mij aanliggen, handje vast houden, haar hoofd op mijn schouders, allemaal basic stuff.

Toen ik later op die avond naar huis ging vroeg ik nog aan der zullen we nog een keertje wat afspreken? Waarop zei antwoorden: weet ik niet.

Ik weet niet zo goed wat ik hiermee aanmoet, ik ben iemand die wel zekerheid wil of ze me nou wel ziet zitten of niet ziet zitten

- Jeffrey
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2012, 23:47
Lente
Lente is offline
als je nu zekerheid wil, moet je het laten zitten. als je haar wil, zou ik haar over een paar dagen bellen en vragen iets te gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 23:54
boeitniet1234
boeitniet1234 is offline
Ja ik kan haar wel een paar dagen met rust laten en het later vragen.

Maar ik wil niet dat ze het gevoel krijgt dat ik haar negeer

Ze weet ook dat ik haar leuk vind want dat heb ik al tegen haar verteld, aangezien het een verlegen meisje is en ik toch wou laten zien dat ik echt interesse in haar heb.

Ik snap alleen niet hoe ze na z'n leuke avond (naar mijn mening) niet nog een keer wilt afspreken..
Met citaat reageren
Oud 03-01-2012, 01:15
Verwijderd
Zeg tegen haar dat ze maar moet bellen als ze zover is.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2012, 09:28
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb je titel even aangepast zodat de inhoud van je topic wat duidelijker is.

Normaal zou ik zeggen, als een meisje niet weet of ze je nog een keer wil zien kun je dat wel beschouwen als een nee, maar aangezien ze je wel uitnodigde bij haar thuis en het wel gezellig was, vind ik dat moeilijker te zeggen. Geef haar gewoon een paar dagen tijd en vraag dan nog maar eens of ze misschien iets wil doen en dat je het vorige keer zo gezellig vond.
Oud 03-01-2012, 11:14
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
als je nu zekerheid wil, moet je het laten zitten. als je haar wil, zou ik haar over een paar dagen bellen en vragen iets te gaan doen.
dit idd, en zegt ze dan nee, dan lijkt het me duidelijk.
Gezien ze 15 is , was ze misschien met het afscheid nemen wat verlegen ofzo en zei ze weet ik niet hihihihi..
Oud 03-01-2012, 12:53
bambambam
bambambam is offline
Weet je heel zeker dat je niet iets gedaan hebt waardoor ze afknapte of zo? bijvoorbeeld bepaalde plekken aanraken tijdens het film kijken?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2012, 13:20
boeitniet1234
boeitniet1234 is offline
Citaat:
Weet je heel zeker dat je niet iets gedaan hebt waardoor ze afknapte of zo? bijvoorbeeld bepaalde plekken aanraken tijdens het film kijken?
Nee totaal niet .

Ik ben juist heel erg voorzichtig geweest met aanraken, zij was ook degene die ermee begon, haar benen over die van mij, tegen me aan liggen, en vervolgens vroeg ze nog "heb jij warme handen?", dus die pakte ze en die heeft ze heel de avond niet meer los gelaten.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2012, 19:19
Meesterlijk
Meesterlijk is offline
Als ze verlegen is kun je het initiatief nemen, vraag haar om dan dit en dan met je te gaan doen. Als ze je leuk vindt zal ze wel willen, of als ze dan niet kan een andere dag vragen of iets dergelijks.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten