In mijn klas mogen veel mij niet is erg jammer maar wat ze dan doen tegen mij vind ik heel erg vervelend
Als je in een groepje moet werken blijf ik altijd als laatste over en moet de leraar of lerares me dan ergens tussen wurmen.
als we dan moeten werken mag ik niks doen want ik doe het dan fout :zeggen ze: en dan na afloop zeggen ze dat ik niks gedaan heb dus weer een laag cijfer

.
In de pauze komen ze me op me af nemen ze me mee naar de kluisjes duwen me tegen de kluisjes aan en schoppen me en slaan me (Soms laatste tijd wel vaak).
Als ik iets moet pakken bij mijn kluis trekken ze me weg en doen er zo lang mogelijk over zodat ik te laat bij de les kom (al vaak strafcorvee moeten doen hierdoor

) .
En als ik iets terugdoe bijvoorbeeld een duw terug of iets terug zeggen dan zeggen ze je bent een agressief jongetje BATS! slaan ze meer weer
Ik heb er wel eens het tegen de mentor gezegd nou die geeft ze straf en dan doen ze nog erger tegen me dus als ik weer naar de mentor ga dan wordt het weer erger
Hoe moet ik hier in vredesnaam mij omgaan? want hierdoor krijg ik heel veel blauwe plekken (vooral in mn gezicht dus ik zie er dan lelijk uit met een blauw oog of bloedneus)
wat te doen????