Oud 09-02-2012, 15:30
Verwijderd
In mijn klas mogen veel mij niet is erg jammer maar wat ze dan doen tegen mij vind ik heel erg vervelend

Als je in een groepje moet werken blijf ik altijd als laatste over en moet de leraar of lerares me dan ergens tussen wurmen.
als we dan moeten werken mag ik niks doen want ik doe het dan fout :zeggen ze: en dan na afloop zeggen ze dat ik niks gedaan heb dus weer een laag cijfer.

In de pauze komen ze me op me af nemen ze me mee naar de kluisjes duwen me tegen de kluisjes aan en schoppen me en slaan me (Soms laatste tijd wel vaak).

Als ik iets moet pakken bij mijn kluis trekken ze me weg en doen er zo lang mogelijk over zodat ik te laat bij de les kom (al vaak strafcorvee moeten doen hierdoor) .

En als ik iets terugdoe bijvoorbeeld een duw terug of iets terug zeggen dan zeggen ze je bent een agressief jongetje BATS! slaan ze meer weer

Ik heb er wel eens het tegen de mentor gezegd nou die geeft ze straf en dan doen ze nog erger tegen me dus als ik weer naar de mentor ga dan wordt het weer erger

Hoe moet ik hier in vredesnaam mij omgaan? want hierdoor krijg ik heel veel blauwe plekken (vooral in mn gezicht dus ik zie er dan lelijk uit met een blauw oog of bloedneus)

wat te doen????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2012, 15:34
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Is er geen vertrouwenspersoon op school waarmee je in eerste instantie kan praten hierover? Want dit is niet goed zo..
Oud 09-02-2012, 15:41
Verwijderd
de mentor meer heb ik niet echt op school?

ik heb 2 vrienden maar die zitten op een andere school
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 16:41
Verwijderd
Hoe oud ben je? Ik zou zeggen van school veranderen, of met een groepje terug slaan namelijk.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Hoe oud ben je? Ik zou zeggen van school veranderen, of met een groepje terug slaan namelijk.
ik ben 13 jaar maar wie dan? heb geen vrienden op school
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 17:43
Verwijderd
Praat met je mentor en leg uit dat als ze nog één keer komen dat je bloed gaat vergieten. Wellicht steekt hij dan eens de handen uit de mouwen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 18:22
Verwijderd
Citaat:
ik ben 13 jaar maar wie dan? heb geen vrienden op school
Vrienden van buiten school/familie. Gewoon een keertje met een groepje die lijers allemaal een gebroken neus (minstens) stompen. Kijken of ze dan nog zo stoer zijn...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Vrienden van buiten school/familie. Gewoon een keertje met een groepje die lijers allemaal een gebroken neus (minstens) stompen. Kijken of ze dan nog zo stoer zijn...
oke oke ik zal eens kijken ik laat jullie later weer weten
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 20:03
Verwijderd
Wacht wacht wacht! Ik zie enkel agressie in de reacties hier. Tegengeweld is niet de oplossing, dit lokt alleen maar ergere dingen uit. Ik snap dat de mensen zich kwaadmaken dat zoiets gebeurt, maar geweld als suggestie geven is niet slim.

Je beste uitweg is zelfvertrouwen opbouwen, zij het een vechtsport leren (niet om te vechten, maar je gaat er zelfverzekerder bijlopen als je weet dat je iets terug kan doen), je charisma trainen (weten wat je terug moet zeggen/iemand keihard dissen komt zelfverzekerd over, vaak komen ze er dan niet bovenuit en schrikt het ze af). Je moet de eer aan je eigen houden, jezelf niet verlagen tot het niveau van hun...

Ik heb in jouw schoenen gestaan. Ik hield me klein en het waaide over na een paar jaar.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2012, 12:05
Verwijderd
ik had zoveel geluk dit keer......

mn vrienden waren er niet konden niet dus ik ging gewoon wat doen toen kwam ik hen weer tegen nou brachten me weer bij de kluisjes sloeg me een keer..

maar toen kwam de afdelingsdirecteur langslopen hij zag dat ik een aantal klappen in mn gezicht had gekregen dus hij stuurde die klootzakken naar zijn kamer later was bekend dat ze geschorst waren
ik ben zo blij nu
Met citaat reageren
Oud 10-02-2012, 12:39
sexy aardappel
sexy aardappel is offline
ik ben ook blij voor jou
Met citaat reageren
Oud 10-02-2012, 13:48
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
woohoo, goed man! Eindelijk actie! Wel belachelijk dat het zo ver moet komen dat je eerst mishandelt moet worden voordat men ingrijpt...
Oud 10-02-2012, 14:59
bambambam
bambambam is offline
Thuis beetje spieren kweken -> meer kracht & testoteron, wacht tot 1 van die gastjes alleen is, beuk hem tegende muur, en geef hem een paar flinke tikken voor zijn neus of zo.

Het populariteits systeem op de middelbare school is niet veel anders dan die van leeuwen. Laat merken dat je wel wat voor stelt. Ja, dit heb ik ook zelf gedaan, ja, het werkt.

Ja ik weet dat dit niet mag, aanzetten tot geweld, maar liever zij een paar klappen dan dat jij ze nog voor jaren krijgt.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2012, 17:15
Verwijderd
tja ik ben niet iemand die heel erg sterk is ofzo en ook niet heel snel en veel jongens zijn sterker dan ik (een keer was ik zo kwaad dat ik iemand op de grond smeet dus ze laten me veel met rust)

ps: want die jongens die me inelkaar sloegen steeds die waren ook van een hogere klas dus niet uit mijn klas
Met citaat reageren
Oud 05-03-2012, 23:55
something..
something.. is offline
je hoeft niet sterk te zijn tis best slecht eigenlijk maar ik heb zoiets ook meegemaakt
daarna flikte ze het weer als ze het nog is doen meld het aan je menotr en zeg als die er niks aan doet doe jij het.
9/10 keer doet de mentor er meer aan
en anders je hoeft niet sterk te zijn als je iemand maar goed een keer een klap verkoopt de sterkste natuurlijk en niet op zijn slaap of onder zijn neus dat kan verkeerd aflopen
Oud 31-03-2012, 01:05
Verwijderd
Ik werd ook gepest op school toen ik 11/12 was. Maar het was lang niet zo erg als jij. Als ik er nu aan terug denk had ik het heel anders aangepakt. In die tijd was ik wel naar docenten toegestapt waardoor het probleem eigenlijk verholpen was. Maar jij zal hier direct iets aan moeten doen, wanneer dit voorbij is zal je denken van wat een rust!

Je moet ten eerste naar je docent gaan, wanneer deze niks doet of het gaat gewoon door, stap je naar de directie. Als het probleem nog niet verholpen is, kan je naar de politie gaan voor aangifte. Zij moeten je wel helpen en je klasgenoten zullen dan zien dat je echt serieus bent.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten