Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In een dergelijke situatie zit ik ook ( al is mijn relatie nu op de klippen ). En ik kan je zeggen dat het voor dat 'mannetje' een zeer moeilijke situatie is, zeker omdat het gewoon voelt als verraad naar je moeder toe, als je de hele tijd de keuze moet maken tussen je vriendin en je moeder. ( Dat is rationeel niet zo, maar ik kan me voorstellen dat het zo is. ) Bij mij is die beschermdheid een van de redenen dat ik nu bij een psych ben, en bijna geen contact meer heb met mijn ma. Ik hoop dat topic starter toch iets meer begrip en respect kan opbrengen voor de problemen van haar 'mannetje' dan dat jij hier nu stelt. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Begrip wel, maar soms houdt het gewoon op. Kan nog wel maanden begrip op brengen en wachten tot dat hij eindelijk eens iets met mij kan/mag gaan doen. Waar houdt het op ?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als jij voor jezelf het idee hebt dat je niet langer meer wil wachten, kan ik me dat best voorstellen. Ik snap dat jij er ook niet gelukkig mee bent, ik werd alleen een beetje pissig op Angellena die mijns inziens erg respectloos omgaat met de situatie van je vriend, ik kan me bijna niet voorstellen dat hij niet voortdurend ermee bezig is ( of dat nu wel of niet zo lijkt ), en dat levert echt wel hele kloterige gevoelens op bij hem. Succes jullie |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dat klopt, het schuldgevoel zal er zijn en zal even blijven, en idd het is chantage, maar onthou dat jij jezelf die chantage niet oplegt. Het is heel moeilijk, vooral in het begin, maar je moet idd proberen te rationaliseren en proberen in te zien dat als jij voor jezelf kiest, je niets fout doet. Iedereen moet keuzes maken in het leven, de ene keuze is makkelijker dan de ander, deze is gewoon verdomde pittig, maar uiteindelijk moet ie gemaakt worden, jij bent de enige die dat kan en mag doen en als je dan ook nog een beetje verstandig bent dan kies je voor jezelf en jouw leven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurlijk is de situatie waarin haar vriend zit absoluut niet makkelijk, dat beweert niemend ook. Maar wanneer hij niet op een gegeven moment voor zichzelf zal kiezen, is het begrijpelijk dat zijn vriendin dat wel gaat doen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe reageert zij eigenlijk als je vriend wat bij haar doet? En hoe doet ze tegen jou dan? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nou? Verwijderd | 42 | 19-05-2005 19:33 | |