Oud 16-05-2012, 17:04
Guinie
Guinie is offline
Ik heb stad en land al afgezocht naar schoenen voor de zomer. Gezocht: ballerina's met bandje of sandalen, zonder hak (evt met lage hak), maat 41. Nergens zijn schoenen te vinden die me passen, en ik begin een beetje wanhopig te worden. Wil niet de hele zomer op mn gympen moeten, zomer = zomer = zomerschoentje .
Heeft iemand nog een idee waar ik voor schoenen zou kunnen kijken? Ik woon in de buurt van Den Bosch, dus winkels in Groningen zullen niet zo veel zin hebben, maar toch . Heb via internet (zalando enzo) ook al dingen laten komen, maar die pasten ook niet. Via internet is niet zo handig dus.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2012, 17:45
Verwijderd
Als ze niet pasten dan ruil je ze toch en neem je een andere maat?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2012, 17:47
xVeerle
xVeerle is offline
Maaar, schoenen kunnen op verschillende manieren niet passen. In de lengte (dan kun je een andere maat nemen), of je hebt te lange tenen, te smalle, te brede voeten. Dilemma's zijn het!

OT: Ik weet eigenlijk niet waar je in die regio schoenen kan kopen behalve de standaard winkels.. Die je waarschijnlijk ook al hebt ghad..
Met citaat reageren
Oud 16-05-2012, 17:48
-Raven-
-Raven- is offline
Terwijl ik aan het lezen was zou ik zeggen: "Zoek eens op internetshops." tot ik de laatste zin las.

Heb dat probleem ook, vind nooit goeden schoenen hier in Antwerpen, dus bestel ik ze altijd op het internet.

Roosendael en Breda is misschien iets te ver? Anders zou ik daar eens gaan kijken. In Sluis hebben ze het ook wel volgens mij, maar dat is helemaal ver...
Oud 16-05-2012, 22:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Maar op watvoor manier passen ze niet dan?

Ik heb zelf maat 42/43, en behoorlijk brede voeten, maar heb toch ook wel ballerina's kunnen vinden in mijn maat. Meestal als ik schoenen zoek vind ik ze maar tot maat 41, dus vind het apart dat jij dan geen passende schoenen kan vinden.
Oud 17-05-2012, 08:34
Verwijderd
Passen ballerina's normaal gesproken wel? Ik zou ook heel graag ballerina's aan willen trekken, maar die dingen passen gewoon niet bij mijn voeten ofzo. Dus dan trek ik ook geen ballerina's aan. Waarom wil je niet gewoon leuke sandaaltjes ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten