|
|
Bekijk resultaten poll: Het gedicht dat ik het mooist vind is... | |||
...De val |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 50.00% |
...Silhouet |
2 | 50.00% |
...Meppende vlammen |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 4. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Okee, mijn eerste gedicht met punten en komma's:
*tromgeroffel* D agen heb ik hier staan wachten, E n niemand zal ooit weten, hoe moe ik daar van werd. Z o dichtbij was jij, maar ik durfde niet. E n je kwam maar niet. E indelijk werd het vloed, en kwam de zee naar mij.
|
Na een lange stilte weer een nieuwe gedicht, het zijn twee haiku's die een egeltje beschrijven. Ik ben niet gestopt met dichten, maar heb hier gewoon een tijdje niets geplaatst.
********** Oortjes overeind Voeten tussen de blaadjes Ontspannen stekels 'T snuitje omhoog En twinkelende oogjes Lopend in het bos ********* Dit is een gedicht dat weer donker is, maar voor mij een nieuw soort gedicht, wat ik wel interessant vond. "Het begin" is een soort brug tussen twee stukjes en kan je ook twee keer achter elkaar lezen om het wat beter te begrijpen *********** Jij vloog Naar die boom Voor jou Het begin Van verdriet Voor ons
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoe verdubbel je de saairde van een Lada? #1584 Verwijderd | 500 | 30-12-2011 08:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Korte gedichtentopic #2 vidaaa | 500 | 01-01-2009 18:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn gedichten! Verwijderd | 1 | 16-10-2008 13:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Wedstrijdtopic: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 59 | 30-11-2006 22:24 | |
Psychologie |
iedereen die gevoelens uit in gedichtvorm en dit met de rest wil delen... Fantôme | 360 | 13-08-2003 12:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Enkele gedichten van mij Yu fat chin | 2 | 04-10-2001 22:37 |