Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja dat lijkt me ook...
Ik zou er met haar ocer praten echt.. Je zit alleen ng maar in die onzekerheid en echt dat maakt je helemaal geek En dalijk vin dzei jouw ook leuk en durfde het ook niet te vertellen vanwege de risico's... En zeg andersd als het niet wederzijds. Dat je hoopt dat ze ehct gw ng vrienden wil blijven, en als jullie echt zo goed bevriend zijn en lang... Dan bergrijpt ze het als ze je niet leuk vind... Echt zelf heb ik spijt dat ik niet heb verteld dat ik gevoelens had voor mijn beste vriend, want wat bleek dat hij het zelfde voor mij voelde... Maar nu heeft hij een ander... En dan denk ik echt steeds van shit vertelde ik het maar eerder Dus ik zou zeggen doen, en praat met haar... |
![]() |
||
Citaat:
Als ze verder niks met je wil, dan weet je dat tenminste. En dan is het aan jou hoe je daarmee omgaat. Het wordt dan zo ongemakkelijk als dat je het zelf maakt.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Kiezen tussen 2 vriendinnen Selda x | 18 | 22-03-2013 14:33 | |
Psychologie |
ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken trustnobody | 10 | 30-09-2012 08:20 | |
Psychologie |
ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken trustnobody | 1 | 25-09-2012 16:19 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Beste vriendin laat me stikken trustnobody | 1 | 25-09-2012 15:33 | |
Liefde & Relatie |
oude vriendin Fearless | 8 | 22-09-2003 15:47 | |
Psychologie |
Oude vriendin zelfmoord gepleegd dit weekend... TranceGirl | 37 | 21-11-2002 07:43 |