![]() |
|
Hallo mede-forummers,
Vanaf dit schooljaar ga ik International Media and Entertainment Management studeren aan het NHTV in Breda. Nu heb ik de intake doorstaan en kan ik me dus daadwerkelijk in gaan schrijven. Inmiddels heb ik mail ontvangen waarin staat dat ik mijn betalingsgegevens door moet geven via Studielink. Nu is het zo dat het collegegeld voor deze opleiding €2310,- bedraagt per jaar, dit terwijl het wettelijk collegegeld is vastgesteld op €1835,-. Met andere woorden: €475,- per jaar meer dan in feite iedere andere overheids gefinancierde instelling, het NHTV is immers geen particuliere hogeschool. De school zelf geeft aan dit nodig te hebben voor onder meer extra begeleiding en het bieden van apparatuur bijvoorbeeld, zie hier. Ik vind €475,- per jaar boven het wettelijk bepaalde collegegeld een flinke smak geld, in principe betaal ik voor vijf jaar studie terwijl ik vier jaar krijg. Mag de school dit zomaar vragen en is het eventueel mogelijk dit als student te weigeren? Gr MiBe
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je te dom bent om te googlen vind ik het terecht dat je wat meer moet betalen.
![]() http://www.ib-groep.nl/particulieren...ollegegeld.asp 10 seconden werk. Wij weten natuurlijk niet genoeg van je persoonlijke omstandigheden om hier iets zinnigs over te zeggen. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Hogeschool van Amsterdam MWD mijn ervaringen Easygoing83 | 1 | 13-12-2009 12:56 |