![]() |
|
Ik wil bepaalde http(s) verzoeken in de router blokkeren, dus dat die verzoeken niet naar het internet verzonden worden. Laten we een scenario schetsen:
we hebben een site, www.example.com. Op die site is een mogelijkheid tot een AJAX request met een bepaalde POST variable (bijv ID=2). Nu wil ik dat niemand achter de router (in mn lokale netwerk) een request kan verzenden naar example.com met ID=2. Hoe doe ik dit? Ik weet dat ik in de router wel bepaalde domeinen volledig kan blokkeren, maar niet hoe ik exacte verzoeken kan blokkeren. Weet iemand raad? Ik gebruik een linksys E3000. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Zoals je al hebt gezien kan je geen exacte adressen blokkeren, de handleiding van je router bevestigd dat ook. Je zou nog voor de gein met een wildcard werken.
Je zou je router kunnen flashen naar wrt-variant (bijvoorbeeld tomato), want hier kan het gedeeltelijk wel mee. Je zou ook kunnen kijken naar het hosts-bestand op de lokale systemen. Daarnaast moet je een exact POST-adres hebben, meestal deze lijkt dan op het volgende voorbeeld: example.com/formulier.php?id=2
Laatst gewijzigd op 03-08-2013 om 13:13. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Internet] Kabelinternet LMP | 19 | 13-04-2005 11:53 |