Oud 29-09-2014, 15:44
hemm0x
hemm0x is offline
hey,

Ik heb een probleem, ongeveer 2 maand geleden in de vakantie is het uitgegaan met mn vriendje ( nu ex ). Op zich is dat het punt niet, het punt is dat ik hem iedere dag nog zie, we zitten namelijk bij elkaar in de klas. En ook vanwege de manier waarop het uitgegaan is, hij heeft het namelijk over whatsapp laten weten ( ik heb via via gehoord dat hij dus al met een nieuwe zat ) En soms dan haat ik hem zo erg, maar ook soms denk ik echt dat ik hem nog leuk vind ( hij is trouwens een hele grote player, alleen toen we wat kregen zei hij dus dat dat de oude hij was, alleen daar klopt echt niks van ).
Maar zijn er meer mensen die dit probleem hebben (gehad), en zo ja hoe hebben jullie het opgelost?

doeii
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2014, 15:56
hemm0x
hemm0x is offline
We zitten trouwens nu beide in klas 3 havo
Met citaat reageren
Oud 29-09-2014, 16:09
Elin3
Elin3 is offline
Gewoon doen tegen hem zoals je doet tegen alle mensen in je klas waar je niet echt bevriend mee bent. Niet te veel van aantrekken dat hij ooit je vriendje was, want dat is nu verleden tijd en aan jouw verhaal te horen zou je hem ook niet terug moeten willen
Oud 29-09-2014, 16:15
hemm0x
hemm0x is offline
Citaat:
Gewoon doen tegen hem zoals je doet tegen alle mensen in je klas waar je niet echt bevriend mee bent. Niet te veel van aantrekken dat hij ooit je vriendje was, want dat is nu verleden tijd en aan jouw verhaal te horen zou je hem ook niet terug moeten willen
Nee idd dat klopt ook wel, maar soms dan vind ik hem echt nog leuk :/ en zelf vind ik het helemaal niet leuk. En het is moeilijk hem te negeren want hij is een van de populaire jongens xd en we zitten maar met 15 mensen in de klas
Met citaat reageren
Oud 30-09-2014, 22:04
Pluis
Pluis is offline
Jeetje wat een laffe flapdrol. Iemand dumpen via whatsapp is echt het laagste wat je kunt doen. In zo'n kleine klas is negeren inderdaad lastig, maar je kunt in ieder geval zorgen dat je niet direct naast/voor/achter hem zit. En dan klets je in plaats van met hem lekker met een vriendin.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten