De titel zegt het al. Ik heb s' morgens last van extreme misselijkheid. Neem vandaag, ik had een survival dag met de klas, en het eerste wat ik deed toen ik opstond om me aan te kleden, was naar de douche draven om over te geven. Ik ben niet naar school gegaan, omdat ik ook nog een hele poos bij een ander in de auto moest, en om dan over te geven... Maar toen ik hoorde dat ik niet hoefde, was het op slag over. Ik heb toen zelfs wat gegeten. Op gewone schooldagen geef ik meestal niet over, maar ben wel zeer misselijk. Dit klinkt misschien als iets dat op Lichaam en Gezondheid hoort, maar ik denk dat het beter hier past, omdat het iets psychisch is. Denk ik.
Ik had bijvoorbeeld een paar dagen geleden het tweede uur gym. Daar zie ik altijd heel erg tegen op, wat met veel misselijkheid gepaard gaat, voor school en het eerste lesuur. Maar viel gym uit, en dat Wist ik. En toch was ik dat hele eerste uur ontzettend misselijk. Het tweede uur was het over. Ik hoor toch niet misselijk te zijn als ik weet dat hetgeen waar ik misselijk om ben, niet doorgaat? Ik denk dat het tijd wordt dat ik meer hulp ga zoeken.
Mijn vraag is, waarvoor kan ik daar het beste heengaan? Een huisarts? Een psycholoog? Ik heb al gesprekken op school.
luci2
|