Hallo!
Op dit moment loop ik voor mijn opleiding een stage in het buitenland. En woon dus op dit moment voor 6 maanden in Shanghai, China. Het is hier geweldig echt een aanrader op hierheen te gaan. Maar nu heb ik een vraag;
Als ik straks terug ga naar Nederland dan moet ik nog een eindstage doen en ben ik klaar met mijn opleiding. Maar ik wil eigenlijk naar mijn opleiding weer terug naar Azie voor een jaartje. Zelf zat ik te denken aan Zuid-Korea, Vraag me niet waarom maar dit land trekt me op een of andere manier heel erg. Op dit moment werk ik in een hotel, maar weet ook wel dat ik dit niet mijn hele leven wil doen. Wel zal ik nog voor een jaartje in een hotel willen werken in Korea of Japan, Puur voor de ervaring om ergens anders op de wereld te wonen.
Zijn er toevallig mensen op dit forum die hier ervaring mee hebben en mij wat informatie hierover kunnen geven over werk in Korea? Ik had al gelezen dat het niet mogelijk is om Engels les te kunnen geven daar omdat je voor een werkvisum als docent Engels als moedertaal moet hebben.
Heeft iemand tips voor werk? Hoe ik aan werk zou kunnen komen?
Alvast bedankt,
|