Oud 21-12-2015, 12:18
dgw_scholieren
dgw_scholieren is offline
hooi,
ik zou graag willen soliciteren bij een bedrijf en ik moet mijn werkervaring aangeven. mischien dat jullie nog wat tips hebben?
(ik ben van plan op vandaag te solliciteren)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

dit is wat ik tot nu toe heb:

Ik heb tot nu toe nog niet gewerkt, daarom zou ik graag als deze functie ervaring willen opdoen.
Ik heb wel een paar dagen stage gelopen bij ............ Ik heb door de stage wel wat ervaring bij zorgen voor een voorraad artikelen van de winkel in de schappen. Ook heb een paar dagen stage gelopen in ..........

Laatst gewijzigd op 24-12-2015 om 15:14.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2015, 14:36
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Mijn tip: begin eerder met voorbereiden, zodat je hier niet op het laatste moment nog over na hoeft te denken.

Verder is het handig om na te denken over wat je voor het bedrijf zou toevoegen, in plaats van wat het voor jou toevoegt.
Oud 21-12-2015, 15:59
Elin3
Elin3 is offline
Misschien kan je nog meer benoemen wat jij geleerd hebt bij de bedrijven in Gouda en waarom je iets aan die kennis hebt op de plek waar je nu wil gaan werken.
Oud 21-12-2015, 18:05
Axel11
Axel11 is offline
Tip: haal de taalfouten eruit.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2015, 19:19
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Tip: haal de taalfouten eruit.
Dit is niet je beste advies Axel. Ik vermoed dat TS niet enorm goed is in Nederlands, dus ze heeft denk ik iemand anders nodig om het te corrigeren
Oud 21-12-2015, 19:54
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Dit is niet je beste advies Axel. Ik vermoed dat TS niet enorm goed is in Nederlands, dus ze heeft denk ik iemand anders nodig om het te corrigeren
Ik zeg ook niet dat ze het zelf moet doen

En als je bedoelt dat iemand hier het moet corrigeren, doe het dan zelf in plaats van met je verder zinloze vermoedens te komen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2015, 13:21
dgw_scholieren
dgw_scholieren is offline
Citaat:
Mijn tip: begin eerder met voorbereiden, zodat je hier niet op het laatste moment nog over na hoeft te denken.

Verder is het handig om na te denken over wat je voor het bedrijf zou toevoegen, in plaats van wat het voor jou toevoegt.
oh ja heel erg bedankt
Met citaat reageren
Oud 25-12-2015, 09:25
Tink*
Tink* is offline
Aangeven waarom ze jou aan moeten nemen ondanks je gebrek aan werkervaring. Misschien heb je wel goede kwaliteiten die van pas kunnen komen bij de baan.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten