Oud 03-04-2016, 15:20
Demipet660
Demipet660 is offline
Hi
Klein probleempje. Het zit zo

Een jaar ongeveer geleden (ook in paasvakantie.) had m'n vriendin voor een dag een vriendje. Ze kenden elkaar langer en hij kuste haar en de rest van de dag Smste ze enzo maar de volgende ochtend maakte hij het uit. Ze vroeg waarom maar hij negeerde haar. Ze gaf me zijn snapchat en ik vroeg aan hem waarom enzo. Uiteindelijk vertelde hij dat het eigenlijk toch niet echt klikte. Hij bleef contact houden en zo zijn we een beetje chat-vrienden geworden. In de grote vakantie waren we bezig over elkaars types enzo en ik vroeg wat hij van mij vond. Ik vond hem eigenlijk wel leuk enzo maar wist niet of ik wel iets met hem wou omdat ik nog nooit afgesproken had en m'n bestie eigenlijk niet helemaal over hem heen was. Ook misschien omdat ik net uit een relatie kwam met een jongere gast die niet echt klaar was voor een vriendin. (Nogal een puber.). Maar goed ik vroeg dat en hij vertelde me dat hij me wel lief knap en leuk enzo vind maar hij eigenlijk eerst zou willen afspreken en dat het dan miss wel iets zou kunnen worden. Invoelde me hetzelfde enzo maar we spraken weer niet af. Tegen kerst wilde hij weer afspreken (ervoor ook maar niet echt concreet gewoon zeggen dat hij dat wel wou enzo.) om samen naar t stad te gaan zodat ik hem kon helpen met een cadeau uitkozen voor z'n beste vriendin. Maar dat zag m'n mama niet echt zitten. Ik alleen met een oudere jongen die ik eigenlijk niet ken naar het stad? Nee, dat gebeurd niet. Dus er kwam weer niets van. Later in de krokusvakantie vroeg hij om af te spreken bij hem thuis. Maar ik mocht weer niet. Deels omdat ik niet de punten heb die m'n mama wilt maar ook weer omdat het alleen was enzo. Ik vertelde tegen die ene vriendin wat me tegenstak en dat ik hem eigenlijk echt wel leuk vind enzo dus deed zij wat ik toen bij haar had gedaan. Hij vertelde haar dat ik in het begin wel een kans had maar omdat er nooit niets gebeurde nu niet echt meer. Ik voelde me best rot. Ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet doen. Ik vind hem leuk maar ik heb geen kans meer en ik mag ook niet afspreken.
Oud 03-04-2016, 16:02
Elin3
Elin3 is offline
Als hij zo snel zijn interesse verliest was jullie klik misschien wel niet zo belangrijk voor hem. Dat is natuurlijk niet leuk om te ontdekken, maar wel iets wat je moet leren accepteren...
Oud 03-04-2016, 17:06
Demipet660
Demipet660 is offline
Ik weet niet is een jaar snel???
Maar ik weet gewoon niet goed wat ik er dan mee aan moet ik hoor hem nu minder maar hij noemt me nog steeds cutie enzo zoals hij altijd deed
Oud 03-04-2016, 17:12
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik weet niet is een jaar snel???
Maar ik weet gewoon niet goed wat ik er dan mee aan moet ik hoor hem nu minder maar hij noemt me nog steeds cutie enzo zoals hij altijd deed
Een jaar geleden was hij nog met jouw vriendin (ook al was het maar voor één dag). Als je het echt wil weten moet je hem om duidelijkheid vragen. Hem vragen waarom hij jou nog zo noemt als je toch geen kans meer bij hem maakt...
Oud 03-04-2016, 17:22
Ikbeninorde.
Ikbeninorde. is offline
Na een jaar lang met iemand chatten zonder echt af te spreken is volgens mij de lol er wel een beetje vanaf.
Als je moeder niet wilt dat je alleen met hem bent, waarom vraag je hem dan niet bij jou thuis?
En het beste is om duidelijkheid te vragen, want op deze manier afwachten lijkt me ook geen optie.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2016, 18:31
Demipet660
Demipet660 is offline
Een andere vriendin had hem eens gevraagd om naar een event te komen waar ik ook zou z'n en zijn toen blijven chatten en toen zij hij dat ik te braaf was.
Net zoals da andere heeft hij dus ook ni tegen mij gezegd. Maar ik kan altijd eens proberen
Oud 03-04-2016, 19:06
Demipet660
Demipet660 is offline
Citaat:
Als je moeder niet wilt dat je alleen met hem bent, waarom vraag je hem dan niet bij jou thuis?
Ik voel me meestal niet op m'n gemak als m'n crush of m'n lief bij mij is.

Laatst gewijzigd op 03-04-2016 om 19:28.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2016, 19:12
Axel11
Axel11 is offline
Op zich zou je ook met hem op een openbare plek (in de stad?) kunnen afspreken zonder dat je moeder het weet? Je moet het zelf weten/bepalen natuurlijk, maar het kan best als je 15 bent vind ik.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2016, 19:30
Demipet660
Demipet660 is offline
Citaat:
Op zich zou je ook met hem op een openbare plek (in de stad?) kunnen afspreken zonder dat je moeder het weet? Je moet het zelf weten/bepalen natuurlijk, maar het kan best als je 15 bent vind ik.
Nee m'n moeder heeft zelf zen app geïnstalleerd dat ze altijd kan zien waar ik zit. Ze is nogal beschermend en ik weet zelf ni hoe ik int stad zou moeten geraken zonder dat ze het weet. Ze weet altijd wanneer ik school heb enzo dus. Maar als ze erachter komt kom ik gewoon niet meer buiten. Dus dat is niet echt een optie
Oud 03-04-2016, 19:32
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Nee m'n moeder heeft zelf zen app geïnstalleerd dat ze altijd kan zien waar ik zit. Ze is nogal beschermend en ik weet zelf ni hoe ik int stad zou moeten geraken zonder dat ze het weet. Ze weet altijd wanneer ik school heb enzo dus. Maar als ze erachter komt kom ik gewoon niet meer buiten. Dus dat is niet echt een optie
Je kunt zeggen dat je met een vriendin naar de stad gaat. Beetje creatief zijn

Maar goed, eigenlijk zou je het eens met je moeder moeten hebben over meer vrijheid.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2016, 20:42
Demipet660
Demipet660 is offline
Durf ik niet. Moest ze da merken ben ik er geweest.
Ze is Nigel overbezorgd enzo maar een die enen vriendin stel voor om met 3 iets te gaan doen.
Oud 03-04-2016, 20:43
Demipet660
Demipet660 is offline
Ondertussen is ze al over em heen hoor. Ze heeft al een nieuwe vriend
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten