Oud 29-08-2002, 15:10
BELLEKE
BELLEKE is offline
eergister kwam ik op t net iemand tegen.. na een tijdje gebabbeld te hebben blijkt dat hij in mn straat (van kot) woont.. en net in dezelfde school maar n jaartje hoger zit.. we hebben nog zo'n uur of vier verder zitten kletsen via pc.. en leek me wel heel leuke jongen..

hij liet me net t -zelfde maar van zijn kant blijken.. uiteindelijk moesten we beide weg en k gaf m heel onzeker mn gsmnummer.. tenslotte doe'k dat normaal niet zo gauw.. omdat de gesprekken niet te oppervlakkig waren kon dit misschien wel..

en ja hij gaf t zijne ook.. k heb m die late avond nog wat gestuurd, en gisteravond en vanmorgen.. niks opdringerigs echt niet.. maar hij stuurt niks terug.. helemaal niks
k vind t zo spijtig, volgens mij zei k helemaal niks verkeerd want toen we weg moesten was ie nog zo vriendelijk en lief

wat moet k nu.. k wil m echt wel graag nog s tegenkomen.. in t echt zoals hij dat vroeg of via sms.. k wil m niet telefoneren vind k te opdringerig

thx
Oud 29-08-2002, 15:39
moondancer
moondancer is offline
misschien heeft ie geen geld meer op zijn kaart staan...
kzou nog niet panikerern, even afwachten.
xx
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 16:02
PardonMe
PardonMe is offline
Ik zou me niet te ongerust maken, er kan vanalles zijn, hij kan geen smstegoed/beltegoed hebben, smsjes via internet komen niet aan, nog geen tijd gehad om terug te smsen ivm school..
Hij zal na een tijdje vast wel een keer iets laten horen denk ik joh
Oud 29-08-2002, 16:15
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
Ik zou me niet te ongerust maken, er kan vanalles zijn, hij kan geen smstegoed/beltegoed hebben, smsjes via internet komen niet aan, nog geen tijd gehad om terug te smsen ivm school..
Hij zal na een tijdje vast wel een keer iets laten horen denk ik joh
k hoop t.. k heb idd al wat via internet ook laten weten.. gister kwam hij even op t net.. zat in de mediatheek.. was vijf voor vijf.. die bib sluit om 5 uur.. k sprak m aan en hij ging net weg.. k begin dan natuurlijk te denken dat t geen toeval is.. zou hij geen kaartje gaan kopen zijn gister of vandaag;; of zou hij me dat niet verteld hebben toen hij zn nummer gaf
x

Laatst gewijzigd op 29-08-2002 om 16:19.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 16:19
PardonMe
PardonMe is offline
heyz probeer je niet te veel erop vast te pinnen.. en er niet te veel achterzoeken van "hij wil geen contact meer"
Misschien heeft hij het gewoon druk..Er zijn genoeg redenen waarom hij een tijdje niet op internet zou kunnen..

ben niet te onzeker
Oud 29-08-2002, 16:21
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
heyz probeer je niet te veel erop vast te pinnen.. en er niet te veel achterzoeken van "hij wil geen contact meer"
Misschien heeft hij het gewoon druk..Er zijn genoeg redenen waarom hij een tijdje niet op internet zou kunnen..

ben niet te onzeker
owkay, mn onzekere kantje kwam weer boven
Oud 29-08-2002, 16:27
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
BELLEKE schreef:

owkay, mn onzekere kantje kwam weer boven
Nou daar is niets mis mee hoor.. TE zeker van jezelf zijn vind ik ook niet goed..

Maar als hij elke keer niet terug smst, misschien kun je hem dan eens bellen? (je hebt zn nummer tςch, dus tja..)

iig heel veel succes.
Oud 29-08-2002, 16:57
moenbase
moenbase is offline
Gewoon even afwachten, misschien komt hij vanavond wel weer online en zegt hij je waarom hij niet smste.
Oud 29-08-2002, 17:00
BELLEKE
BELLEKE is offline
thx.. k hem m al wat gestuurd.. dat k liever zou hebben dat hij me gewoon effe laat weten waarom hij net niks laat weten.. zou hij me kunnen geruststellen ..

hopelijk antwoordt want dat berichtje is nu n paar uur onderweg..
x
Oud 29-08-2002, 17:03
moenbase
moenbase is offline
klinkt wel wanhopig hoor
Oud 29-08-2002, 17:07
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
moenbase schreef:
klinkt wel wanhopig hoor
nee ben k niet maar hij verrastte me wel..
Oud 29-08-2002, 17:08
Angeles
Angeles is offline
Ik zou nu niet allemaal berichtjes gaan sturen met de vraag waarom hij nog niks heeft laten horen. Het is pas een dag geleden, er kunnen wel duizend redenen zijn waarom hij niks heeft laten horen. Misschien was hij na de les wel vergeten om zijn mobiel weer aan te zetten en kwam hij daar pas vandaag achter, misschien had hij gewoon geen tijd, was hij met vrienden, er kan zo veel zijn.

Ik zou zeker niet aan hem gaan trekken, want dat werkt echt niet.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 17:23
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Angeles schreef:
Ik zou zeker niet aan hem gaan trekken, want dat werkt echt niet.
Mee eens.
Oud 29-08-2002, 18:34
Verwijderd
Heel waarschijnlijk zit je je druk te maken om niets, dus wacht nu eerst even af tot je hem gewoon weer online kunt spreken. Ik heb bijna nooit van mn leven beltegoed, maar geef mensen wel mn gsm nummer zodat ze mij kunnen bereiken evt.

Het zal vast niets zijn. Als jij smsjes gaat sturen van waarom laat je niets van je horen, na 1 dagje pas, vind ik dat eerlijk gezegd wel wat opdringerig overkomen.. Als hij tijd heeft zal hij je echt wel wat laten horen.. vraag er liever gewoon naar wanneer je hem weer online spreekt..

Ik weet hoe vreselijk die onzekerheid is en hoe erg je je daar mee bezig kunt gaan houden, maar probeer dr ffies niet aan toe te geven maar afleiding te zoeken en niet voortdurend met hem bezig te zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 18:05
BELLEKE
BELLEKE is offline
hoi thx allemaal.. hij was net even online (eindelijk) en stuurde wat met de boodschap dat zijn examens net gedaan zijn en zn kaartje plat is

blij dat k wat van m hoorde..
was alles maar voldoende
Oud 30-08-2002, 18:12
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
BELLEKE schreef:
hoi thx allemaal.. hij was net even online (eindelijk) en stuurde wat met de boodschap dat zijn examens net gedaan zijn en zn kaartje plat is

blij dat k wat van m hoorde..
was alles maar voldoende
zie je, zorgen gemaakt om niks..
iig succes ermee, hopelijk komt er een leuke vriendschap uit voort oid
Oud 30-08-2002, 18:26
girl18
girl18 is offline
Citaat:
moondancer schreef:
misschien heeft ie geen geld meer op zijn kaart staan...
kzou nog niet panikerern, even afwachten.
xx
ja dat kan ook ik heb ook weleens een telefoonnummer gegeven aan een bekende vriend van mij die ik natuurlijk al meer dan een jaar kende enzo.. en toen werd die boos omdat ik niet terug reageerde via zijn smsjuh enzo dan denk ik ja sorry hoor maar ik heb geen beltegoed dus daarom reageer ik niet terug maar goed dan denk ik weer je kan toch ook iemand een bericht terug sturen via het i.net..want veel van die sms site,s zijn gratis..
Oud 30-08-2002, 18:32
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
girl18 schreef:

je kan toch ook iemand een bericht terug sturen via het i.net..want veel van die sms site,s zijn gratis..
klopt, maar vaak komen die smsjes via internet niet eens aan, het is niet echt een betrouwbare service die ze aanbieden via internet.. jammer genoeg..
Bij een aantal van die smssites heb ik al gemerkt dat die dus niet aankomen..
Oud 30-08-2002, 19:46
miekmuis
miekmuis is offline
Kun je hem dan niet aanspreken op school? Bedoel dat is verder niet opdringerig.... of weet je niet hoe hij eruit ziet?
Oud 01-09-2002, 09:19
BELLEKE
BELLEKE is offline
kreeg vannacht berichtje zal niet zeggen wat er in stond.. maar was soooooo lief, maakte me soooo blij en weet nu zeker dat k niet meer hoef te twijfelen... tenzij aan ons eerste afspraakje.. hou er niet van als iemand zeker is dat t leuk zal worden.. tenslotte is er nog n groot verschil tussen ... sms, net.. en life..

ma ja ben gelukkig meisje vandaag
Oud 01-09-2002, 10:19
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
BELLEKE schreef:
tenzij aan ons eerste afspraakje.. hou er niet van als iemand zeker is dat t leuk zal worden..
Waarom vind je het niet ok dat iemand zeker is er over? Het is beter dan dat hij zou denken: "ik weet nou niet of het wel leuk zal worden" das ook zo ontmoedigend. :/ Toch?
Oud 01-09-2002, 10:49
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
moenbase schreef:

Waarom vind je het niet ok dat iemand zeker is er over? Het is beter dan dat hij zou denken: "ik weet nou niet of het wel leuk zal worden" das ook zo ontmoedigend. :/ Toch?
das inderdaad waar.. maar k ben er zeker van dat t n heel leuke jongen is.. k wil m in zijn idee van mij niet ontgoochelen alhoewel dat k natuurlijk maar mezelf kan zijn..

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten