Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Idd dat dacht ik ook al van der vaart linkshalf daar vind ik hem toch beter.
||
Citaat:
||
Citaat:
Van der Vaart heeft in intervieuws gezegd dat hij liever op linkshalf speelt.
|
Verwijderd
|
Wat mogelijkheden:
v. Halst - Litmanen - v.d Vaart Litmanen - v.d Vaart - Maxwell v. Halst - v.d Vaart - Maxwell Ik zie liever Maxwell dan van Halst (en Galasek), maar ik denk dat we toch vaker voor de eerste mogelijkheid moeten gaan, want ik denk dat Litmanen gewoon in het centrum beter kan spelen. Maar ik denk weer niet Litmanen alle wedstrijden zal spelen. Dan kun je de derde opstelling gebruiken. Van Halst kan je misschien voor Galasek omwisselen. Ligt aan de wedstrijd. Verder kan je voor 442 nog de volgende opstelling gebruiken: v.d Meyde - Litmanen - v.d Vaart - Maxwell Maxwell kan je nog wisselen met Sikora, maar ik zie Maxwell liever. |
![]() |
|
Maar wat ik mij afvroeg, welk nummer krijgt Litmanen???? Lekker als altijd nummer 10 en dat die Pienaar maar een ander nummertje gaat zoeken of nummer 25 ofzo iets????
||
Citaat:
|
![]() |
ja 3-4-3 kan goed hoor
-------------bogan lobont-------------------------- ---trabelsi-------chivu------------------o'brien---- ---------------------van halst------------------------- ---galasek------------------------------van der vaart ---------------------litmanen----------------------- ---van der meyde----mido--------------sikora DIT WORD JE CHAMPIONS LEGUEA WINNEN!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
shut your mouth ![]() ![]() vd Vaart blijft gewoon gek! Hij schuift denk op naar linkshalf en anders zou Litmanen eerder wissel worden dan vd Vaart |
![]() |
||
Citaat:
hij krijgt trouwens nummer 20
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|