Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar dat kun je daar beter niet hardop zeggen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar inderdaad, veel mensen willen daar nog niet helemaal aan, maar ik weet wel dat het zo werkt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Om een voorbeeld te geven, een pedagoog zegt over het algemeen niet: 'Zo en zo moet je het aanpakken' maar helpt je om in de goede richting te denken. Dus hoeveel hulp je ook krijgt, het echte grote werk doe je uiteindelijk zelf. |
![]() |
|
![]() |
Om trouwens nog een voorbeeld te geven, ik heb zelf een tijdje hulp gehad, maar dat viel bij mij helemaal niet goed (het was min of meer vanzelfsprekend dat ik therapie kreeg na mijn diagnose, maar ik was er zelf helemaal niet klaar voor). De manier van doen was veel te opdringerig, ik kon er helemaal niks mee.
Uiteindelijk ben ik gestopt met therapie en pas toen kon ik echt aan mezelf gaan werken. In de periode daarvoor ben ik ook wel positief veranderd, maar de ommekeer kwam pas daarna. Er is ook wel goede hulpverlening waar het er niet zo aan toe gaat als destijds bij mij, maar het is nooit zo dat een ander je problemen voor je oplost, want dat kan gewoon niet en zo moet je ook niet tegenover zoiets staan. |
![]() |
|
Misschien dat je hier hier wat aan hebt..
en deze gaat dan wel over iemand die zelf onzeker is, maar heb je misschien ook wel wat aan..
|
Ehm, ik snap even niet waarom verlegenheid hier meteen met onzekerheid wordt geassocieerd. Bedoel dat meisje kan toch ook gewoon een beetje verlegen zijn omdat ze je nog niet zo goed kent enzo... dan gaat het vanzelf wel over. Hoeft niet meteen te betekenen dat ze een minderwaardigheidscomplex heeft ofzo.
|
![]() |
Je kunt der natuurlijk ook helpen, die vriendin.
Waarom de eenvoudigste oplossing voor een complex probleem. Immers ik ben er heilig van overtuigt dat geen vrouw absoluut 100% normaal is en geen man ook. En zou je gaan zoeken naar een andere vriendin dan loop je weer tegen iets anders aan en ga zo maar door. Bovendien trekt haar verlegenheid vanzelf wel weg namate je langer met elkaar omtrekt. groeten the conquer
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |