Oud 31-08-2002, 21:33
legatus
legatus is offline
... Jaja, online en zo net m'n eerste paddo-theekop opgegeten.... nouja gedronken dan! 3 tot 4gr. gedroogde. M'n eerste keer on paddo's.

Maag voelt warm, ogen voelen vreemd en m'n oren suizen een beetje. Ik voel me blij en zelfs wat gelukkig. De lijnen in het beeldscherm vallen ook erg op! vormpjes... maarja dat zou ook kunnen komen door het gevoel dat je jezelf voor de gek houd. en dat is het niet... ofwel? Zo'n gevoel in ieder geval. En dat na een klein halfuurtje al... nouja... nu al iets meer... leuk. gefascineerd.

Oja, benen ook zwaar en kan alles nog aardig onder controle houden. Concentratie lijkt wel af te dwalen.

doeiiiiiiiiiiii
Oud 31-08-2002, 22:11
Verwijderd
triest, sorry
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 10:21
legatus
legatus is offline
Citaat:
triest, sorry
Voor onwetendheid hoef je je niet te schamen. Kun je niks aan doen, je weet niet beter.
Oud 01-09-2002, 11:19
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
Citaat:
jellerd schreef:
triest, sorry
en U bent?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 13:46
Copelanl)ia
Copelanl)ia is offline
wat een hondeneuker die jellerd
Oud 01-09-2002, 14:21
Griller
Griller is offline
wat een mongool ja .. trouwens best vet! dat reportje
Oud 01-09-2002, 14:44
legatus
legatus is offline
Oké,

Iets beknoptere uitwerking van mijn eerste trip. Ik heb ongeveer 3-4gr. gedroogde Cubensis (Mexicaanse) gebruikt voor het maken van (0,4l) thee. Klein beetje honing toegevoegd en een zakje rooibos (is volgens mij caffeinevrij). Ik had zo'n vier uur niet gegeten, en ook alleen een lichte maaltijd (stokbrood en gebakken ei) gehad.

Daarna opgedronken, waarvan ik moet zeggen dat de smaak helemaal niet gek was -- zelfs de paddestoelen zelf smaakten ook niet onaardig [lang kauwen en tesamen met de thee genuttigd].

Ongeveer 35 minuten naar inname begon m'n maag aangenaam warm te worden. Voelde ook een beetje gelukzalig aan. Ik zat nog voor mijn computer waar patronen op het beeldscherm (zoals de lijnopbouw) iets opvielen, ik vermoedde het op hol slaan van mijn fantasie. Vervolgens werd m'n hoofd zwaar en moest er opletten dat ik hem niet steeds achterover lietvallen waardoor m'n nek pijnlijk aanvoelde. Dit verdwijnde snel, m'n benen werden zwaar en m'n visie werd iets anders. Beetje schokkerig af en toe als slowmotion. Geen hallucinaties maar al gauw begonnen mijn gedachten af te dwalen. Helderdenken en een bewustzijnverandering met zo nu en dan een gedachtesprong die door veranderingen van muziek kwam [m'n vriendin veranderde af en toe van nummer]. Veel emoties kwamen en gingen. Bij een treurig nummer zelfs een trillende lip. Het 'alles klopt'-gevoel was aanwezig en ik trok vreemde conclusies in m'n gedachten over allerlei zaken. Na ongeveer anderhalf uur begon alles net zo snel af te nemen als dat het kwam. Geen hallucinaties gehad dus, ik heb wel een kamer met patronen op de grond en het dekbed heeft een wirwar aan bloemen die iets wat bewogen maar niet drastisch, hetzelfde effect is te verkrijgen door als je nuchter bent lang te staren.

Uiteindelijk een geweldige ervaring die ik over enige tijd wel weer ga herhalen, met misschien een iets hogere dosis.

Een ontdekkingstocht met jezelf, in jezelf en over jezelf.
Oud 01-09-2002, 16:40
Verwijderd
Je hebt echt geen 4 gram gedroogde mexicaanse binnengekregen hoor....

misschien 0,4...

4 Gram dat is zelfs te gek voor de meest ervaren paddo gebruikers, met 4 gram zou je 24 uur lang spacen met over intense visuals en je zou vast en zeker een lange EGODEATH krijgen, tijd, licht en gevoelens smelten samen tot 1 in je hoofd.

Van wat jouw effecten waren kan ik uit opmaken dat je ongeveer een halve gram hebt gegeten
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 16:45
legatus
legatus is offline
Citaat:
Van wat jouw effecten waren kan ik uit opmaken dat je ongeveer een halve gram hebt gegeten
Vreemd, ik heb 5gr. besteld. Daar heb ik ongeveer 3-4gr. van op. Is de aanduidingen in grammen anders dan? Dan zou er dus 0.5gr. moeten staan? Of praat je over werkzame stoffen? Ik zie nergens mensen praten over dat 4gr. te veel is. Sommigen praten zelfs over 6 gram en meer -- ervaren personen dan.

Ik kan het wel controleren bij waar ik het besteld heb. Er staat duidelijk 5gr. op!

Er staat ook:

Take 0.5 to 1 grams for a mild trip, 1 to 2 grams for a normal trip and 2 to 4 grams for a strong trip. Do not exceed the 1 gram dosage to test how sensitive you are to psilocybe Cubensis.

Psilocybe Cubensis, 5 grams

Dat heb ik besteld, en ingenomen.

BRON: http://www.azarius.net/mushroom/cubensis.html

Laatst gewijzigd op 01-09-2002 om 16:54.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 18:30
Copelanl)ia
Copelanl)ia is offline
waren het gedroogde shrooms of waren het van die vette dingen?
Oud 01-09-2002, 18:34
Verwijderd
van 4 gram Psilocybe Cubensis hoor je hem harder te spacen dan dat.......
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 20:27
legatus
legatus is offline
Citaat:
Copelanl)ia vraagt:
waren het gedroogde shrooms of waren het van die vette dingen?
Gedroogde.

Citaat:
dmtdmt meent:
van 4 gram Psilocybe Cubensis hoor je hem harder te spacen dan dat.......
Elk lichaam reageert anders. Misschien had ik langer moeten wachten tussen m'n laatste maaltijd en het innemen, of misschien was de kwaliteit niet al te best.

Over een paar werken probeer ik het nog eens.
Oud 01-09-2002, 20:33
Verwijderd
4 gram is niet zo gek. Normale porties gedroogde mexicaanse zijn rond de 3 gram. (0,4 is wel héél weinig)

Heb het overigens twee keer genomen nu - de eerste keer was het heftigst, veel visuele dingen en ook gevoelsmatig heel intens.

Tweede keer had ik tevens een kleine 3 gram, en dat viel behoorlijk tegen op alle gebieden. Weinig vervormingen/verkleuringen/perspectiefveranderingen, alleen als je je erg concentreerde op iets...qua gevoel was het meer ontspannend. Eerste keer kon stemming vrij makkelijk en snel omslaan, dit keer bleef het vrijwel gelijk. Misschien lag het aan het feit dat tweede keer buiten was..?

Maar goed, zelfs tussen de mexicaanse paddestoelen kan de uitwerking nog behoorlijk verschillen blijkt wel...

Was je overigens de enige die het heeft genomen Legatus?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 20:42
legatus
legatus is offline
Citaat:
Heb het overigens twee keer genomen nu - de eerste keer was het heftigst, veel visuele dingen en ook gevoelsmatig heel intens.
Gevoelsmatig qua emoties en gedachten was het sterk, intens wil ik het niet noemen. Visueel nam ik wel iets waar maar geen hallucinaties of wanen. Ogen voelden wel vreemd, vooral aan de 'achterkant'. Beetje slowmotion-effecten af en toe maar geen patronen die op de loop gingen.

Citaat:
Maar goed, zelfs tussen de mexicaanse paddestoelen kan de uitwerking nog behoorlijk verschillen blijkt wel...
Ik zal het nog een aantal keren proberen over een lange periode, kijken of een verminderd effect optreed en of andere keren ook anders zijn in beleving. Maar de verschillen lopen inderdaad behoorlijk uiteen.

Citaat:
Was je overigens de enige die het heeft genomen Legatus?
Ja -- m'n vriendin is er een beetje angstig voor. Ze vond het erg leuk om mij zo te zien, maar ze wil het zelf niet proberen.
Oud 01-09-2002, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Legatus schreef:
Gevoelsmatig qua emoties en gedachten was het sterk, intens wil ik het niet noemen. Visueel nam ik wel iets waar maar geen hallucinaties of wanen. Ogen voelden wel vreemd, vooral aan de 'achterkant'. Beetje slowmotion-effecten af en toe maar geen patronen die op de loop gingen.
Ben je ook verder geweest dan binnen de kamer/achter de computer of heb je ook rondgelopen in huis (eventueel buiten in de voortuin oid?).
Het voelt dan echt aan als een trip; een "reisje" in je eigen droomwereldje, als ik het zo kan omschrijven De tweede keer bleef ik veel liggen op dezelfde plek, dat zal ook invloed op de werking hebben gehad.

Van hallucinaties was bij mij ook geen sprake overigens, ik meen dat daarvoor andere soorten geschikter zijn..Mexicaanse zijn doorgaans meer voor het veranderen van de zichtbare dingen in plaats van dingen creeeren die er helemaal niet zijn.

Ach ja, blijft interessant en fascinerend spul
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 21:13
legatus
legatus is offline
Citaat:
De tweede keer bleef ik veel liggen op dezelfde plek, dat zal ook invloed op de werking hebben gehad.
M'n benen waren ontzettend zwaar dus ik kon niet al te lang blijven staan. Misschien moet ik de volgende keer een rondje door het huis maken, alhoewel ons vertrek op de zolder is.

Moet zeggen dat ik mijn dwalende gedachten en openbaringen al geweldig vond.

Citaat:
Ach ja, blijft interessant en fascinerend spul
Oud 02-09-2002, 05:56
Locke
Locke is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:

misschien 0,4...

4 Gram dat is zelfs te gek voor de meest ervaren paddo gebruikers, met 4 gram zou je 24 uur lang spacen met over intense visuals en je zou vast en zeker een lange EGODEATH krijgen, tijd, licht en gevoelens smelten samen tot 1 in je hoofd.

Grappen maker als ik paddo's eet neem ik altijd 2 of meer porties ..

Als je vaak paddo's doet word je dan ook minder gevoelig ervoor ? naja zo vaak doe ik het niet maar vroeger was ik redelijk vaag van een halve portie ..
Oud 02-09-2002, 13:05
Verwijderd
Sorry voor de vergissing, 4 gram Mexicaanse is te vergelijken met 1,33 hawaainse, en dat is niet 'ff' spacen ofzo
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 13:25
legatus
legatus is offline
Citaat:
Sorry voor de vergissing
Voor straf moet je 4 gram Hawaiiaanse innemen .
Oud 02-09-2002, 15:59
Copelanl)ia
Copelanl)ia is offline
dat is idd wel een goede punishment
Oud 02-09-2002, 20:54
kleine wicca
kleine wicca is offline
hmmmmm wat hoor ik toch een vreemde dingen over de dosis van (mexicaanse) paddo's. De een eet ze achter mekaar alsof het chips is, en de ander zegt dat je echt niet meer dan twee gram moet nemen als je wil blijven leven......hum weird................ga et binnekort ook doen voor et eerst...........maar laat me wel informeren in de smartshop hoor want zo kom ik dr niet uit.
Oud 02-09-2002, 22:09
Verwijderd
mexicaanse zijn 1 van de zwakste, het ligt aan je eigen tolerantie voor Psy. in de paddos. Maar over het algemeen hoor je niet zo licthjes te spacen van 4 gram

Hawaiaanse zijn het allersterkst, hier in amsterdamse smartshops igg. Van een halve portie krijg je al best wel sterke visuals en gedachten. veel meer dan wat jij op 4 gram mexicaanse beschreef iig.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 07:57
Revelation15
Revelation15 is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:

misschien 0,4...

This, however, is not true. Al is 3 a 4 wel wat veel voor je eerste trip, HOEFT het niet persee egodeath te veroorzaken. Ik ken iemand en die heeft een keer egodeath gehad bij 3 gram, maar ik ken ook mensen die op 4 gram prima kunnen trippen.. Al geef ik toe dat het wat aan de hoge kant is ja..
Oud 03-09-2002, 08:37
legatus
legatus is offline
Citaat:
Al is 3 a 4 wel wat veel voor je eerste trip
In een FAQ las ik dat Timothy Leary zelf vond dat je je allereerste trip maar gelijk goed moest doen of helemaal niet. Onzeker over wat ik precies moest gebruiken, en ik mezelf aardig ken, besloot ik om gelijk een redelijke dosis in te nemen. Achteraf geen spijt van.
Oud 03-09-2002, 09:47
psygnosos
psygnosos is offline
ff een vraagje nog

Ik ga t binnenkort ook maar een s proberen, maar ik vraag mij ff één ding af, wat is precies een Egodeath?

Is dat hetzelfde dat je er gewoon in blijft hangen?? Dat gebeurt soms wel eens bij LSD (evil crap)
Oud 04-09-2002, 12:52
Eightball GOD
Eightball GOD is offline
Hmm... ik heb 1x paddo's gegeten, en dat waren hawaiaanse en daarvan was 1 portie 10 gram...
Maar hoe het met mexiaanse paddo's zit weet ik niet, maar die ga ik ook zeker proberen, maar dan vraag ik wel gewoon in de smartshop om 1 portie, ik zie wel hoeveel dat is
ik zal ook proberen een soort van tripreport te schrijven, als is het wel al een tijd geleden, dus ik weet niet alles meer.
iig, we waren met z'n vieren, waarvan er drie paddo's hebben gegeten. Ik was een beetje verkouden, dus ik proefde er niet zo veel van, maar de andere twee vonden het extreem smerig.
Het begon met een verschrikkelijke lachkick. Toen begonnen de kleuren op een schilderij dat aan de muur hing (we waren bij iemand thuis) te bewegen. Dat vond ik heel vet. Op dat moment was dat het enige dat veranderde. Op een gegeven moment werd de werkelijkheid totaal anders. Niet dat ik alles anders zag, maar ik had niet echt meer door dat er iets was buiten de kamer waar we zaten. Toen begon de vloer te golven, dat was ook erg leuk. Beetje rondgelopen, tijdje onder een lamp gelegen die er erg mooi uitzag. Op een gegeven moment lag ik achter de bank op de grond, en zag ik de grond als een rivier waar ik in zwom. Ik praatte ook veel, maar de zinnen kwamen niet helemaal goed uit mijn mond. Toen hebben ik en to, die ook had gegeten, nog een tijd op elkaars hoofd zitten spacen "jouw hoofd is raaaar" "nee jouw hoofd is raaar"
Ow, ik vergeet nog dat hiervoor to zijn broertje had gebeld. toen zei hij "nix aan de hand" en ik "hand? whooow me hand!"
Ik ging ook nog proberen mezelf op me mobiel te bellen, maar om de een of andere reden lukte dat niet.
Ook zei ik de hele tijd "dat is ook zoiets" of "ja maar dat is de werkelijkheid, dat is wat anders"
Op een gegeven moment ging ik heel erg zweten.
Toen ben ik op de plee gaan zitten en heb daar een half uur half zitten slapen en heel hard zitten spacen; ik zag (met mijn ogen dicht) allemaal vage cartoon-figuurtjes elkaar vermoorden, maar toch vond ik het niet beangstigend ofzo...
nou, dat is zo'n beetje alles dat ik nog weet, al met al was het een heel erg leuke ervaring, die mijn beeld op de wereld best wel heeft veranderd. Ik ga zeker vaker paddo's eten, en ben ook wel geinteresseerd in andere hallucinogenen, maar eerst nog een paar keer paddo's
Oud 04-09-2002, 16:10
blasty
blasty is offline
Citaat:
Revelation15 schreef:

This, however, is not true. Al is 3 a 4 wel wat veel voor je eerste trip, HOEFT het niet persee egodeath te veroorzaken. Ik ken iemand en die heeft een keer egodeath gehad bij 3 gram, maar ik ken ook mensen die op 4 gram prima kunnen trippen.. Al geef ik toe dat het wat aan de hoge kant is ja..
true true
Ligt aan veel verschillende factoren. (gewicht, wat je gegeten hebt, et. etc.)

P.S. ik was erbij toen die gast na 3 gram egodeath kreeg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten