Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kan het wel controleren bij waar ik het besteld heb. Er staat duidelijk 5gr. op! Er staat ook: Take 0.5 to 1 grams for a mild trip, 1 to 2 grams for a normal trip and 2 to 4 grams for a strong trip. Do not exceed the 1 gram dosage to test how sensitive you are to psilocybe Cubensis. Psilocybe Cubensis, 5 grams Dat heb ik besteld, en ingenomen. BRON: http://www.azarius.net/mushroom/cubensis.html
Laatst gewijzigd op 01-09-2002 om 16:54. |
![]() |
|
Verwijderd
|
4 gram is niet zo gek. Normale porties gedroogde mexicaanse zijn rond de 3 gram. (0,4 is wel héél weinig)
Heb het overigens twee keer genomen nu - de eerste keer was het heftigst, veel visuele dingen en ook gevoelsmatig heel intens. Tweede keer had ik tevens een kleine 3 gram, en dat viel behoorlijk tegen op alle gebieden. Weinig vervormingen/verkleuringen/perspectiefveranderingen, alleen als je je erg concentreerde op iets...qua gevoel was het meer ontspannend. Eerste keer kon stemming vrij makkelijk en snel omslaan, dit keer bleef het vrijwel gelijk. Misschien lag het aan het feit dat tweede keer buiten was..? Maar goed, zelfs tussen de mexicaanse paddestoelen kan de uitwerking nog behoorlijk verschillen blijkt wel... Was je overigens de enige die het heeft genomen Legatus? |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het voelt dan echt aan als een trip; een "reisje" in je eigen droomwereldje, als ik het zo kan omschrijven ![]() Van hallucinaties was bij mij ook geen sprake overigens, ik meen dat daarvoor andere soorten geschikter zijn..Mexicaanse zijn doorgaans meer voor het veranderen van de zichtbare dingen in plaats van dingen creeeren die er helemaal niet zijn. Ach ja, blijft interessant en fascinerend spul ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Moet zeggen dat ik mijn dwalende gedachten en openbaringen al geweldig vond. Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Als je vaak paddo's doet word je dan ook minder gevoelig ervoor ? naja zo vaak doe ik het niet maar vroeger was ik redelijk vaag van een halve portie ..
|
![]() |
hmmmmm wat hoor ik toch een vreemde dingen over de dosis van (mexicaanse) paddo's. De een eet ze achter mekaar alsof het chips is, en de ander zegt dat je echt niet meer dan twee gram moet nemen als je wil blijven leven......hum weird................ga et binnekort ook doen voor et eerst...........maar laat me wel informeren in de smartshop hoor want zo kom ik dr niet uit.
![]()
|
Verwijderd
|
mexicaanse zijn 1 van de zwakste, het ligt aan je eigen tolerantie voor Psy. in de paddos. Maar over het algemeen hoor je niet zo licthjes te spacen van 4 gram
![]() Hawaiaanse zijn het allersterkst, hier in amsterdamse smartshops igg. Van een halve portie krijg je al best wel sterke visuals en gedachten. veel meer dan wat jij op 4 gram mexicaanse beschreef iig. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
ff een vraagje nog
Ik ga t binnenkort ook maar een s proberen, maar ik vraag mij ff één ding af, wat is precies een Egodeath? Is dat hetzelfde dat je er gewoon in blijft hangen?? Dat gebeurt soms wel eens bij LSD (evil crap)
|
![]() |
|
Hmm... ik heb 1x paddo's gegeten, en dat waren hawaiaanse en daarvan was 1 portie 10 gram...
Maar hoe het met mexiaanse paddo's zit weet ik niet, maar die ga ik ook zeker proberen, maar dan vraag ik wel gewoon in de smartshop om 1 portie, ik zie wel hoeveel dat is ![]() ik zal ook proberen een soort van tripreport te schrijven, als is het wel al een tijd geleden, dus ik weet niet alles meer. iig, we waren met z'n vieren, waarvan er drie paddo's hebben gegeten. Ik was een beetje verkouden, dus ik proefde er niet zo veel van, maar de andere twee vonden het extreem smerig. Het begon met een verschrikkelijke lachkick. Toen begonnen de kleuren op een schilderij dat aan de muur hing (we waren bij iemand thuis) te bewegen. Dat vond ik heel vet. Op dat moment was dat het enige dat veranderde. Op een gegeven moment werd de werkelijkheid totaal anders. Niet dat ik alles anders zag, maar ik had niet echt meer door dat er iets was buiten de kamer waar we zaten. Toen begon de vloer te golven, dat was ook erg leuk. Beetje rondgelopen, tijdje onder een lamp gelegen die er erg mooi uitzag. Op een gegeven moment lag ik achter de bank op de grond, en zag ik de grond als een rivier waar ik in zwom. Ik praatte ook veel, maar de zinnen kwamen niet helemaal goed uit mijn mond. Toen hebben ik en to, die ook had gegeten, nog een tijd op elkaars hoofd zitten spacen "jouw hoofd is raaaar" "nee jouw hoofd is raaar" ![]() Ow, ik vergeet nog dat hiervoor to zijn broertje had gebeld. toen zei hij "nix aan de hand" en ik "hand? whooow me hand!" ![]() Ik ging ook nog proberen mezelf op me mobiel te bellen, maar om de een of andere reden lukte dat niet. Ook zei ik de hele tijd "dat is ook zoiets" of "ja maar dat is de werkelijkheid, dat is wat anders" Op een gegeven moment ging ik heel erg zweten. Toen ben ik op de plee gaan zitten en heb daar een half uur half zitten slapen en heel hard zitten spacen; ik zag (met mijn ogen dicht) allemaal vage cartoon-figuurtjes elkaar vermoorden, maar toch vond ik het niet beangstigend ofzo... nou, dat is zo'n beetje alles dat ik nog weet, al met al was het een heel erg leuke ervaring, die mijn beeld op de wereld best wel heeft veranderd. Ik ga zeker vaker paddo's eten, en ben ook wel geinteresseerd in andere hallucinogenen, maar eerst nog een paar keer paddo's
||
![]() |
Citaat:
Ligt aan veel verschillende factoren. (gewicht, wat je gegeten hebt, et. etc.) P.S. ik was erbij toen die gast na 3 gram egodeath kreeg ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik mag mijn vriendin niet meer zien... heelo | 35 | 21-10-2015 14:06 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer.... Mandii--xx | 6 | 28-01-2010 21:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic, deel 10! Verwijderd | 500 | 08-03-2005 20:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Tussen Licht en Donker Reynaert | 40 | 07-01-2004 21:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #5!! Snufje | 265 | 26-10-2003 13:40 | |
Drugs & Alcohol |
Verslag van mijn Ephedra tripje op dit moment Verwijderd | 12 | 14-10-2002 17:38 |