Oud 31-08-2002, 22:38
Toet0r
Toet0r is offline
wat vinden jullie van het einde van het verhaal?? dan bedoel ik dus het einde van het hele verhaal..niet van de reisgenoten ofzow maar gewoon het hele einde... waarom wel/niet??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2002, 21:54
ABrules
ABrules is offline
Ik vond het jammer dat iedereen uit midden-aarde wegging... voor de rest het hele boek gewoon geniaal...
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 22:34
notbonefish
notbonefish is offline
'k vind het een goede afsluiting. anders gaat het maar door, en gaat het maar door.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 10:22
Verwijderd
Mjah, ik was blijer geweest met Bilbo's oplossing - en hij leefde gelukkig tot het eind van zijn dagen Nu heb ik zoiets van, ik wil weten waar ze heen gaan, wat gebeurd er daar, etc etc...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 12:09
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Mjah, ik was blijer geweest met Bilbo's oplossing - en hij leefde gelukkig tot het eind van zijn dagen Nu heb ik zoiets van, ik wil weten waar ze heen gaan, wat gebeurd er daar, etc etc...
dat had ik ook...het einde was nogal open vond ik...k vond ut ook helemaal niet leuk dat heel die gouw verandert was enzow
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 13:29
Arwyn
Arwyn is offline
Ik vond 't einde wel goed. Als je zoiets als 'en hij leefde tot het eind van zijn dagen' als einde had, dan zou ik toch het gevoel hebben dat ik een sprookje heb gelezen. Dit einde vind ik heel goed bij LotR passen en als je de aanhangsels ar achter aan leest is 't een erg goed einde.
Oud 03-09-2002, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Arwyn schreef:
Ik vond 't einde wel goed. Als je zoiets als 'en hij leefde tot het eind van zijn dagen' als einde had, dan zou ik toch het gevoel hebben dat ik een sprookje heb gelezen. Dit einde vind ik heel goed bij LotR passen en als je de aanhangsels ar achter aan leest is 't een erg goed einde.
Tis toch ook een sprookje?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 16:44
Arwyn
Arwyn is offline
Och ja, 't is maar hoe je 't opvat maar ik vind 't persoonlijk geen sprookje.
Oud 03-09-2002, 17:53
notbonefish
notbonefish is offline
het boek eindigt in de geest van een terugkerende thema in het boek: dat een tijdperk aan zijn einde aan het komen is, en dat alle wonderlijke wezens verdwijnen. dan kun je als wonderlijke wezen niet 'lang en gellukig' leven
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 13:45
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
bonefish schreef:
het boek eindigt in de geest van een terugkerende thema in het boek: dat een tijdperk aan zijn einde aan het komen is, en dat alle wonderlijke wezens verdwijnen. dan kun je als wonderlijke wezen niet 'lang en gellukig' leven
Precies.
Oud 04-09-2002, 16:18
Verwijderd
Citaat:
bonefish schreef:
Vind ik wel Niet alle hobbits gaan weg uit de Gauw...

Maareh, ze gaan toch niet zomaar 'weg', ze gaan terug naar dat land waar de elfen vandaan komen. Ben wel benieuwd hoe het daar verder is...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 19:52
Verwijderd
ik bleef met een hoop vragen zitten, uiteraard, maar ik vind het wel een goed einde. ik heb één deel uit de Wheel of Time-reeks van vgsmij Robert Jordan gelezen, en dát gaat maar door en door, je hebt niet het idee van "zo, en nu heb ik het uit en kan ik met een gerust hart en geest naar bed"

Nee, doe dan maar LOTR...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten