Oud 08-09-2002, 20:27
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Hallo,

Ik heb ff een vraagje, mīn vriendin heeft het pas geleden uitgemaakt. Ze noemde als reden dat ze nog niet klaar was voor een relatie. We blijven verder wel gewoon vrienden enzo alleen hebben we dus geen verkering meer.
Nu is mijn vraag wat bedoeld ze er nu mee dat ze nog niet klaar is voor een relatie????
Er is ook echt geen ander in het spel dus het is geen smoes ofzo.
Wie kan mij dit uitleggen?????? ik heb het haar ook een paar keer gevraagd maar daar wordt ik ook niet echt wijzer van.

Grīs S.Lover
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2002, 20:45
Verwijderd
Je ex bedoeld dat zij er nog niet aan toe is zich op een vaste manier aan iemand te wijden..

Ik ben er zelf achter gekomen dat ik dit ook nog niet ben. Ten eerste, om van een ander te kunnen houden moet je van jezelf kunnen houden. Ten tweede moet je niet je geluk uit een relatie hoeven halen maar moet dit op zichzelf staan.. moet een relatie dat geluk slechts aanvullen.

Dit waren 2 dingen die bij mij mis waren. Ik kan nu wel van mezelf houden, maar moest mn eigen geluk nog opbouwen. Mn eigen leven, uitvinden wat ik wil.. mezelf echt leren kennen. Pas hierna is er ruimte om mn leven met een ander persoon te delen.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 21:19
Cassidy
Cassidy is offline
waarschijnlijk wil ze inderdaad nog niezo 'vast zitten', en gewoon een beetje (klint misschien lullig maar) ook met andere jongens een beetje flirten/uitgaan/zoenen enzo. Op een gegeven moment is dat ook wel weer over dus..
Oud 08-09-2002, 21:24
Verwijderd
Waarschijnlijk letterlijk zoals ze het zegt, ze is nog niet toe aan een relatie, of ze is gewoon niet meer verliefd en vindt het te bot om dat te zeggen.

Als je niet toe bent aan een relatie dan voelt het allemaal te beklemmend... niet echt positief dus.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 21:25
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Jep ik begrijp volkomen wat je vriendin bedoelt , jij begrijpt het mss niet zo direct maar als je vriendin er niet klaar voor is mag je haar zeker niet forceren. Ik ben er ook totaal nog niet klaar voor, maar heb in het begin een grote fout begaan , ik heb het zolang mogelijk proberen uit te houden bij m'n eerste vriendje maar doordat ik me vrijheid miste begon ik hem echt te haten en dat wil je waarschijnlijk ook niet ... Probeer haar alvast te houden als een goede vriendin en wie weet...

xxx
Faith
Oud 09-09-2002, 18:10
0oFZo0
0oFZo0 is offline
hoi Allemaal

bedankt het wordt me nu allemaal wel wat duidelijker inderdaad.
Blijf reageren aub!!!
Maar ik weet echt 100% zeker dat er geen ander in het spel is. Ik ga bijna elke weekend met haar uit enzo dus...

grīs S.Lover
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 13:10
PardonMe
PardonMe is offline
Tja hij is er gewoon niet klaar voor om nu al vast te zitten aan een vriendin, hij heeft liever nog een beetje zijn vrijheid en wil zichzelf nog ontwikkeling..

Je kunt niet anders doen dan zijn gevoelens te respecteren, hoe jammer dat ook voor jou mag zijn..
Oud 14-09-2002, 19:17
girl18
girl18 is offline
Citaat:
S.lover schreef:
Hallo,

Ik heb ff een vraagje, mīn vriendin heeft het pas geleden uitgemaakt. Ze noemde als reden dat ze nog niet klaar was voor een relatie. We blijven verder wel gewoon vrienden enzo alleen hebben we dus geen verkering meer.
Nu is mijn vraag wat bedoeld ze er nu mee dat ze nog niet klaar is voor een relatie????
Er is ook echt geen ander in het spel dus het is geen smoes ofzo.
Wie kan mij dit uitleggen?????? ik heb het haar ook een paar keer gevraagd maar daar wordt ik ook niet echt wijzer van.

Grīs S.Lover
bindingsangst.? nog niet over ex geliefde heen.? gewoon geen relatie willen.?

alles kan het zijn.. je ex vriendin is niet verplicht om een relatie met je te hebben.. en als zij er nog niet aan toe is accepteer je dat en vraag je er ook niet verder na want iedereen heeft een of andere vage reden om niet meer een relatie verlopig te willen..

ik zou als ik jou je maar meer op jullie vriendschap werken van plaats van afvragen waarom ze geen zin hebt in een relatie meer..
Oud 17-09-2002, 08:57
Gleipnur
Gleipnur is offline
volgens mij vind ze je gewoon niet aantrekkelijk (meer)
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten