Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik zou me niet te druk maken. Als er keer echt iets is, wordt je echt wel boos, neem dat maar van mij aan. En dat je om kleine dingetjes niet boos wordt is alleen maar goed.
|
Het is natuurlijk niet gezond, om nooit eens een conflict of een meningsverschil te hebben. Jij mag gerust eens wat minder lief zijn en eerlijk zeggen wat jij er van vind als zij chagerijnig is.
Aan de andere kant, het is toch hardstikke lief om zulke smsjes te krijgen? Ik zou er in ieder geval erg blij mee zijn. ![]()
|
![]() |
Hm, mijn ex had dat ook. Ik werd er ook weleens ziek van dat hij gewoon nooit eens boos werd oid. Ik heb dat ook welis tegen hem gezegd en toen zei die dat die gewoon geen ruzie met mij kon maken.
Maarja, ik heb dat ergens wel nodig. Niet veel ofzo, maar wel af en toe dat je het gewoon echt zegt als iets je niet bevalt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
mijn vriend is ook nooit boos op mij en dat irriteert mij niet eigenlijk. het is wel zo dat ik me soms schuldig voel omdat ik kortaf tegen hem doe terwijl hij juist zo lief doet. dan verdient ie dat dus helemaal niet, maar dan zit mn humeur gewoon niet tegen.
wij hebben trouwens nu ook 9 maanden. maar wat valt er te veranderen? als jij nou echt nooit boos bent, dan ben je dat dan toch ook niet? ze kan je moeilijk dwingen... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Duh, natuurlijk ga jij niet boos worden alleen omdat ze chagrijnig is, dat doet zij toch ook niet expres? Zou nogal vreemd zijn...
Maargoed, ik zou me als iemand in de eerste maanden mij elke dag dat soort smsjes stuurde ook iets hebben van 'gatverdamme, laat me eens met rust'. Eeeelke dag een extreem klef smsje ![]() 9 maanden = ruim 300 dagen = ruim 300 smsjes = ruim 300 x 22 = 6600 cent = 66 euro om haar iets duidelijk te maken dat ze al wist op een manier die ze vervelend vindt... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heel best dat jij heel lief ben t(klinkt goed ) maar ik zou ook best gefrustreerd worden als ik nooit es een bek terug kreeg, klinkt mischien vreemd maar af en toe een stevig woordje, is best bevorderend voor de relatie eigenlijk.... |
![]() |
|
![]() |
WoW, dit zou mijn vriend geschreven kunnen hebben.
Af en toe is het wel oké om ruzie te hebben inderdaad. Het is erg frustrerend om NOOIT es lekker ruzie te hebben en tegen mekaar te kunnen schelden, en het nog menen ook, wel weer goedmaken he? ![]() Maar ook zonder dat kan je je probleem oplossen. Je hoeft echt niet meer zo als in het begin te laten merken dat je van dr houdt, dat is vaak heel beklemmend, en zéker als de verliefdheid al in liefde is overgegaan......dan wordt het irritant/vermoeiend om steeds weer dat lieve gedoe aan te horen. Klinkt lulliger dan het is. Maar als je elkaar een beetje goed kent, integreer je in elkaars leven als t ware....... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hij weet het nie, wat moet ik ermee? scholier8 | 8 | 31-05-2011 12:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding & Gezondheidstopic #22 Bloem | 500 | 14-01-2009 19:11 | |
Studeren |