Oud 17-09-2002, 19:48
Toscane
Toscane is offline
hoe kan je nou zoenen voor n avondje??? Vraag t me al n tijdje af, maar ik akn geen goede reden verzinnen waarom je dat zou doen. Dus probeer me maar te overtuigen. Ik heb zelf zoiets van als je met iemand zoent betekent diegene iets voor je en iemand die je pas een uurtje kent kan nix voor jou betekenen dus zoen je diegene niet.

Als deze post al heel vaak voorbij is gekomen, zeg t dan ff want de zoekfunctie stond uit toen ik dit bericht plaatste.
Oud 17-09-2002, 19:51
PardonMe
PardonMe is offline
yep, ik kan dat ook niet, met vrijwel alle jongens waar ik mee gekust heb, voelde ik meer, was ik verliefd op.. zij bleken dan achteraf niet het zelfde te voelen, dus is het nog wel een beetje zoenen voor een avond, maar dat had ik van te voren niet zo gepland, ik ging er vanuit dat, als zoenen voor mij meer betekende, het voor die ander ook wel meer zou betekenen.. naïve ik..
Maar goed, ik heb er wel van geleerd..

Zoenen doe ik niet zomaar met iedereen, het is toch iets speciaals vind ik..
Oud 17-09-2002, 19:51
Verwijderd
'k snap het ook niet hoor...

zoenen = teken van liefde...

nouja.. bij hun is dat blijkbaar nie zo
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 20:11
a new noise
a new noise is offline
kweet het niet....
kep het ook wel eens gedaan

en 1 keertje had ik het ook "verkeerd begrepen"
jammer....maja
Oud 17-09-2002, 20:25
Esmée
Esmée is offline
ja, deze is al vaak geweest en nee, ik zie er het probleem niet van in
Oud 17-09-2002, 20:27
Toscane
Toscane is offline
Citaat:
Esmée schreef:
ja, deze is al vaak geweest en nee, ik zie er het probleem niet van in
wel bedankt voor je reactie en sorry dat ie al zo vaak is geweest, maar ff iets anders, kun je dan ook redenen geven waarom je t geen probleem vindt, want da wil ik eik te weten komen.
Oud 17-09-2002, 20:29
highlight
highlight is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
'k snap het ook niet hoor...

zoenen = teken van liefde...

nouja.. bij hun is dat blijkbaar nie zo
vin ik ook!
Oud 17-09-2002, 20:32
gizmo
gizmo is offline
eehmzz heb het zelf 2 keer gedaan. Waarom? Omdat ik me bij hun happy voelde.. en op min gemak.. en er denk ik zin in had..
1x was omdat ik ech zat was.. okee is geen excuus.. maar helpt wel.. en ehmzz die 2e.. tja..

maar toch zal ik het niet gauw meer doen.. heb erook spijt van... je kust toch meestal omdat je iemand heel leuk vind enzo.. en hoopt dat het erna wat kan worden

Oud 17-09-2002, 20:33
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
Citaat:
Let's Party schreef:
hoe kan je nou zoenen voor n avondje??? Vraag t me al n tijdje af, maar ik akn geen goede reden verzinnen waarom je dat zou doen. Dus probeer me maar te overtuigen. Ik heb zelf zoiets van als je met iemand zoent betekent diegene iets voor je en iemand die je pas een uurtje kent kan nix voor jou betekenen dus zoen je diegene niet.

Als deze post al heel vaak voorbij is gekomen, zeg t dan ff want de zoekfunctie stond uit toen ik dit bericht plaatste.
ID!........ Zoenen voor een avond is nix. Is puur lust en misbruik. Niet doen dus!
Oud 17-09-2002, 20:50
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Tha White Eagle schreef:
ID!........ Zoenen voor een avond is nix. Is puur lust en misbruik. Niet doen dus!
hmzz ik vind het niet altijd misbruik hoor..
Als beide 'partijen' weten dat het slechts voor 1 avond is en van beide kanten geen verdere gevoelens in het spel zijn, behalve de lust dan vind ik het geen misbruik..

Liever zo dan dat ze allebei met iemand zoenen die verliefd op ze is en dan achteraf melden dat het slechts 1-malig is.. dat vind ik wel 'misbruik' ja..
Zeker als je met iemand zoent omdat je weet dat die jou leuk vindt dus dat je die wel kunt 'pakken'
Oud 17-09-2002, 20:53
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Nou als gizmo toevallig in Wageningen woont ,zou ik dat graag willen weten.

Want dit is mij ook overkomen.
Oud 17-09-2002, 20:54
Verwijderd
Zoenen voor een avondje is oké zolang beiden weten waar het om draait, namelijk lust. Ik zie het niet anders als naar de snackbar gaan en een lekker ongezond patatje eten: dat moet je ook niet te vaak doen, maar soms heb je er gewoon zin in.

Eigenlijk geldt hetzelfde natuurlijk voor naar bed gaan met elkaar. Eigenlijk kan dat ook best voor één avondje (of al ná één avondje). Je wordt er allebei heus niet minder van. De grenzen van wat kan en wat niet worden hier aangegeven door de maatschappelijke betamelijkheid en je eigen referentiekader.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 20:59
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:

Nope die woont niet in Wageningen.. geloof mij maar...

*gizmo = goede vriendin en tevens klasgenoot van Eef*
Oud 17-09-2002, 21:00
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
nare man schreef:
woorden van nare man
ja ben ik het wel met je eens, maar beide partijen moeten wel weten dat het enkel om de lust draait..

Neemt niet weg dat ik het zelf niet zou kunnen doen, voor mij moet er toch meer zijn dan lust alleen..
Oud 17-09-2002, 21:21
Verwijderd
Heel simpel. Zoenen is lekker. Waarom zou je het dan niet doen? Als je nou zin hebt om elke week vier jongens te scoren, moet je dat vooral doen, hoewel ik dat nou ook een beetje overdreven vind

*denkt even na* Er zit wel iets achter... Als ik met iemand zoen, is dat meer een teken van 'ik vind jou leuk en jij mij, misschien zou het iets kunnen worden', ipv een liefdesverklaring. Als je met iemand zoent, weet je dat die persoon je tenminste leuk genoeg vind voor zoenen (en andersom) en dat het dus de moeite waard kan zijn om er verliefd op te worden...

(ok in de praktijk werkt dit niet bij mij (word moeilijk verliefd) maar de theorie is goed )

Laatst gewijzigd op 17-09-2002 om 21:23.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 21:31
CryptapiX
CryptapiX is offline
ik zie het probleem ook niet
waarom zou je het niet doen ?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 21:52
Orion16
Orion16 is offline
Ik vind 't wel een sletactie, iemand voor een avond zoenen en verder niets... Maargoed, je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, ik zou 't nooit kunnen in ieder geval!

PardonMe: Yep, zoenen is inderdaad iets speciaals..
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 22:12
Miss_Maroc
Miss_Maroc is offline
Not done!

Ik vind het zeer goedkoop staan, en ik zou me ook zeer goedkoop voelen.

UGH
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 23:53
Verwijderd
Hmm meisjes doen altijd zo overdreven, het is toch oke, als je het allebei wil.

Waarom moet overal nou gevoel achter zitten, als je iemand aantrekkelijk vind dan kan je mij niet wijs maken dat je niet met hem een x wilt zoenen, het is lekker en why not.

Maar ja kan natuurlijk niet ontkennen dat zoenen leuker is met iemand waar je een relatie mee hebt en verliefd op bent
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 06:06
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Ik kan niet zeggen of zoenen voor een avondje oké is of niet, want ik vind uberhaupt dat zoenen als je iemand pas 1 avondje kent gewoon NOT DONE is. Helemaal erg zijn al die breezerchicks die hopen die avond al een scharrel aan de haak te slaan omdat hun ouders dat weekend niet thuis zijn | 't lijkt haast wel of er tegenwoordig geen fatsoenlijke meiden meer rondlopen, of ze allemaal al een relatie hebben. Geen wonder dat ik niet vaak uitga, eigenlijk? Maarja back ontopic: Iemand anders zei hier dat iemand zoenen en daarna niks doen sletterig is. Ligt eraan, wat je onder zoenen verstaat, het hoeft niet altijd wat te betekenen natuurlijk.
Oud 18-09-2002, 07:47
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:

nope... ik woon niet in wageningen zoals Eef (PardonMe) al zei...
kwoon lekker met eefje ergens in limboland...
why?
Oud 18-09-2002, 08:38
)Vampje(
)Vampje( is offline
Van de personen met wie ik gezoend heb, betekende 95% totaal niks voor me. Zoenen vond ik nooit speciaal.
Nu wel, en daarom snap ik nu ook niet meer hoe ik dat ooit heb kunnen doen..
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 08:58
luckyleo
luckyleo is offline
Ik denk dat het hier gewoon een beetje verschilt in wat gewoon is voor iemand en wat gebruikelijk is in je omgeving. Bij ons gaan er echt zoveel mensen met iemand voor een avondje. Totaal niks mis mee vinden ze hier. Ik vind het ook normaal. Maar er zit natuurlijk wel verschil in met zoenen. Heb ik een vriendin dan betekend zoenen echt veel voor mij, is het echt speciaal. Maar zoals nu, nu ik vrijgezel ben, boeit het me echt weinig en krijg ik er geen speciaal gevoel bij. Tsja, opzich ook wel logisch als het steeds gebeurt op kermissen met allemaal dronken mensen.
Ook als je met iemand op vakantie zoent, kan dat ook nooit echt zo uit liefde zijn, want die persoon ken je nog maar net en meestal kan het toch nooit wat worden, maar als het leuk en soms toch wel spannend is om met iemand te zoenen is er toch niks mis mee?
Het spelletje om te spelen om iemand te versieren is ook erg leuk, want je zoent natuurlijk niet zomaar, dus moet er eerst versiert worden, en dat is altijd erg leuk
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 11:19
Mystique
Mystique is offline
Ik snap niet waarom er zo moeilijk over gedaan moet worden. Ok als je er per week 3 verslijt vind ik het ook erg veel maar af en toe kan niet kwaad. Het is spannend en geeft je een goed gevoel. Zelfde als een one-night-stand. Je adrealine stroomt door je heen, je krijgt de aandacht die je wilt maar je zit nergens aan vast. Een heerlijk vrij gevoel..ja ik hou er wel van op zijn tijd (als ik weer single ben wat niet de bedoeling is dat dat gebeurd) Het is ook echt niet zo dat als ik nu met mijn vriend zoen het niks betekend. Ik heb daar gewoon verschil in. Bij iemand om wie ik veel geef voel ik er veel bij, bij een zoen voor een avond is het de kick van het verzieren en veroveren en de zoen is de kroon op het werk. Dat geeft me een kick. Je moet alleen wel zo nuchter zijn om een avondzoen en een zoen waar meer in zit te onderscheiden.
Oud 18-09-2002, 14:17
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Ik kan het ook niet...... Zoenen is voor mij meer dan alleen aan iemand laten blijken 'ik vind je leuk'. Ik voel me er ook helemaal niet lekker bij, heb t 1x gedaan en wat voelde ik me toen slecht (slet ??) zeg....

Kuzzje IK
Oud 18-09-2002, 16:13
PardonMe
PardonMe is offline
achja, natuurlijk moet iedereen het gewoon zelf weten, als je er verder geen bijzondere waarde aan hecht ofzo, tja waarom dan niet..? Dan gewoon vooral doen wat je leuk vindt..
Iedereen is neem ik aan verstandig genoeg om dat voor zichzelf te kunnen beslissen

Tis maar net wat je wilt natuurlijk..
Oud 18-09-2002, 16:15
doossie
doossie is offline
zoene voor een avondje da moe kunne orr als die ander dr dan aar net zo over denk als jij dan is er niets mis mee vind ik
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 17:10
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
doossie schreef:
zoene voor een avondje da moe kunne orr als die ander dr dan aar net zo over denk als jij dan is er niets mis mee vind ik
zo denk ik ook he! Nu we er beiden zo over denken..... vanavond zoenen?

Laatst gewijzigd op 18-09-2002 om 17:15.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 17:14
Roos
Roos is offline
Nou, waarom niet? Als beiden partijen het er mee eens zijn..
Oud 18-09-2002, 17:26
Verwijderd
Hmz..

Voor mij persoonlijk kan ik zeggen dat het zoenen zelf mij eigenlijk niet zoveel doet, ookal vind ik iemand heel erg leuk. Knuffelen is voor mij veel intiemer en specialer. Zoenen is een beetje met je tong in elkaars mond roeren, neej.. het zoenen zelf is dus met niemand iets heel speciaals voor mij.

Waarom ik wel es voor een avondje zoen? Het hele proces eromheen. Eerst een beetje flirten, een beetje praten, je afvragen of het ergens toe zal leiden, steeds dichter bij elkaar gaan staan.. beetje aanraken.. enz enz enz. Dat hele proces, en die kleine aanrakingen, kriebelen door mn hele lijf zeg maar. En dan uiteindelijk zoen je met elkaar, waarbij het dicht tegen elkaar aanstaan enz mij dus meer doet dan het zoenen zelf. Dit is natuurlijk alleen ok als beide partijen weten dat het slechts voor een avondje is. Maar ik vind gewoon het hele ernaartoe werken ontzettend leuk.. Heb ut overigens maar 2x gedaan hoor, waarbij de eerste keer eigenlijk puur om de reden was dat ik toch wel es gezoend wou hebben en zat was.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 21:40
feline
feline is offline
Citaat:
Mystique schreef:
Ik snap niet waarom er zo moeilijk over gedaan moet worden. Ok als je er per week 3 verslijt vind ik het ook erg veel maar af en toe kan niet kwaad. Het is spannend en geeft je een goed gevoel. Zelfde als een one-night-stand. Je adrealine stroomt door je heen, je krijgt de aandacht die je wilt maar je zit nergens aan vast. Een heerlijk vrij gevoel..ja ik hou er wel van op zijn tijd (als ik weer single ben wat niet de bedoeling is dat dat gebeurd) Het is ook echt niet zo dat als ik nu met mijn vriend zoen het niks betekend. Ik heb daar gewoon verschil in. Bij iemand om wie ik veel geef voel ik er veel bij, bij een zoen voor een avond is het de kick van het verzieren en veroveren en de zoen is de kroon op het werk. Dat geeft me een kick. Je moet alleen wel zo nuchter zijn om een avondzoen en een zoen waar meer in zit te onderscheiden.
Precies, er is duidelijk verschil. Als ik uitga zoen ik ook echt niet met iedere jongen die er beetje ok uitziet. Maar als ik bij een jongen zoiets heb van : ja hij is echt leuk, en hij heeft iets te vertellen, dan heb ik er in principe geen problemen mee. Maar dan moet het wel duidelijk zijn dat het vrijblijvend is, al lijkt me dat vrij logisch als het op die manier gaat met uitgaan of op een feestje. Daarna kan er natuurlijk altijd meer van komen.
Oud 18-09-2002, 21:44
Verwijderd
als je iemand leuk vind is er niks mis mee om er een avondje mee te zoenen...t kan lust zijn of liefde..simpel
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 21:55
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Waarom ik wel es voor een avondje zoen? Het hele proces eromheen. Eerst een beetje flirten, een beetje praten, je afvragen of het ergens toe zal leiden, steeds dichter bij elkaar gaan staan.. beetje aanraken.. enz enz enz. Dat hele proces, en die kleine aanrakingen, kriebelen door mn hele lijf zeg maar. En dan uiteindelijk zoen je met elkaar, waarbij het dicht tegen elkaar aanstaan enz mij dus meer doet dan het zoenen zelf. Dit is natuurlijk alleen ok als beide partijen weten dat het slechts voor een avondje is. Maar ik vind gewoon het hele ernaartoe werken ontzettend leuk..
Ja hier ben ik het echt helemaal mee eens, je zoent niet voor het zoenen, maar voor alles eromheen ja... nou ja uiteindelijk word je door het zoenen wel ''springerig''...

Ik ben er niet echt heel erg voor hoor om te zoenen voor 1 avondje, soms gebeurt het gewoon tijdens het uigaan, dan heb je beetje gedronken enzo. Wel vind ik dat er duidelijkheid moet blijven, en je er geen wekelijkse gewoonte van moet maken, alhoewel als je jezelf daarbij goed voelt waarom niet, maar ik zou niet elke week met een andere jongen willen zoenen, dan gaat de leukheid er denk ik ook wel een beetje af...

Zoenen met iemand waar je niet echt op verliefd bent is ook een stuk minder leuk...
Oud 18-09-2002, 22:17
Verwijderd
Citaat:
PardonMe schreef:
yep, ik kan dat ook niet, met vrijwel alle jongens waar ik mee gekust heb, voelde ik meer, was ik verliefd op.. zij bleken dan achteraf niet het zelfde te voelen, dus is het nog wel een beetje zoenen voor een avond, maar dat had ik van te voren niet zo gepland, ik ging er vanuit dat, als zoenen voor mij meer betekende, het voor die ander ook wel meer zou betekenen.. naïve ik..
Maar goed, ik heb er wel van geleerd..

Zoenen doe ik niet zomaar met iedereen, het is toch iets speciaals vind ik..

exactly my thoughts :/
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 13:51
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
k kan het ook niet hoor. ik heb het 3 keer gedaan... de eerste keer was met een jongen die k die avond leerde kennen, en toen liet k me een beetje meeslepen. maar k vond die jongen toen echt geweldig. alleen hij mij niet zo bleek achteraf. dus das niks geworden.
die andere 2 kende ik al een tijdje en op hun was ik echt verliefd. de ene niet op mij, hij heeft gebruik gemaakt van me verliefdheid. die andere jongen vond mij ook leuk, dus dat zou in eerste instantie wat worden, maar dat werd een vaag verhaal. kortom, dat werd ook niks...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 13:54
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
Ik vind 't wel een sletactie, iemand voor een avond zoenen en verder niets... Maargoed, je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, ik zou 't nooit kunnen in ieder geval!

PardonMe: Yep, zoenen is inderdaad iets speciaals..
waarom nou weer een sletactie?? wat is een jongen dan die het doet? niks zeker? typisch voor een jongen om dat te zeggen...

het is gewoon een stomme actie. en jongens zijn net zo fout als meiden die het doen...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 16:24
Verwijderd
Citaat:
I'ts Moi schreef:
Ik kan het ook niet...... Zoenen is voor mij meer dan alleen aan iemand laten blijken 'ik vind je leuk'. Ik voel me er ook helemaal niet lekker bij, heb t 1x gedaan en wat voelde ik me toen slecht (slet ??) zeg....

Kuzzje IK
Mh, ik moet zeggen dat ik de laatste tijd ook wel zoiets heb... Misschien toch iets te maken met onzekerheid. Eerder had ik wel zoiets van 'ik wil scoren', dan voelde het alsof tenminste iemand me leuk vond... Nu heb ik het niet meer zo nodig...

De laatste keer dat ik echt maar voor 1 avondje met iemand zoende (beetje vaag bij mij... heb met 2 jongens een soort 'zoenrelatie' gehad, als we allebei in de disco waren en zin hadden in zoenen deden we dat... dus dat was meer dan gewoon voor een avondje, maar ook niet bedoeld voor een relatie...) voelde het ook klote... Maar ik weet niet waarom. 't Was een leuke jongen, ik wou niks meer, hij wou niks meer, maar toch... nu wil ik eigenlijk méér dan alleen zo'n zoen.
Tja....
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 20:23
tupac_4evah
tupac_4evah is offline
t kan ook gewoon lust zijn of als je je down voelt en jongens maken dr misbruik van...
Oud 28-09-2002, 20:29
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Ik deed (doe) het wel eens.. ik weet eigenlijk niet waarom precies. Misschien met de hoop dat het iets wordt, of gewoon wat afleiding.
Oud 28-09-2002, 20:32
Verwijderd
Citaat:
feline schreef:
(...) en hij heeft iets te vertellen (...)
Dan kun je beter níet met hem zoenen, want dan zegt-ie niet zoveel meer
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 22:45
Evilqueen
Evilqueen is offline
Denk niet dat ik echt sterke argumenten heb om je te overtuigen? Het is meestal gewoon een spelletje, vervolg op flirten. Wederzijdse aantrekkingskracht misschien? Ik heb er geen problemen mee en doe t wel als ik single ben..
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 23:38
Yolcu
Yolcu is offline
Ik had altijd hetzelfde idee als de topicstarter: hoe kun je dat nou doen? Waarom zou je?

Maar afgelopen weekend heb ik ook voor een avondje met iemand gezoend, en echt erg kon ik het niet noemen. Het gebeurde gewoon, was niet omdat ik zo nodig met iemand moest zoenen maar omdat ik hem gewoon wel een leuke jongen vond. Er was aantrekkingskracht tussen ons.. In mijn ogen dus nix mis mee.

Je kunt iets niet beoordelen wat je nog nooit gedaan hebt.
Oud 29-09-2002, 11:18
Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
Let's Party schreef:

Tja, zoenen voor een avond is puur lust en geilheid. Nee, diegene betekent niks voor je, maar ik zoen echt niet de eerste de beste die ik tegenkom, er moet wel iets van aantrekkingskracht zijn.

Maar ik zal je eerlijk zeggen; na een paar keer gezoend te hebben voor een avond is er niks meer aan..

Laatst gewijzigd op 29-09-2002 om 11:22.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 12:03
Verwijderd
Ik heb t weleens gedaan, maar ik snap echt niet wat mensen daar leuk aan vinden of waarom ze de verleiding niet kunnen weerstaan ofzo.
Ik deed het alleen wanneer ik gefrustreerd was dat het uit was met iemand of wanneer ik iemand gemeen vond, dat ik ook iets gemeens moest doen.
Ja ik ben een bitch
Maar ik vind het echt superranzig om te zoenen met iemand waar ik nix voor voel.
Ik zou het ook niet weer doen, want op dat moment denk ik dat ik me er beter door voel, maar daarna voel ik me alleen maar gebruikt.

Verder heb ik er nix op tegen als andere mensen het wel doen, iedereen moet gewoon doen waar ie zin in heeft
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 14:22
Verwijderd
Citaat:
doossie schreef:
ooohhhh doos!!!!!

vin je 't gek dat jij het goed vin

Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 14:42
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
waarom nou weer een sletactie?? wat is een jongen dan die het doet? niks zeker? typisch voor een jongen om dat te zeggen...

het is gewoon een stomme actie. en jongens zijn net zo fout als meiden die het doen...
Oh ik zie zoveel sletten joh ze zijn zoooo verschrikkelijk erg. Ja, jongens in die vorm heb je ook, zoiets heet een 'player'

Een echte Slet kan niet zonder Sigaret en gaat iedere avond met een ander naar Bed.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 14:44
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Orion16 schreef:

Een echte Slet kan niet zonder Sigaret en gaat iedere avond met een ander naar Bed.
LOL

zelf bedacht??
Oud 29-09-2002, 15:45
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Vroeger heb ik dat wel heel veel gedaan, zoenen voor een avond.. Als ik tegenwoordig uit ga, dan kom ik alleen voor de muziek en de gezelligheid.. En mocht ik dan gaan zoenen die avond, dan moet dat meisje wel heel speciaal zijn en moet er een soort van aantrekkingskracht tussen ons zijn..
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 16:40
SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
rosi schreef:
Nou, waarom niet? Als beiden partijen het er mee eens zijn..
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Let's Party schreef:
hoe kan je nou zoenen voor n avondje???
Omdat je het leuk vindt.

Citaat:
Ik heb zelf zoiets van als je met iemand zoent betekent diegene iets voor je en iemand die je pas een uurtje kent kan nix voor jou betekenen dus zoen je diegene niet.
Wat jij denkt, hoeft voor anderen niet te gelden

Overigens zou ik het ook niet doen hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten