Citaat:
Wim Wok schreef:
je zoent toch niet zomaar met iemand neem ik aan>? of ben ik de enige die daar zo ouderwets in is, moet toch wel n beetje leuk of wat dan ook zijn..
|
Vind ik ook. Hij zal j vast wel aantrekkelijk hebben gevonden ofzo, maar blijkbaar blijft het daar bij! Je moet nooit ervan uitgaan dat je serieus een relatie krijgt met iemand die je tijdens het uitgaan ontmoet. Veel jongens zijn er tijdens het uitgaan op uit om "een meisje te scoren" en willen dan verder neits met je. Dit is ook heel stoer enzo

Ik begrijp dat gedrag nog steeds niet helemaal maargoed.
Ik denk neit dat je er veel aan kunt doen. Als hij niets met je wil, dan moet je dat accepteren, want dwingen gaat een beetje moeilijk

En let in het vervolg op, met wie je allemaal zoent en probeer om geen verwachtingen te hebben als je op een avond met iemand zoent. Kun je hier niet mee omgaan en kun je er niet tegen dat het maar voor één avondje is, raad ik je aan om gewoon niet meer zomaar met iemand te zoenen. Maar om te wachten tot je iemand goed kent en ECHT leuk vindt (wat mij onmogelijk lijkt na één avondje)