Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2002, 13:27
blue_angel
blue_angel is offline
dat heb ik dus wel gehad terwijl die jongen mij alang niet meer wil kennen niks meer van zich laat horen en mij dus niet leuk vind
toen dei ene avond dus wel ik was natuurlijk in de zevende hemel want ja weet jij veel dat hij het aleen voor een avondje zag ik dacht echt dat ie mij ook leuk vond via ze beste vriend kreeg ik dit dus te horen enzo dat ie me niks vind kweet noggeen eens de rede ervan ik denk nu dat het voor een avond was maarja die vriend van hem zei ja je woont te ver weg = drie kwartier maarja ik weet niet wat ik er van meot denken hij beantwoord geen telefoontjes van mij geen smsjes die ik stuur ahhhhhhhhh!!!
tis nou een maand geleden maar ik krijg hem maar niet uit me hoofd en ik vind hem diep van binnen zo leu euuuuk en ik ben verliefd op hem snik snik en de discotheek waar ik om de zoveel weken kom daar komt hij ook elke keer dus ik zie hem daar dus steeds...wat moet ik dan hem ontwijken boos zijn...hij is de beste vriend van een jongen waar ik wel eens mee omga dusja als we daar mee afspreken is die jongen er zoiezo zeker bij !!! en dan ??

please iemand help me, tips, hulp
kweetnie meer wat ik ermee aan moet omdat ie in me hoofd blijft spoken

xus ikke
Oud 25-01-2002, 13:44
Verwijderd
Er is weinig aan te doen...als hij vantevoren al van plan was om het bij één avondje te houden, of het was zelfs niet eens zijn bedoeling om je te zoenen, dan kun je hem achteraf nergens toe dwingen...wees blij dat je dan in ieder geval één keer met 'm hebt gezoend...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 14:56
xsten
xsten is offline
Als je op een avond met een jongen zoent, moet je eigenlijk ervan uit gaan dat het niks word, dan kan het altijd meevallen, heb ik mezelf de laatste jaren aangeleerd. Ik heb dat soort dingen vaak zat gehad met hockeyfeesten.
Ik weet nu dat als je eerst gewoon goed met een jongen om kunt gaan en na een tijdje pas met elkaar zoent, het echt iets betekend. Je weet dan precies waarom je elkaar leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 16:31
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
xsten schreef:
Als je op een avond met een jongen zoent, moet je eigenlijk ervan uit gaan dat het niks word, dan kan het altijd meevallen, heb ik mezelf de laatste jaren aangeleerd. Ik heb dat soort dingen vaak zat gehad met hockeyfeesten.
Ik weet nu dat als je eerst gewoon goed met een jongen om kunt gaan en na een tijdje pas met elkaar zoent, het echt iets betekend. Je weet dan precies waarom je elkaar leuk vind.

Sluit ik me helemaal bij aan

Oud 25-01-2002, 17:20
Stier17
Stier17 is offline
Ik heb dat ook gehad, maar tussen ons klikt het wel. We hebben nooit echt tegen elkaar gezegd dat we verkering hebben ofzo, maar ik heb hem nog een keer gezien daarna bij een vriendin en toen hebben we weer gezoend enzo en we bleven daar slapen en dat was wel leuk. Ik ga op 1 februari waarschijnlijk naar hem toe om de tweede naar A'dam te gaan.

Het is dus wel normaal, als je van je zelf maar weet dat het echt verleifd zijn is en niet een soort van opgelegd waanidee ofzo. (heeft m'n vriendin wel eens last van zegt ze)

Oud 25-01-2002, 17:30
Verwijderd
Ik heb dat wel vaker. Ik heb er moeite mee iets voor een avond te hebben. Zoenen maakt gevoelens los bij mij, al zakken die gevoelens ook weer snel weg.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 13:55
NILSJUH
NILSJUH is offline
ik zou boos op hem zijn
hij heeft met je gezoent dat is niet nix
zoek een andere leuke jongen en maak hem jaloers.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 13:59
Verwijderd
Citaat:
NILSJUH schreef:
zoek een andere leuke jongen en maak hem jaloers.
Als hij helemaal niks van haar wil denk ik niet dat hij jaloers wordt als ze met een ander zoent.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 14:05
Verwijderd
je zoent toch niet zomaar met iemand neem ik aan>? of ben ik de enige die daar zo ouderwets in is, moet toch wel n beetje leuk of wat dan ook zijn..
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Wim Wok schreef:
je zoent toch niet zomaar met iemand neem ik aan>? of ben ik de enige die daar zo ouderwets in is, moet toch wel n beetje leuk of wat dan ook zijn..

Vind ik ook. Hij zal j vast wel aantrekkelijk hebben gevonden ofzo, maar blijkbaar blijft het daar bij! Je moet nooit ervan uitgaan dat je serieus een relatie krijgt met iemand die je tijdens het uitgaan ontmoet. Veel jongens zijn er tijdens het uitgaan op uit om "een meisje te scoren" en willen dan verder neits met je. Dit is ook heel stoer enzo Ik begrijp dat gedrag nog steeds niet helemaal maargoed.

Ik denk neit dat je er veel aan kunt doen. Als hij niets met je wil, dan moet je dat accepteren, want dwingen gaat een beetje moeilijk
En let in het vervolg op, met wie je allemaal zoent en probeer om geen verwachtingen te hebben als je op een avond met iemand zoent. Kun je hier niet mee omgaan en kun je er niet tegen dat het maar voor één avondje is, raad ik je aan om gewoon niet meer zomaar met iemand te zoenen. Maar om te wachten tot je iemand goed kent en ECHT leuk vindt (wat mij onmogelijk lijkt na één avondje)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten