![]() |
|
Hoi,
Ik heb een heel liefe en leuke vriendin waar ik nu al een half jaar iets me heb. Alleen de laatste 4 weken waren een beetje stressig. Er was iets gebeurd waar ik maar over bleef zeuren. Je kunt het hier lezen wat er precies aan de hand is http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=220936 Ik ben nu ontzettend bang dat ik haar kwijt raak omdat ik zo dom ben geweest. Ze zei gister dat ze me nog wel een kans zou geven maar toch moet ze erover nadenken. Ik denk dat ik teveel van haar vraag van haar tijd dan. Ik wil eigenlijk zo vaak als mogelijk is bij haar zijn en ik denk dat ze zich daarom een beetje verstikt voeld. Ik ben nu heel depresief en gestresst. Ik hou van haar met heel mijn hart en wil haar echt niet kwijt raken. Ik denk dat ik teveel pieker en mezelf nog eens gek pieker. Ik doe neits anders meer dan over haar denken en wat ik nou fout heb gedaan. ![]() Sorry maar ik moest het echt even kwijt.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
te lieve broer, verlatingsangst vleesstreepje40 | 6 | 12-10-2011 20:53 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #126 rare kwast | 489 | 18-04-2008 20:21 | |
Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 15:43 | |
Psychologie |
veels te ban mn beste vriendin kwijt te raken.. evalevi | 4 | 20-07-2003 21:26 | |
Psychologie |
Iemand die je leven probeerde te verwoesten die je niet met rust laat MazeMouse | 4 | 24-03-2003 01:50 | |
Psychologie |
Bang om iemand te verliezen Miss Helena | 9 | 05-08-2002 00:20 |