Oud 31-01-2002, 08:00
sofie3
sofie3 is offline
Meiden, ik zit met een klein (intiem) vraagje. Gisteren was ik wat aan het grasduinen in de archieven van het forum, en ik kwam er een bericht tegen van een meisje dat het met zichzelf deed door met de vingertoppen van een vlakke, gestrekte hand razendsnel van links naar rechts te bewegen over de clitoris. Ik doe er met mijn methode - het in een rustig tempo circeltjes draaien met mijn wijsvinger, ik weet niet beter! - ruim een kwartier over eer ik een hoogtepunt heb, dus ik besloot gister dit even uit te proberen. Door zo hevig tekeer
te gaan deed het wel pijn, maar wonder boven wonder: na een paar minuten was het
hoogtepunt er al! Bij het opstaan vanmorgen had ik echter aan mijn clitoris een irritend gevoel, en mijn buikspieren doen ook behoorlijk pijn, net alsof ik push-ups heb gedaan. Heeft iemand anders dit ook?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 09:12
^AmArU^
^AmArU^ is offline
ik ben natuurlijk wel een jongen, maar toch...
als je niet gewend bent om op die manier clitorale zelf-stimulatie te verzorgen , dan kan de clitoris denk ik behoorlijk geïrriteerd raken. Het is een gevoelige plek! Je moet het ook trainen zegmaar, na een tijd kun je volgens mij meer aan. En de buikspieren - Volgens mij heb je zojuist je buikspieren dusdanig getraind dat je de volgende keer een nog grotere verlichting zult voelen...ga zo door
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 16:15
sofie3
sofie3 is offline
Wat krijg ik toch weer interresante, mooie, lieve reacties op het forum... jezus!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 16:27
Unexplained
Unexplained is offline
Sofie, ik heb de vervelende berichten er even tussenuit gehaald.
Oud 31-01-2002, 16:31
Deugenietje
Deugenietje is offline
Ik heb eigenlijk nog geen last gehad van spierpijnen ofzo .... Ook geen irriterend gevoel .....
Oud 31-01-2002, 19:11
Druppel
Druppel is offline
ik kan best begrijpen dat je er spierpijn van krijgt want je bent er dan heel anders mee bezig dan je normaal doen. Ik weet niet precies hoe je er buikspierpijn van krijgt maar waarschijnlijk lag je in een houding waardoor je spieren aanspande die je normaal nooit aanspande. Dat is met sex met iemand anders ook zo... ik heb altijd spierpijn als ik in een andere houding heb gelegen of langer dan normaal.
Maar ik heb het btw ook wel een dat ik een geïrriteerde clitoris heb, is het denk ik niet zo gewend als je het sneller doet....
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 19:48
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Bij het opstaan vanmorgen had ik echter aan mijn clitoris een irritend gevoel, en mijn buikspieren doen ook behoorlijk pijn, net alsof ik push-ups heb gedaan. Heeft iemand anders dit ook?

mjah alsk vaak achter elkaar klaar kom heb ik dat gevoel ook...en als het een heftig orgasme was trek je daar ook je buikspieren bij aan
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 20:01
^AmArU^
^AmArU^ is offline
correctie: bij een orgasme ontspannen juist verschillende buikspieren allemaal tegelijk
kan volgens mij ook spierpijn veroorzaken
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 16:45
Verwijderd
ik heb alleen spierpijn in me bene, komt door die vriend van mij...doet ie 't vast te heftig...da zal ik em eens melden
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten