![]() |
|
yowsa..
> Het schijnt dat goede sex 90% van je > relatie bepaald. Hmm.. Ik denk eerder dat het andersom is.. Als je een goeie relatie hebt, zul je ook goeie sex hebben.. En nee, sex is in een relatie niet perse nodig, maar ja, wat moet je anders in die tijd doen als je bij elkaar bent he..
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
(dit lijkt me, heb er zelf geen ervaring mee ![]() |
![]() |
|
yow..
> Maar als je partner nou gewoon ontzettend > slecht is in bed, dan gaan daar irritaties > over ontstaan (lijkt me). Het wordt een > bron van ergernis. Valt wel mee hoor.. (in het verleden een beetje ervaring mee gehad).. Maar dat het op sexueel gebied niet zo lekker ging, boeien.. Normaal was ze gewoon al superirritant.. > Waarom kan hij/zij het niet gewoon goed > doen ga je dan denken. En van het één komt > het ander, op een gegeven moment gaat > alles aan je partner je irriteren. Where's the love? nouja.. ik zeur weer..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het feit dat ie niet verteld wat er aan de hand is, maar toch steeds zegt "ik kan geen sex hebben" roept bij mij ook wel vragen op, maar das toch geen reden om zo lullig te gaan doen..? Maar een beetje ontopic verder: Als je partner een ongeluk zou krijgen en vanaf zijn/haar middel verlamd zou zijn en geen sex meer met je zou kunnen hebben.....nou als je echt van diegene houdt dan verzorg je hem/haar toch en dan maakt het toch niet uit of je nou wel of geen sex krijgt. Het zou mij iig niet boeien dan. Ik zou nu ook best verliefd op zo'n iemand kunnen worden, ook zonder dat ik 'm eerst "gezond" gekend zou hebben......als je echt van iemand houdt...dan maakt dat toch niet uit?? ![]() xxx Alicia |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom sex in een relatie..?
Omdraaien: Waarom niet..? ![]() Voor mij heeft het twee redenen denk ik: 1: Het is lekker (hoe cliché, maar erg waar ![]() 2: Voor mij is mijn lichaam heel erg speciaal en heel veel waard en dat geef ik alleen aan iemand van wie ik echt houd. Bij mijn vriend wil ik dat stukje intimiteit dat alleen van ons is! Iets dat hij met niemand anders heeft, en iets dat ik met niemand anders heb... Het is ook één van de manieren waarop ik mijn liefde uit, dus... Mjah ik kan totaal niet uitleggen, tis een bepaald gevoel: mijn lichaam delen, en dat doe je niet zomaar.. Kweenie.. Nahja het zal wel duidelijk zijn zo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga me er niet mee bemoeien. Ik hoor van beide kanten bepaalde verhalen... Nahja, ik heb wel mijn mening en ideeën erover natuurlijk maar toch... Doe geen ruzie maken alsjeblieft... dat is zo zonde... en doe het anders maar privé zodat IK er geen last van heb ![]() ![]() Wat ik dus Eigenlijk wil zeggen is: ontopic graag ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
hoe kan dat geneuk "lekker" zijn? ik heb niks tegen voorspel btw. Citaat:
![]() bij andere mensen (zoals jullie) kan het best trots zijn enzow. lichaam aanraken en bekijken. ik laat niemand toe! dus ikke doet geen sex. groeten
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Omgaan met ex in een depressie Verwijderd | 9 | 22-03-2016 10:54 | |
Liefde & Relatie |
Mijn relatie... John_doe | 30 | 14-01-2005 21:46 | |
Seksualiteit |
onveilige seks-verleden shiningstars | 36 | 26-11-2004 18:43 | |
Liefde & Relatie |
Wat haal jij uit je relatie? Manuzhai | 26 | 27-05-2004 09:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jongeren mogen tot 23 jaar niet werken en geen vaste relatie hebben Optima | 50 | 23-05-2002 07:49 | |
Liefde & Relatie |
enquete relaties TCFK | 25 | 26-03-2002 20:02 |