Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
alleen is dat niet zo makkelijk, en is het juist het probleem om het te actepteren dat het is gebeurt en dat je er juist niets meer aan kan veranderen dat je alleen maar kan denken van wat als ik......? ik denk dat men het verleden zeker niet mag vergeten en dat je het eerder af en toe uit de weg moet schuiven, en al eerst aan nu denken dan misschien aan de toekomst denke en leren het verleden te accepteren maar helemaal wegkrijgen doe je het volgens mij toch niet (is mij toch niet gelukt) if you always look behind u the futur will slowly fade away |
![]() |
|
Ik herken je verhaal... Er zijn veel dingen gebeurd, ook bij mij. Ik leefde alleen nog maar in het verleden, zag geen toekomst meer en dacht ook echt dat ik die niet meer had. Een paar weken geleden ben ik wakker geworden. Er is WEL een toekomst voor mij... Ook voor jou, dat weet ik zeker. Deze weken zijn echt een hele verandering voor mij... Iedereen merkt t, iedereen is gewoon blij dat ik weer langzaamaan terug begin te komen. Ik weet ook wel dat t nu niet allemaal vanzelf gaat, ik moet er moeite voor doen om dit vol te houden. Ik wil dit, en mijn wil gaat in dit geval erg ver... Zorg dat die wil er ook bij jou komt..............
|
ik herken het wel ja..
probeer niet te veel te denken aan de dingen die niet meer zijn zoals je wilt dat ze zouden zijn, tel wat je hebt, niet wat je mist. en denk zo: wat is gebeurt is gebeurt, ik kan er niets meer aan veranderen. probeer zoveel mogelijk vooruit te denken. je verleden zul je nooit kwijtraken, het is een deel wat je altijd met je mee draagt. probeer het daarom te zien als iets wat je alleen maar sterker kan maken. sterkte |
![]() |
|
![]() |
Het kan een periode zijn.. soms is het niet slecht om een periode veel met je verleden bezig te zijn; zodat je het later kan afsluiten, om verder te gaan. Je kan niet altijd maar blijven rennen.
Ik heb het af en toe nog, dat er dingen omhoog komen. Maar ik heb het allemaal al overdacht, het heeft een beetje een plekje. Ik krijg steeds meer littekens en steeds minder open wonden. Ook al houdt het nergens op. Toekomst is voor mij een vies woord, ik ben blij dat ik vandaag nog leef, later zien we later wel. Ik kan dan ook absoluut geen rekening houden met de toekomst. Dat is wel een beetje een probleem, maar ik doe mn best.. Nog 1 ding: mensen zullen niet snappen dat je met je verleden bezig bent. Ze willen je niet snappen of ze kunnen je niet snappen. Je moet er dus vooral in je eentje doorheen. Er zullen mensen zijn die je willen steunen, maar verwacht vooral dat iedereen vrolijk en oppervlakkig wil zijn. Don't let the world bring you down.. Cat
|
Je kunt het van je afschrijven. Je kunt een vertrouwenspersoon nemen en het daar allemaal eruit gooien. Maar je moet er zeker niet mee blijven lopen.
Het komt allemaal op den duur wel goed. Knufz, Joey
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zie jij God als: Verwijderd | 86 | 24-01-2011 18:01 | |
Hebben wij nog manieren? MoO | 116 | 06-09-2004 11:08 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Wie wordt de winnaar van de verhalenwedstrijd? Ieke | 10 | 25-04-2004 13:39 | |
toekomst Boer_kameeL | 34 | 11-12-2002 15:10 | |
Psychologie |
stellingtopic Saraï_h | 10 | 29-10-2002 19:32 |