Oud 06-01-2002, 10:41
punkyfish
punkyfish is offline
ik heb de laatste tijd vaak (meerdere keren op een dag) last van hartkloppingen, zo dat ik mijn hart heel hard voel kloppen, het lijkt net alsof hij dan een slag over slaat verder heb ik al langere tijd last van ademhalingsproblemen... ik moet soms heel diep zuchten, omdat ik anders geen lucht meer krijg (zo voelt dat njah ik weet ook niet)...

weet iemand waar dit een symptoon of wat dan ook van kan zijn?
Oud 06-01-2002, 11:21
vosje16
vosje16 is offline
ik heb dat als ik bang ben of when ik veel stress heb...maar als dat bij jou vaak voorkomt zou ik toch wel ff naar de dokter gaann (beter een keertje teveel dan te weinig )
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 13:42
sanne60
sanne60 is offline
Kan ook iets met kaliumgehalte ofzo te maken hebben geloof k...
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 15:17
Misseke
Misseke is offline
Beste Punkyfish,
Ook ik had (en heb trouwens nog steeds) er veel last van. Ik ben toen naar mijn huisarts gegaan en ik heb vaan haar een 'pompje' gekregen. Dit heet Ventalin. Iedere keer voordat ik me in ga spannen moet ik 15 min. van te voren dat gebruiken. Dankzij dat spul kom ik veel beter op adem en heb minder last van hartkloppingen. Ik heb ook afgelopen week 2 longtesten gehad en krijg daar morgen (maandag) de uitslag van. Ik denk dat die net erg positief zal zijn want het ging nogal fout. Door zo'n test kunnen ze ook meer zien. Misschien is het slim om naar je huisarts te gaan. Sterkte ermee.

Groetjes Marloes
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 20:01
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Misseke schreef:
Beste Punkyfish,