Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik verf niet extreem veel, hoewel ik het wel erg leuk vind.
Ik heb tijdje terug mn fiets geverfd, blauw met gouden sterren. En mn haar verf ik ook. Oh nee, dat doet mn moeder ![]() Verder verf ik af en toe een tafeltje of stoel oid. En op school met ckv, verf ik ook vaak, maar das voor een opdracht. Toch is dat ook wel leuk
|
Verwijderd
|
VEEERF! Haarverf is natuurlijk helemaal geweldig, maar daar moeten we eigenlijk even mee stoppen, want m'n haar is dood.
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb een blackligt van 40 cm hangen en een van 60 cm liggen... Waarom zou het niet mogen ![]() Ze zijn vrij goedkoop hoor. Praat er eens over, zou ik zeggen ![]() |
![]() |
|
Omdat ik pas een nieuwe kamer heb, mag ik nog niet verven, en mama is er sowieso tegen..
Ik spuit wel veel: oude sportschoenen heb ik zilver gespoten, en een oude zetel helemaal zilver, grenen kastjes roze enz.. Alleen wil het nog wel eens afgeven ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Uh ja ik houd ook van verven, heb zonet weer wat van m'n kamer geverfd, knalrood met zwart issie. En me haar verf ik ook wel, ook rood met zwart soms. Verder verf ik altijd de vloer, m'n boeken, m'n handen en de kat als ik aan het verven ben. |
Advertentie |
|
![]() |
|
hm ik heb wel altijd zin om me kamer weer eens een andere kleur te geven..
Mijn vriend is schilder ![]() Maja dus ik heb nu weer zin om mijn kamer een andere look te geven.. nu hem nog ff overhalen ![]()
|
![]() |
hmm nee heb ik geen last van
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik heb mn haar al heel vaak geverfd, en daarom heb ik nu roze/blond/paars/rood haar, en iedereen vraagt maar welk merk ik heb gebruikt enzo, want ze willen het ook..haha!
Mn fiets is blauw met zilvere sterretjes Verder verf ik eigenlijk niet zo veel..te lui voor, maar tekenen en schilderen (op school) doe ik wel.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Euhm, ik verf mijn haar . . . maar altijd de zelfde kleur dus das niet echt "opwindend"
Ik verf wel eens mijn broeken, maar ook 1 kleur, dus ook niet opwindend. Ben momenteel het huis aan et schilderen, maar ook alleen maar omdat ik niet opgeroepen wordt bij Philips ![]() Eigenlijk is verven best wel heel leuk, maar ben te lui om het niet te doen uit noodzaak ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik verf mn haar vaak, maar nu heb ik ongeveer mn eigen kleur weer teruggevonden dus laat ik het maar ff zo. Denk ik. Mn kamer hoef ik niet te verfen, mijn vader heeft mijn meubels gemaakt en die zijn heel mooi dus dat durf ik niet, en de muren zitten al vol met posters, dus is ook niet nodig. Best jammer eigenlijk ![]()
|
ik spuit wel is wat meubels in een ander kleurtje, m'n haar verfen vin ik ook heel leuk.
maar ik schilder ook en echt schilderij waar ik al heel lang mee bezig ben, (op hout en ook op doek soms) da's nog veel leuker ![]()
|
![]() |
Ja ik ken het!
Ben nog niet zo erg als jij maar mijn fiets is al ondergekliederd ja met verf en graffiti en noem maar op, de kelder is veranderd in eigen studio ook met verf, graffiti, en qoutes van vriendinnen/beroemde mensen, mijn haar verf ik om de paar maanden, nu is t zwart, hiervoor blond, daarvoor had ik t in 6 verschillende kleurtjes en daarvoor rood. Leuk he?! Vind t persoonlijk geweldig om te doen. |
![]() |
|
![]() |
Whahahah ik ben ook he-le-maal verfverslaafd.
M'n haar krijgt zo vaak mogelijk een nieuw kleurtje M'n fiets is gifgroen met blauw/groenig Ik heb ook regelmatig de neiging om de muren weer eens een ander kleurtje te geven Kleding verfen doe ik ook veel als ik ff genoeg heb van een kledingstuk ofzo dan doe ik een of ander kleurtje erbij en dan kan ie weer een tijdje mee Graffiti heerscht ook zwaar trouwens, is zoooo cool om te doen En verder teken en schilder en klieder ik ook nog eens heel veel ![]() Dus ja, kan je wel stellen dat ik verfverslaafd ben ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jaa ik vind verven ook leuk! Ik hou van verandering.
![]() Ik verf mn haar best vaak, en mn fiets mag ik nu na veel zeuren ook verven (wit met zwarte koeienvlekken), en ik klieder ook veel op mn muren in mn kamer (want die wordt over een maand verbouwd, dus mag ik er nu mee doen wat ik wil), tekeningen en zo, en rare kleuren.. ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Stiefbroers WordWriter | 6 | 25-08-2009 10:38 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Seksualiteit |