Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, ik ben true want ik kende ze voor 'de single' maar ik vind er niet zoveel an eigenlijk. Als we dan toch met de 'Dave Grohl' connection bezig zijn, ik vind Foo Fighters beter en Nirvana nog veel beter. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en SneeS het zijn wel vooroordelen want noisy kon niets weten over de motivatie van mevr. K-Cobain |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lief zijn mensen, jullie zijn allemaal veel cooler dan K-Cobain, neem dat maar van mij aan, dus doe maar geen moeite meer ... ![]() |
![]() |
|
![]() |
geachte k-cobain en a new noise,
ik wil je graag vragen niet zo kinderachtig te doen en iets minder te happen op mensen. De rest die mee deed in de flame, hou je ook een beetje koest graag. Verder was het wel leesplezier ![]()
|
K ken ze al vanaf de eerste cd die ik overigens niks aan vond.
![]() Rated R vond ik z'n momenten hebben en die nieuwe is gewoon geweldig. Mijn broer gaat 2 november naar concert. Ik hoor van hem wel hoe het was. En hoe kan iemand in godsnaam Songs for the Deaf te veel op elkaar lijkende nummers vinden hebben... Elk nummer heeft ongeveer een andere zanger (ik overdrijf, ok) en muzikaal zijn ze ook behoorlijk verschillend.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Ik ken ze 'al' sinds Rated R uitkwam, yay for me. De eerste plaat vond ik iets minder, maar Rated R en vooral Songs for the Deaf zijn briljant.
Ik ben erbij op 2 november. ![]() Citaat:
![]()
|
kheb danique2 en iemow-kor nog gezien
heb daar een hele tijd bij de jassen mezelf af staan vragen waar ik jullie van kende en toen jullie net in de trein stapten op 't station dacht ik opeens aan dit forum ![]() en volgens mij heb ik yuckfou ook nog zien lopen op 't station. for the record; ik was die kerel met het oerlelijke officieel erkende 30 jaar oude geel met zwarte voetbalshirt van onze lokale voetbalclub aan ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Queens of the stone age Verwijderd | 99 | 20-11-2007 21:37 | |
Muziek |