Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
't boek is uitgeleend, maar 'k ga zo eens even kijken of ze em alweer hebben...
||
Citaat:
*hmmz onnutige reply* |
![]() |
|
ik ben een beetje over die tijd heen, lees nu meer volwassenboeken.
maar ik denk dat die boeken niet slecht zijn doordat er duidelijk beschreven word dat je alleen maar meer in de problemen raakt door alcohol en drugs, vaak wordt er ook vanuit de "verslaafde" zelf geschreven. dit geeft zo'n duidelijk beeld dat het niet meer gevaarlijk is denk ik. maar dat zo'n boek jou verdrietig maakt kan ik me heel goed voorstellen, maar misschien moet je dat zien als een positieve kant van jezelf. jij kan je zo goed in beelden in andere mensen dat je ervan moet huilen, je slecht gaat voelen en waarschijnlij wil jij in the real life mensen met problemen daar graag uit helpen. niks mis mee toch! let alleen ff op dat die mensen die je helpt je niet gan gebruiken, zelfs mensen waarvan je dacht dat ze vrienden waren doen zulke dingen! (helaas kan ik het weten)
|
Verwijderd
|
Ik lees alles, ook dat soort boeken...ik heb liever realistische boeken dan boeken over 2 katten of een stel kabouters die tegen elkaar praten (hoewel ik bv. Minoes nu ook wel aardig vind, vroeger vond ik dat echt heel erg verschrikkelijk
![]() |
![]() |
|
![]() |
ligt eraan in welke bui ik ben of ik die boeken lees. ik hou namelijk ook heel erg van fantasy boeken maar dan wel compleet met draken. maar het boed 'afscheids brief" van Bobje Goudsmit is echt een prachtig boek waar bij ik m'n tranen niet kon in houden. maar zo zijn er vast en zekers nog veel meer.
en denk ook dat boeken je altijd wel op de een of andere manier helpen doordat je vanuit iemand anderse ogen even de wereld in kijkt. het schut je vaak wakker voor dingen die jezelf ook onbewust doet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Onbestemd Verwijderd | 30 | 07-11-2012 14:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Boeddhisme ninie | 160 | 27-05-2007 19:25 | |
Stelling: Religie is de oorzaak veel problemen en zou daarom verboden moeten worden.. Buskruitje | 204 | 22-01-2005 01:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[discussie] Schrijfstijl op de achtergrond door leesstijl? Type | 12 | 14-05-2004 12:08 | |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Geloof als vereiste leonkorn | 247 | 02-07-2003 13:12 |