![]() |
||
Citaat:
![]() Maar 'ranzig' is voor mij meer een stopwoordje dat zoveel betekend als 'niet erg leuk', ofzo ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
2_ Het is wel zo (3_ Ik dwing ze toch niet? Als het ze net zo ranzig als mij lijkt dan hoeven ze het echt niet te doen, hoor)
|
Een half jaar terug heb ik het een keer geprobeerd, en ik kon op een gegeven moment net met de punt van mijn tong even mijn eikel aantikken (wel beetje rugpijn achteraf). Een tijdje terug heb ik het nog eens geprobeerd, maar toen lukt het niet meer. Ben minder flexibel geworden ofzo.
||
Citaat:
Oprekken en zuigen die hap! d00d je bent zo bevoorrecht! je bent zo bevoorrecht dat je er gewoon de hele dag aan moet zuigen man! echt koel |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, over dat 'gadverdamme'... ben je niet nieuwsgierig hoe je smaakt? ik zou echt dolgraag eens mijn eigen lul proeven |
![]() |
||
Citaat:
lolll sorry ik ben heel vrolijk 'trekhaak' lol! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Daar ben ik A. niet lenig genoeg voor en is ie B. niet lang genoeg voor ![]() Natuurlijk kan ik wel wat doorslikken maar zonder dat ik mezelf pijp ben ik nooit geil genoeg om dat te doen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() als je een x wat anders wilt proeven stuur ik je wel ff een potje vol op hahah ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal (toch nog verder gegaan) vleermuismaatje | 2 | 28-09-2005 18:35 | |
Liefde & Relatie |
wie zit hier nou fout..,langverhaal , maar wilt iemand het lezen?Ben erg onzeker devilcat | 327 | 24-10-2003 08:33 | |
Seksualiteit |
jezelf pijpen hippie jesse | 50 | 17-03-2003 18:08 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |