Oud 27-01-2002, 17:42
Verwijderd
dat heb ik dus heel lang gehad. ik had wel een knipkaart kunnen kopen bij de dokter en ik heb de deur plat gelopen in het ziekenhuis. maargoed, niemand wist wat het was, en vreemd genoeg is het min of meer vanzelf weer overgegaan.
ut begon met mun knie, toen heb ik 3 maanden op krukken gelopen maar toen ineens kreeg ik ook nog last van mun polsen, dus de krukken aan de kant en wat verder gestrompeld, helemaal nutteloos voelend naar school omdat ik niet kon schrijven. dat heeft een paar maandjes geduurd, en toen begon alles iets beter te gaan.
af en toe voel ik het nog wel, en met sporten moet ik echt allemaal bandages aandoen.
mijn vraag is nou eigenlijk: wie heeft dit ook gehad, of wie weet wat het nou kan zijn (kdenk niet dat iemand dat weet als zelfs de doktoren het niet weten maar goed)?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 19:51
flowerpower
flowerpower is offline
hey!

ja ik heb ook zoiets... ik heb op m'n 2e jeugdreuma (zoiets...) gehad en ik heb eigenlijk m'n hele leven al een dikke knie met veel vocht erin. Hier heb ik ook wel last van maar doordat ik ermee leer leven lijkt het steeds minder. Ook heb ik vaak last van m'n polsen of vingers ofzow... dat kan ineens op de gekste momenten komen. het 'schiet' er zeg maar ineens in... nou ben ik afgelopen jaren een paar keer bij de reumatoloog geweest maar die zegt dat ie nix kan vinden in het bloed wat naar reuma wijst.... maar de symptomen zijn er duidelijk naar en veel meer mensuh in de familie hebben het....... maarja..... 'als het niet aangetoont kan woren is het er niet' zo'n idee heb ik nu dus ik denk ook niet dat er verder nog iets aan gedaan kan worden...... het is vervelend..... heb je zelf al eens aan reuma gedacht? naja.... khoor misschien nog van je..... sterkte iig

liefz blue
Oud 28-01-2002, 10:21
Verwijderd
Probeer is Take Away (MSM), kun je gewoon bij de apotheek halen zonder recept. Bij mij werkt dat redelijk goed. Je moet het vaak wel een tijdje (maand of 2) slikken voordat het begint te werken, soms werkt het natuurlijk helemaal niet, maar is de moeite waard om te proberen, lijkt me.

(Fibromyalgie is een soort reuma (van de weke delen) dat niet is aan te tonen doormiddel van bloed onderzoek. Door het uitsluiten van allerlei andere ziektes en door middel van onderzoek is het wel te onderzoeken, maar echt iets om het vast te stellen hebben ze nog niet. Er is wel onderzocht (niet medisch vastgesteld, omdat de ziekte niet echt medisch vast te stellen is) of dat Take Away helpt, en dat is bij een aantal (meer dan de helft geloof ik wel) het geval.)

[Dit bericht is aangepast door Leonoor (28-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 20:32
Verwijderd
ik ben al verschillende keren op reuma getest en dat soort ziektes, maar er komt steeds nix uit... 1x wel, maar dat bleek een foutieve uitslag te zijn.
mja, ik heb ook vaak last van mun schouders, maar ik ben erachter gekomen dat dat komt omdat ik heel gespannen ben enzow... da komt waarschijnlijk door de depressie [ ]
misschien dat ik dat Take Away. maar ik heb het niet zo op pillen (vanwege de testen op dieren).
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 20:34
halve gare
halve gare is offline
ik heb al enkele maanden pfeiffer en net toen ik dacht dat het beter ging heb ik het weer opnieuw gekregen alleen deze keer had ik over spier en gewichtpijn, helpen daar die pillen ook bij? want nog een paar weken met deze pijn en je kan me echt op vegen.
Oud 30-01-2002, 12:15
Verwijderd
Citaat:
me blackrose schreef:
ik ben al verschillende keren op reuma getest en dat soort ziektes, maar er komt steeds nix uit... 1x wel, maar dat bleek een foutieve uitslag te zijn.
Die ziekte die ik noemde valt ook niet vast te stellen door testen (wat ik al zei). Of die pillen op dieren getest worden zou ik niet weten. Maar ben je dan liever half dood?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 13:53
Verwijderd
ja. nou liever helemaal dood.
maargoed, ik ben nu niet meer half dood hoor. ik kan nu weer bijna alles, maar als het echt helemaal terug zou komen, kan ik er eens over gaan denken.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten