Oud 10-11-2002, 23:25
Verwijderd
kwam ik vanmiddga op, voor de artiesten onder ons, om ipv elke keer een nieuw topic te starten voor een nieuw verhaal,een individueel portofolio-topic te maken...en dat elke keer met een nieuw verhaal/tekening te updaten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-11-2002, 23:37
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
hmm wel goed idee, maar ik denk dat het zo onoverzichtelijk wordt misschien.. en sommige topics worden heel populair en andere niet...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 23:40
p-chez
p-chez is offline
Geen slecht idee

@wim wok: check je oranjepoppetje topic
Oud 11-11-2002, 01:19
GRRR
GRRR is offline
dat lijkt me wel een interessant idee wim, maar queen heeft ook wel gelijk dat het onoverzichtelijk wordt. Bij gfx/tek/art is het denk ik meer overzichtelijker dan bij literatuur aangezien er zoveel tekst bij komt kijken.

Aan de andere kant is het wel doop om al je werkjes in een topic te zien inclusief commentaar.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 07:32
Ieke
Ieke is offline
Om eerlijk te zijn zie ik het niet zo zitten. Je krijgt namelijk dan ook van die oude topics die iedere keer weer worden geupt. Ik denk ook niet dat je daar nu nog aan moet geginnen aangezien K&L gesplitst gaat worden. (meer zeg ik niet, dat is aan scimmia ) Maar dan na de splitsing voel ik er ook niet zoveel voor. Je kan wel meerdere tekeningen in een zetten, maar dan gewoon het liefste allemaal in de eerste reply. Dat is ook het meest overzichtelijk en men hoeft niet te kijken of er misschien een nieuwe tekening in staat: men kijkt toch vaak een of 2 keer en verder niet .
Oud 11-11-2002, 21:22
Vlooienband
Vlooienband is offline
Als we in gedachten houden dat K&L binnenkort gesplitst gaat worden lijkt het me niet echt nodig. Vooral voor creatieve fora is het juist leuk om de creativiteit zo min mogelijk beperkingen op te leggen.
Zoals GRRR al zegt is het niet erg handig bij literatuur, omdat mensen dan snel uitgekeken worden op de grote lappen tekst.
Ook worden er bij Literatuur zo nu en dan vervolgverhalen gepost, d.w.z. verhalen die eerst op het forum worden geplaatst en vervolgens, na wat commentaar gekregen te hebben, uitgebreid worden. Als dat in één groot topic per schrijver moet staan, is het erg onduidelijk.

Voor kunst is het misschien wel een goed idee, daar er idd minder tekst bij komt kijken. Maar lijkt het je nog steeds een goed idee als K&L gesplitst is?
Dan hebben de artiesten onder ons een heel groot forum voor zichzelf.

Wat ieke zegt is ergens ook waar, dat mensen na een paar keer gewoon uitgekeken raken op topics. Dan zijn ze sneller geneigd om op nieuwe topics te reageren, denk ik.
Het uppen zou echter geen probleem zijn, daar het mag, indien het nuttig is.
Oud 11-11-2002, 22:59
Verwijderd
Citaat:
p-chez schreef:
Geen slecht idee

@wim wok: check je oranjepoppetje topic
ja hij is doop geworden... thanks
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 07:32
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
scimmia schreef:
*knip*

Voor kunst is het misschien wel een goed idee, daar er idd minder tekst bij komt kijken. Maar lijkt het je nog steeds een goed idee als K&L gesplitst is?
Dan hebben de artiesten onder ons een heel groot forum voor zichzelf.

Wat ieke zegt is ergens ook waar, dat mensen na een paar keer gewoon uitgekeken raken op topics. Dan zijn ze sneller geneigd om op nieuwe topics te reageren, denk ik.
Het uppen zou echter geen probleem zijn, daar het mag, indien het nuttig is.
Ik vind het persoonlijk erg vervelend als 2 maanden oude topics geupt worden. Dan heb jem meestal een aantal reacties op het eerste en dan word hij geupt met een nieuwe tekening, maar dat wordt niet duidelijk uit de eerste reply omdat leden die dan niet meer kunnen veranderen. Men gaat daar echt niet de hele tijd naar kijken. Voor het literatuur gedeelte is het helemaal niet haalbaar. En veder hebben de kunstenaars idd een heel forum voor zichzelf en ik denk dat het dan ook niet nodig is.
Oud 12-11-2002, 21:55
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
ieke schreef:
*knippert*
En gelijk heb je!

Ik zie Wim Wok ook niet meer reageren op onze reacties, dus hij is het met ons eens?
Oud 12-11-2002, 22:12
Remqo
Remqo is offline
Ik vind het goed dat K&L gescheiden word, een stuk overzichtelijker. Maar om alle tekeningen en/of verhalen in 1 topic te houden dat zal een onoverzichtelijke puinhoop worden, dan blijf je scrollen om de volgende tekening/verhaal te zien. Bovendien kan de laatste reactie die geplaats is, mss wel slaan op een eerdere tekening/verhaal die in dat topic gepost is, dat is gewoon vervelend.

Dan kan je net zo goed meteen voor elke schrijver/tekenaar/fotosjopper een apart subforum openen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten