Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je kan ook 'n hoed/pet opzetten of snel een stiekje indoen. ![]() |
![]() |
|
Durven wel. Maar voordat ik tot de ontdekking ben gekomen dat er geen brood meer is dan is mijn haar al gekamd
![]()
|
![]() |
Het is niet zo dat ik de straat persé niet op durf, want als ik bij mijn vriendin vandaan kom zit mijn haar meestal behoorlijk in de war, dus das dan pech. Maar ik zou nooit van mijn leven zonder mijn haar te kammen naar school gaan ofzow, of naar een winkel. Tis kleine moeite het even te kammen....
en je wil niet weten hoe ik eruit zie als ik uit bed kom ![]()
|
jah durf ook wel alles als het perse moet maar als er geen brood is dan is dat toch nie zo rampzalig dat je nie eerst ff je op kunt frissen enzow.. zie het nut er nie zo van in maar ik heb wel van die dagen dat ik nie zo veel nuttigs doe buitenshuis, nie zo veel mensen zie enzow dan frot ik mn haar snel een staartje, tandenpoetsen en weg hoor... maak ik me nie druk om...
|
Ik kam m'n haar ook nooit . . . doe er wel haarspray en andere rotzooi in . . . maar alleen als ik zin heb, en aangezien ik daar 's ochtends geen zin in heb, en al helemaal niet voor een brood te gaan halen, ga ik gewoon met mijn slaap haar naar de bakker
||
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: (denk ik) Hebben jullie dan nooit problemen (indien lang haar) dat als je het dan in een staart heb gehad het met geen mogelijkheid enigzins "normaal" weer gefatsoeneert krijgt??
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|