Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wanneer je de standaard Romeinse cultuurzaken in Italië allemaal al gezien hebt, wil ik je adviseren ook eens in andere landen van het voormalige rijk te gaan kijken. In o.a. Turkije (bv. Ephesus/Efeze) en Tunesië (bv. Carthago) zijn ook prachtige overblijfselen.
|
![]() |
hoi hoi
alane!! zo denk ik ook over Rome, het was danook errug gezellig ![]() ![]() groetjes
|
![]() |
Ik ben ook naar Rome en Pompeii geweest, maar we hadden veels te weinig tijd, dus ik ga nog een keer terug...
Ik vond Pompeii toch wel het mooist met al die schilderingen. <b>JUDAK</b> (kennis) vond de Capitolijnse musea ook heel leuk, omdat ze daar een heleboel dingen van de lesboeken tegenkwam in het echies.
|
![]() |
Rome is echt iets wat je gewoon gezien moet hebben. En Pompeii ook... er heerst daar iets aparts.. Pompeii is nog zo intact (relatief natuurlijk) dat met een minimale fantasie je in de tijd voorafgaand aan de uitbarsting waant. Jammer is wel dat het in Rome zo warm is en dat je na een weekje Rome spontaan bronchitis hebt opgelopen... Wat een luchtvervuiling daar...
|
Ik krijg steeds meer zin om naar Rome en zo te gaan. Bij de colleges Griekse en Romeinse archeologie krijgen we steeds dia's te zien van gebouwen en schilderingen en villa's en zo. Ik vind het prachtig, maar ik heb ze jammergenoeg nog nooit in het echt gezien, met uitzondering van wat dingen in Trier, maar Rome of Pompeii heb ik nog nooit gezien
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat wil je op dit moment het liefste? #8 Miracle | 499 | 16-07-2004 18:16 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |