Oud 28-11-2002, 15:30
lady short
lady short is offline
Ik zag die topic net staan van: Wat vinden meisjes nou mooi aan een jongen? Nou ik d8 hoe is het dan andersom?????
(wat vinden jongens van een meisje?)
Jahhh ik en weet dat hier ergens heeeel veel topics over zijn (maar kon ze zo snel ff niet vinden ).

Dusse GUYS reageer

Ben benieuwd.... Kunnen wij vrouwen/meisjes nog ff iets veranderen als iets "totaal niet kan"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2002, 15:47
ABrules
ABrules is offline
Nou ja... uitstraling zal heel vaak hier komen te staan maar goed... ik heb misschien wel iets aparts wat ik helemaal geweldig vind. (nou ja bij 1 meisje dan iig wel)
zij is nogal... tja... klunzig, dat is echt helemaal geweldig... dan heeft ze weer een 'ongelukje' zeg maar en dan kijkt ze je zo aan met die prachtige groene ogen van... lach me maar weer uit en dan doe je dat niet... afijn ik dwaal af... maar ja klunzigheid heeft bij mij helemaal iets...
voor de rest... uiterlijk heb ik niet echt 1 bepaald ding wat ik echt prachtig vind... mooie ogen is wel oke, want ik kijk mensen veel aan, maar ja, haar lichaam moet wel in verhouding staan niet dat ze giga borsten of kont heeft, maar gewoon een echt... tja... niet iets belachelijk groot of klein...
qua innerlijk: ik vind het heel belangrijk dat ze zichzelf durft te laten zien... nou ja aan mij dan... een onzeker meisje heeft ook altijd wel iets... maar spontaniteit ben ik ook helemaal niet vies van...
nou ja... wel een heel verhaal, maar ja dan is het misschien ook een beetje duidelijk.
Oud 28-11-2002, 15:47
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
lady short schreef:

Kunnen wij vrouwen/meisjes nog ff iets veranderen als iets "totaal niet kan"

Ja, die is goed..
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 16:55
bam
bam is offline
ze moet voldoen aan de gulde snede

dan pas is ze perfect!

oftewel

a_____b________c

ac/bc is gelijk aan bc/ac

Oud 28-11-2002, 17:06
Talon
Talon is offline
Citaat:
bambix schreef:

dan pas is ze perfect!

oftewel

a_____b________c

ze moet een gouden snee hebben?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 17:11
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Talon schreef:
ze moet een gouden snee hebben?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 17:14
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
bambix schreef:

dan pas is ze perfect!

oftewel

a_____b________c

Fibonacci

Phi =
Oud 28-11-2002, 21:47
luk@z
luk@z is offline
als ik echt compleet mag gaan voor uiterlijk... hmmmmm.. Waar ik écht voor ga: lang donker haar met slag, toch wel brede heupen en een in verhouding groot achterwerk (in verhouding tot de rest dan he) Tsja, 'k val gwoon heel erg op Zuid-Amerikaanse typetjes
Oud 29-11-2002, 18:00
DarkRaven
DarkRaven is offline
Alles
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 18:27
luckyleo
luckyleo is offline
Uiterlijk: Redelijk lang haar tot over haar schouders (blond of donker), normale lengte, de rest van het lichaam alles een beetje in goede verhoudingen (neus, borsten, voeten, handen enz), mooie ogen, leuke uistraling, glimlach (hou niet van boze mensen), leuk/goed gekleed.

Innerlijk: Lief, sociaal, beetje verstandig, houd van sport, maar ook van uitgaan, heeft humor, goedgehumeurd.

Interesse ? Zie mijn info
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 20:04
Verwijderd
niet roken!

Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 01:39
Verwijderd
Hoe langer ik erover nadenk en hoe meer ik ervaar, des te eerder kom ik tot de conclusie dat het allemaal om gevoel gaat en hoe goed het klikt met iemand.

Er is geen standaard.

Dus belangrijk: Hoe goed kan ik met haar opschieten? Kunnen we leuk praten met elkaar? Etc.

Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 05:52
Dotcom
Dotcom is offline
Citaat:
******** schreef:
Hoe langer ik erover nadenk en hoe meer ik ervaar, des te eerder kom ik tot de conclusie dat het allemaal om gevoel gaat en hoe goed het klikt met iemand.

Er is geen standaard.

Dus belangrijk: Hoe goed kan ik met haar opschieten? Kunnen we leuk praten met elkaar? Etc.

Hoe kun jij dat weten als jij nog niet eens eens meisje GEZOEND hebt??????
Oud 30-11-2002, 07:34
Verwijderd
Citaat:
Dotcom schreef:
Je hebt niks aan zoenen alleen. Ze moet me kunnen begrijpen. Veel mensen begrijpen mij gewoonweg niet en dat botst enorm.

Ik kan wel zo doen alsof alles paletti is, maar dat hou ik nooit lang vol. Dus ja, uiteindelijk moet het wel erom gaan dat ze min of meer op 1 lijn ligt met mij en dat is moeilijk te vinden. Al is het niet onmogelijk, want gisteren was ik nog met een meisje op stap waarvan ik het gevoel heb dat ze me steeds beter doorheeft

En tsja, ik bewaar mijn eerste zoen voor een speciaal en leuk moment. Ik heb geen zin om in de 1 of andere Breezah-tent iemand te zoenen die morgen niet meer weet wie ik ben. Dan maar liever niet zoenen. So be it.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 15:19
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Dotcom schreef:
Sinds wanneer moet je daarvoor eerst met een meisje gezoend hebben?
Oud 30-11-2002, 17:10
Shakira
Shakira is offline
Citaat:
******** schreef:
Al is het niet onmogelijk, want gisteren was ik nog met een meisje op stap waarvan ik het gevoel heb dat ze me steeds beter doorheeft

whahaha die sig van jou
Oud 30-11-2002, 17:35
Evito
Evito is offline
Een uitstralende intelligentie
Een correct gebruik van het Nederlands
Enige verlegenheid
Lang zwart haar
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 17:46
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
Citaat:
******** schreef:

Er is geen standaard.

Jup dat vind ik ook......... ik kijk niet zo streng op uiterlijk. Als ze er maar beetje leuk en verzorgd uitziet enz.....

Ik ga mee wat ******** net zei. Als ik puur naar uiterlijk kijk, kan ik net zo goed een poster van een naakt wijf op mn muur hangen. ppfffff

Citaat:
Dotcom schreef:
Waar slaat dat nou weer op. Dat is dus een uitspraak dat bewijst dat je best wel dom bent. "Oh, je hebt nog nooit gezoend en je mag je mening dus niet zeggen" Loser......... ga maar lekker weg.

Citaat:
******** schreef:

En tsja, ik bewaar mijn eerste zoen voor een speciaal en leuk moment. Ik heb geen zin om in de 1 of andere Breezah-tent iemand te zoenen die morgen niet meer weet wie ik ben. Dan maar liever niet zoenen. So be it.
I AGREE! Ook mee eens...... dit heb ik al zo vaak uitgelegd aan mensen. Ik heb geen zin om dat nog een keer hier te doen
Oud 02-12-2002, 20:52
Verwijderd
Citaat:
lafjuh schreef:
niet roken!

idd. Afknapper is dat.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 23:19
Antediluvian
Antediluvian is offline
ze moet een leuke uitstraling hebben, lief zijn en bovenal mooie ogen hebben, waar iets speciaals in zit
Oud 03-12-2002, 00:02
Dotcom
Dotcom is offline
Citaat:
Tha White Eagle schreef:
Waar slaat dat nou weer op. Dat is dus een uitspraak dat bewijst dat je best wel dom bent. "Oh, je hebt nog nooit gezoend en je mag je mening dus niet zeggen" Loser......... ga maar lekker weg.
Zo bedoelde ik het niet... ik bedoelde meer, dat hij nog nooit een relatie gehad heeft, dus eigenlijk geen ervaring met het perfecte meisje heeft

sorry dat ik zo bot was.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 00:06
Tox
Tox is offline
meisjes zijn wel lief, ze kunnen je met hun glimlach betoveren, ze denken dan af en toe wel dat ze sterk en groot zijn maar ja hier zullen we verder dan maar niet op in gaan. Meisjes zijn lief (niet alle meisjes, bijv mijn stom zusje )
Oud 03-12-2002, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Antediluvian schreef:
ze moet een leuke uitstraling hebben, lief zijn en bovenal mooie ogen hebben, waar iets speciaals in zit
ik heb bruine ogen, met een paar groen-gelige cirkels in de buitenste rand. vooral in direct zonlicht is dit een freaky zicht naar het schijnt. speciaal genoeg?

xxx
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 13:56
Antediluvian
Antediluvian is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
ik heb bruine ogen, met een paar groen-gelige cirkels in de buitenste rand. vooral in direct zonlicht is dit een freaky zicht naar het schijnt. speciaal genoeg?

xxx
post eens een foto zou ik zeggen?
Oud 03-12-2002, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Antediluvian schreef:
post eens een foto zou ik zeggen?
heb geen close-ups van m'n ogen...

xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-12-2002, 14:06
Antediluvian
Antediluvian is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
heb geen close-ups van m'n ogen...

xxx
ah well, that's life I guess

ik bedoelde trouwens niet iets vreemds, maar een vrolijke glittering in haar ogen als ze (naar me) lacht.
Oud 03-12-2002, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Antediluvian schreef:
ah well, that's life I guess

ik bedoelde trouwens niet iets vreemds, maar een vrolijke glittering in haar ogen als ze (naar me) lacht.
oh PRETLICHTJES bedoel je...
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 14:21
Antediluvian
Antediluvian is offline
zoiets ja
Oud 03-12-2002, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Antediluvian schreef:
Dat is inderdaad speciaal
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 14:29
Antediluvian
Antediluvian is offline
Citaat:
******** schreef:
Dat is inderdaad speciaal
*zucht* inderdaad ja, dat is heel speciaal
Oud 03-12-2002, 16:01
ABrules
ABrules is offline
jaja, ik weet wat je bedoelt, pretlichtjes, vuur... prachtig is dat,
helaas zie ik bij het meisje wat ik al eerder een beetje heb omschreven, onzekerheid en droefenis, het maakt dr alleen nog mooier
Oud 03-12-2002, 16:48
schatjekar
schatjekar is offline
Citaat:
perseus schreef:
idd. Afknapper is dat.
ben ik ff blij dat ik net 4 dagen gestopt ben....
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten