Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan wel zo doen alsof alles paletti is, maar dat hou ik nooit lang vol. Dus ja, uiteindelijk moet het wel erom gaan dat ze min of meer op 1 lijn ligt met mij en dat is moeilijk te vinden. Al is het niet onmogelijk, want gisteren was ik nog met een meisje op stap waarvan ik het gevoel heb dat ze me steeds beter doorheeft ![]() En tsja, ik bewaar mijn eerste zoen voor een speciaal en leuk moment. Ik heb geen zin om in de 1 of andere Breezah-tent iemand te zoenen die morgen niet meer weet wie ik ben. Dan maar liever niet zoenen. So be it. |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Ik ga mee wat ******** net zei. Als ik puur naar uiterlijk kijk, kan ik net zo goed een poster van een naakt wijf op mn muur hangen. ppfffff Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() sorry dat ik zo bot was. |
![]() |
|
meisjes zijn wel lief, ze kunnen je met hun glimlach betoveren, ze denken dan af en toe wel dat ze sterk en groot zijn maar ja hier zullen we verder dan maar niet op in gaan. Meisjes zijn lief
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() xxx |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik bedoelde trouwens niet iets vreemds, maar een vrolijke glittering in haar ogen als ze (naar me) lacht. ![]()
|
jaja, ik weet wat je bedoelt, pretlichtjes, vuur...
![]() helaas zie ik bij het meisje wat ik al eerder een beetje heb omschreven, onzekerheid en droefenis, het maakt dr alleen nog mooier ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk&Danny Little Phoebe | 500 | 10-06-2005 16:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verbod op Chador bij ROC amsterdam Martian | 108 | 20-01-2003 21:28 | |
Liefde & Relatie |
Leeftijdsverschil..... 12 en 21 ?!! da-spike | 138 | 25-11-2002 17:30 | |
Seksualiteit |
Uitdagende kleding die té is en de gevolgen daarvan ...... Verwijderd | 50 | 25-07-2002 16:58 | |
ARTistiek |
meningen graag??(verhaal) Verwijderd | 8 | 02-05-2002 09:17 |