Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ZO zwaar tast wiet de hersenen niet aan. Je kunt niet lichamelijk maar wel geestelijk verslaafd raken.
Wiet kan wel leiden tot concentratie stoornissen (niet zo fijn in examenjaar), eetstoornissen (niet zo fijn als je anorexia of bolimia hebt), gemoedswisselingen (mijn ervaring is een tot twee weken down zijn na een stick) etc etc etc... goede redenen om te stoppen... ja.. maar tis zooo lekker... en als je weet wat je doet dan ist goed... alks t verantwoord blijft... mijn visie... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik had 3 voldoendes op me kerstrapport! WOEHOE! En vriend van mij die ook blowt is dit hele jaar ongeveer 6 keer op school gekomen ofzo...
hoezo 'je wordt lui van wiet'? Niet dat het me boeit want met die 3 voldoendes kan ik wel mooi naar het grafisch lyceum (was ook pis geluk dat ik precies voor de 3 vakken waar ik voldoende voor nodig had ook voldoende voor had).
||
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Het is alleen de vraag of ik wel wil stoppen met blowen voor school... Ja erg domme uitspraak he (voor jullie dan) maar ik kom altijd op me pootjes terecht, en al breek ik me benen in deze maatschappij helen ze snel genoeg.
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|