Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Lelijk is een relatief begrip. Niemand is lelijk. Niemand is mooi. Iemand met weinig zelfvertrouwen kan door make-up mooier worden, in de zin van, zichzelf mooier vinden, meer uitstraling krijgen. Hier is mooier dus toegepast op iemand zelf. Mooi of lelijk zijn dus subjectieve begrippen. |
![]() |
|
K wou ff kwijt dat het stukje hier over make-up nogal dom is want waarom zou iemand zonder make-up lelijk zijn? Tuurlijk gebruik ik zelf ook make-up maar jah als ik me eens verslaap tja dan kom ik es zonder make-up op mn werk dus??? Dan ben ik heus niet ineens lelijk toch.... Serker ik krijg altijd complimenten dat ik er juist ook nog goed uitzie zonder make-up dus het kan wel!! Maar jah is mijn mening...........
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
- arrogant zeker ja (waar ook onder valt: eisen dat de jongen alles betaald)
- slechte (mond)geur - roken - populair gedrag / vreselijk populair bij iedereen - stoerdoenerij - 'BrEeZaH'-syndroom - gaat met veel jongens (sletterigheid) - onverzorgd - geen uitstraling - constant zwijgen of gewoon niets te melden hebben - Foute kleding - Domheid - Bot - Stem als een beer (oorzaak daarvan: zie punt 3) - Geen interresse tonend - Geen hart (voor dieren) hebben - Hard - Humorloos / saai - Grof - Té nuchter en koel Laatst gewijzigd op 04-12-2002 om 16:56. |
![]() |
|
Aangezien één beeld meer zegt dan duizend woorden, zo dus:
![]() Lieve lach, mooie tanden, mooie ogen, heel mooi haar.. ![]() Ik weet niet of ze het waardeert dat ik haar foto hier neerzet, maar ze is wel 'n heel mooi en lief meisje (een kennis van mij en helaas niet meer dan dat ![]() |
![]() |
|
Als een meisje zichzelf is.
![]() ![]() ![]() ![]() *is mannenhater* ![]() Ripper
||
Citaat:
![]() nou ja, ik begrijp je punt, maar er zijn veel meisjes die geen makeup dragen, en wat jij weet, en ik natuurlijk ook, is dat die jongens gewoon afknappen op VEEL makeup ![]()
|
Van die 14 jarige breezersletjes, daar knap ik op af.
Verder vind ik het ook minder als ze roken, en als ze een overmatig gebruik van alcohol hanteren. Ook als ze zat zijn, daar knap ik echt gruwelijk op af, meisjes behoren niet zat te worden, jongens trouwens ook niet, meisjes vinden het van jongens ook niet leuk als ze zat worden, ik vind het dus ook niet leuk als een meisje dat is.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waar ik op afknap: -shag rokende dames -Breezerdrinkende dames -Te blote dames(als er meer mensen bij zijn dan ![]() -Te dunne dames -Sportschoenen -Piercings -nog wel veel meer eigenlijk.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
meisjes die op je vallen, maar als je is een slechte avond hebt, waardoor je haar minder aandacht geeft, dat ze dan al bij een ander staat te flirten.. wel, dan zeg ik .. nu ja, nix meer
![]() voor de rest, mannenlopers streken te dik te dun ...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
verloren in een droom Kanya | 2 | 28-06-2005 22:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Liefde & Relatie |
Waar knapt een jongen op af bij een meisje? Dolphin 's Cry | 143 | 14-04-2003 02:11 | |
Liefde & Relatie |
waar knapt een meisje op af bij een jongen? tha daredevil | 10 | 19-03-2002 18:05 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |