Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
He zoals ik al zei:
ik heb de phone nu, wie heeft hem nog meer?? Als je hem hebt, wil je de even in het midden van je scherm kijken als je 1x een cijfer hebt ingetoetst.... Zie je daar dan een heel klein puntje zitten?? Zo ja, dan is het goed... Zo nee, dan moet ik mijn phone ff omruilen morgen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Met ruilen is het meestal zo: Binnen 8 dagen, en na die 8 dagen moet je BEN bellen. Als je toestel al wat heeft binnen die 8 dagen, dan kun je gewoon terug naar de winkel om hem te ruilen... |
![]() |
|
![]() |
Ik heb naar die fantastische helpdesk van BEN gebeld over dat probleempje, en het toestel wordt morgen (dinsdag 10-04-2001) al omgeruild, dat is toch topservice.
Beter als Libertel en KPN, want dan moet je toestel door de winkel worden opgestuurd en ben je hem 3 weken kwijt in de meeste gevallen. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Niet echt klantvriendelijk, dus toch maar omgeruild en het achteraf alsnog geregeld met Ben. Citaat:
Beetje lullig: tegen tegen de klant zeggen ze "5 werkdagen" maar in de praktijk wordt het eerder 5 weken ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Welke foon heb jij? Budster | 81 | 12-06-2002 00:37 | |
Software & Hardware |
welke telefoon??? Ansjie | 38 | 12-10-2001 22:32 | |
Software & Hardware |
Beste mobiel op dit moment voor rond de 300 piek Verwijderd | 20 | 07-08-2001 11:15 | |
Software & Hardware |
Welke GSM's hebben jullie ?? The Sentinal | 30 | 16-07-2001 18:51 | |
Software & Hardware |
GSM Nokia !Welke is de beste? The Sentinal | 20 | 18-05-2001 19:38 | |
Software & Hardware |
GSM aanschaf DRINGEND!!! Hoffie G | 16 | 18-04-2001 18:03 |