Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Alvast bedankt voor de tip voor hem niet te kopen maar ik denk toch dat nokia bij 1 van de beste GSM 's is
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat een onzin over de GD93, er zijn ook een hele hoop Nokia's met grote problemen, denk aan allerlei bugs in de software van de 7110 en de slechte schermen bij vrijwel alle telefoon uit de 8xxx serie...
Siemens heeft ook een groot deel van de eerste serie C35i's teruggeroepen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja weet niet, maar Nokia heeft gewoon een erg fijne menu-structuur die makkelijk is voor iedereen. Dus conclusie: Koop gewoon een Nokia... Je hebt dan gewoon een van de beste toestellen van de hele aardbol... Mijn collega heeft nu de Panasonic GD-92 maar die wil hierna ook weer een Nokia... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar die menu's zijn inderdaad heel overzichtelijk. |
![]() |
|
![]() |
uit mijn ervaringen benoem ik de 3210 tot de sterkste en de 9110 (comunnicator) tot de fijnste phone.... van Nokia dan....
de ericsson R380s... die ROLED gewoon zo zwaar! ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ja maar dan noem je ook wel een toestel zeg... Kun je beter vergelijken met de Maxon MN2-plus, dat was pas een kuttoestel. Als ik er daarvan 10 had verkocht kreeg ik er gegarandeerd binnen een half jaar weer 7 van terug, dus 75% ervan... |
![]() |
|
![]() |
JES !!!
Heb net vandaag de Nokia 6210 gekocht in combinatie met een Dutchtone 180 abo. Wat is dit een toptoestel zeg... Infrarood werkt erg goed en lekker snel... Dus als je een phone wilt halen: Koop de Nokia 6210 Wil je nog een phone hebben: Ik heb nog een Panasonic GD-93 in de aanbieding, nog net geen 2 maanden oud, compleet nieuw verpakt met nieuwe sim met 45,- beltegoed dus... Die sim is nog nooit gebruikt, die doe ik er als kadootje bij. Kosten fl. 200,- ( Let op: in de winkel kost hij fl. 300,-) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Mobiel] Ervaringen mobieltjes Droomz | 36 | 09-04-2008 13:38 | |
Software & Hardware |
[GSM] Help Me! Kiezen tussen 2 telefoons! wr_faya | 13 | 11-08-2005 06:29 | |
Software & Hardware |
[GSM] Nieuwe telefoon.. DaFrostyOne | 11 | 21-01-2005 10:31 | |
Software & Hardware |
[gsm] Nokia 7200, Motorola v80 of Siemens s65 ??? G.T.C. | 3 | 06-09-2004 20:19 | |
Software & Hardware |
[GSM] Welke nemen? CrazY G | 39 | 30-12-2003 01:06 | |
Software & Hardware |
Welke mobiel moet ik nemen?? Smin | 43 | 31-08-2003 21:05 |