Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2003, 14:31
CrazY G
CrazY G is offline
ok ik wil dus weten welke van deze phones de beste camera heeft

SE t610

nokia 7250i

sagem my-x6

siemens mc60

ik weet al dat die sagem goeie kwaliteit fotos maak, maar ze zeggen ook dat hij groot is. Heeft iemand misschien een plaatje om te zien hoe groot hij nou is? En hij heeft ook weinig functies, dus dat is ook weer een nadeel.
Ik wil dus de telefoon kiezen met de best camera/functies verhouding
Ik wil voor de t610 wat denken jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2003, 14:42
hi
hi is offline
Ik heb vanverschillende kanten gehoord dat Nokia de beste camera heeft. Verder schijnt de Samsung (staat er niet bij) ook goede foto's te maken. Ik zag van de week foto's van die t610 maar het is toch belangrijk (bij die telefoon) dat je genoeg licht hebt bij het foto's maken. Sagem , ik heb daar altijd een fout beeld bij.

(enkele gegevens van de Sagem)

Battery: Li-Ion 1050mAh**
Weight with battery:106 g
Talk time: Up to 4h40
Stanby time*: Up to 310h
Dimensions: 110x46x22mm
Volume:111 cm3

http://www.sagem.com/mobiles/mobile/...deleType=mob0#

Laatst gewijzigd op 13-12-2003 om 14:47.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 15:10
Tiño
Tiño is offline
ik heb nu zelf de 7250I ziet er echt leuk uit vind ik,maar de camera is echt slecht, verder heb ik de samsung v200 gehad, das dus echt veel betere kwaliteit, de t610 komt daar erg dicht bij in de buurt, en daar zou ik zeker voor gaan,gezien prijskwaliteit verhouding en dergelijken...
Oud 13-12-2003, 16:20
Orion16
Orion16 is offline
Nokia 7210i is ugly en obsolete, en heeft ook nog eens een bar slechte onfatsoenlijke camera.

De Sagem daarintegen heeft een camera met VGA resolutie, da's dus het beste. Ook wel het minimaal vereiste vind ik ook, ik zit echt te wachten totdat ze eindelijk eens een leuke clamshell uitbrengen met een 1.3 mgpixel camera. SE T610 en Samsung v200 hebben camera's met (nog niet eens?) 320*240 pixels, prut dus wat dat betreft. Jammer, want het zijn erg fijne en mooie telefoons. Vooral de SE t610 met bluetooth, infrarood, icoontjesmenu. Ik heb een T68(i), het oudere broertje, ook al geweldig goed qua menu, communicatieve functies

Die Siemens heeft ook een VGA camera geloof ik maar een 256/4096 kleurenscherm. Beetje gedateerd dus, foei Siemens.

Laatst gewijzigd op 13-12-2003 om 16:34.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 16:36
Orion16
Orion16 is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...ighlight=Sagem kijk eens hier naar, staan enkele plaatjes in die door die Sagem (VGA) en door die Siemens / SE t610 zijn genomen. Dat zijn dus plaatjes lager dan VGA-resolutie
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 15:40
Some
Some is offline
Ga voor de SamSung E700
Beste camera in telefoons op dit moment.....
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 17:17
CrazY G
CrazY G is offline
ik heb al de t610
pracht telefoon
alleen de camera is niet echt super bij weinig licht, maarja
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 17:36
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Sagem MyX6

SE t610

Siemens MC60

Nokia 7250

Samsung E700

Ik vind de kwaliteit van ál de camera's eigenlijk triest slecht. Ik zou trouwens voor de T610 gaan omdat die bluetooth heeft en niet ál te duur is.

Laatst gewijzigd op 17-12-2003 om 17:39.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 18:44
CrazY G
CrazY G is offline
ja die telefoon cameras staan nog in kinderschoenen. Hier in europa tenminste. De volgende generatie telefoon zullen veel beter cameras hebben. Ik heb gehoord dat er 1.3mp cameras komen dus..
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 19:29
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 17-12-2003 @ 19:44:
ja die telefoon cameras staan nog in kinderschoenen. Hier in europa tenminste. De volgende generatie telefoon zullen veel beter cameras hebben. Ik heb gehoord dat er 1.3mp cameras komen dus..
Juh da's wel het minste. VGA is gewoon n beetje onder de maat om leuke shots te maken, maar tot nu toe maakt de Sharp gx-20 maakt gewoon de beste foto's van allemaal, ook omdat-ie flits heeft.

Ik vind die gx-20 ook heel erg vet hoor moet ik zeggen

Kijk hier

Klik hier voor n foto gemaakt door Sharp gx-20

En nog een

Druk ff F5 anders krijg je 'n vage melding.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 19:31
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Some schreef op 17-12-2003 @ 16:40:
Ga voor de SamSung E700
Nope. e700 heeft geen flits.
De Sharp gx-20 heeft dus de beste camera
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 18:03
Harrie
Harrie is offline
Citaat:
Some schreef op 17-12-2003 @ 16:40:
Ga voor de SamSung E700
hiervoor de samsung v200 gehad, ook goede camera maar kan niet tippen aan de camera van de nokia 6600 die ik nu heb en ik denk dat hij het ook zat bij de E700 haalt.

ben weer op zoek naar een andere telefoon, omdat ik een gelukje had met de verzekering van de v200

dus ik ben telefoonfreak de laatste paar weken.

de nokia 6220 vind ik een waanzinnig model, maar met 4096 kleuren en geen bluetooth toch wat moeilijk om te kopen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 18:08
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Harrie schreef op 19-12-2003 @ 19:03:
hiervoor de samsung v200 gehad, ook goede camera maar kan niet tippen aan de camera van de nokia 6600 die ik nu heb en ik denk dat hij het ook zat bij de E700 haalt.

ben weer op zoek naar een andere telefoon, omdat ik een gelukje had met de verzekering van de v200

dus ik ben telefoonfreak de laatste paar weken.

de nokia 6220 vind ik een waanzinnig model, maar met 4096 kleuren en geen bluetooth toch wat moeilijk om te kopen.
Ik ben benieuwd of die camera van de Nokia 6600 kan tippen aan de camera van de gx-20 *drool* die flits heeft.

Het scherm van de Nokia 6600 en het geluid vallen me zwaar tegen in vergelijking met 'n Samsung e700. Alleen al vanwege het afschuwelijke uiterlijk had ik 'm niet gekocht. En het formaat.. Samsung doet het nog steeds beter en levert veel mooiere, kleinere phones af. Ieder zn eigen ding, maar ik vind Nokia behoorlijk kut de laatste tijd, net als Nokia-imitator Siemens. (nog lelijkere telefoons, nog slechtere kleurenschermen?)

Laatst gewijzigd op 19-12-2003 om 18:11.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 20:23
Harrie
Harrie is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 19-12-2003 @ 19:08:
Ik ben benieuwd of die camera van de Nokia 6600 kan tippen aan de camera van de gx-20 *drool* die flits heeft.

Het scherm van de Nokia 6600 en het geluid vallen me zwaar tegen in vergelijking met 'n Samsung e700. Alleen al vanwege het afschuwelijke uiterlijk had ik 'm niet gekocht. En het formaat.. Samsung doet het nog steeds beter en levert veel mooiere, kleinere phones af. Ieder zn eigen ding, maar ik vind Nokia behoorlijk kut de laatste tijd, net als Nokia-imitator Siemens. (nog lelijkere telefoons, nog slechtere kleurenschermen?)
het uiterlijk van de 6600 vind ik eigenlijk ook een beetje aan de slechte kanten hoor, dat deel ik met je, maar 30 mb geheugen en een wereld van functies + het grote scherm... is toch mooi meegenomen.

maar gx-20, is die een beetje goed?
want ik zou er eigenlijk wel een goed designed mobieltje bij willen hebben en dan gaan kijken welke ik verkoop.

ik kan een toestel nemen tot 530 euro op kosten van verzekering
gx-20, E700 ?
gx-20 kan weer mp3z spelen en heeft goede camera (volgens orion )
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 14:22
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Harrie schreef op 19-12-2003 @ 21:23:
het uiterlijk van de 6600 vind ik eigenlijk ook een beetje aan de slechte kanten hoor, dat deel ik met je, maar 30 mb geheugen en een wereld van functies + het grote scherm... is toch mooi meegenomen.

maar gx-20, is die een beetje goed?
want ik zou er eigenlijk wel een goed designed mobieltje bij willen hebben en dan gaan kijken welke ik verkoop.

ik kan een toestel nemen tot 530 euro op kosten van verzekering
gx-20, E700 ?
gx-20 kan weer mp3z spelen en heeft goede camera (volgens orion )
Okay, hier de plussen en minnen van de gx-20 en de e700 (een vriend van mij heeft de e700)

gx20: Geweldige camera MET flits, (zie voor foto's mijn vorige reply) dus daar heb je ook wat aan als je foto's maakt bij het uitgaan. Fantastisch scherm; de e700 heeft een mooi scherm maar je weet niet wat je ziet als je die Sharp openklapt. 240x320 pixels, 65k TFT! Gemiddelde kwaliteit van een PDA-scherm dus.

Het verschil, rechts de e700 links de Sharp gx-20.

Het grote nadeel van de gx-20 vind ik dat-ie maar 2mb geheugen heeft, de e700 heeft 9mb. Dus dan kan de gx-20 wel mp3's afspelen wat heb je eraan als-ie maar 2mb geheugen heeft? Jammer dat het bij beide telefoons niet uitbreidbaar is met SD/MCC kaartjes. De ringtones van de e700 zijn iets beter, 40-toons ipv. 16-toons wat de gx-20 heeft. Bovendien is de gx-20 nou eenmaal een slagje groter maar daar krijg je natuurlijk wel een groter en vele male beter scherm voor terug

Camerakwaliteit van de gx-20. Tuurlijk haalt-ie het niet bij een lowbudget 2 megapixel digicam, maar dit begint er dus steeds meer op te lijken.

Gx-20 nogmaals.

Laatst gewijzigd op 20-12-2003 om 14:31.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 14:39
Orion16
Orion16 is offline
En als je geen behoefte aan een camera hebt zou ik gaan voor de Motorola mpx-200 Smartphone. Hij ondersteund wel een SD-slot camera maar da's ook niet alles. Ik vind um geweldig, ook die zwarte kleur Véél sneller dan de SPV (die heeft een Ti 133mhz CPU en 16mb ram)

Intel 200Mhz xScale CPU
32mb ram, 32mb ROM
Windows Smartphone 2k
65k TFT screen 176x220 pixels
SD-card slot
Polyfone/mp3 (?) beltonen
Geïntegreerde antenne

Hij is niet erg groot voor een smartphone, exact even groot als de Samsung S100 maar 4mm dikker.

Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 12:58
Orion16
Orion16 is offline
*kick*
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 13:32
Harrie
Harrie is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 21-12-2003 @ 13:58:
*kick*
*highkick terug*

Ik heb even gesnuffeld en een volgende foon gevonden die volgens mij het wachten waard lijkt te zijn:

Nokia 6230
NEW Product/verwacht 1e kw 2004/prijs n.n.b

Formaat: 103 x 44 x 20 mm Gewicht: 97 gram
Spreektijd: 3 - 5 uur Standbytijd: 150 - 300 uur

Triband (GSM 900/1800/1900) GPRS Klasse 10 (4+1, 3+2)
WAP, EDGE Klasse 10 (4+1, 3+2), max. 236,8 Kb per sec.
HSCSD (max. 43,2 Kb per sec.) Pop-PortTM interface
XHTML browser (ondersteuning van JPEG/PNG)
Bluetooth, infrarood, syncML, PC Suite
Aan te sluiten op een compatibele PC via de Nokia Connectivity kabel DKU-2
8 MB shared memory / 32MB MMC kaart apart meegeleverd (voor notities, e-mail, beltonen, afbeeldingen, video clips, berichten, applicaties, telefoonboek)
TCP/IP protocol
TFT kleurendisplay (65,536 kleuren), 128 x 128 pixels, 5 regels
3 softkeys met 5-wegs scroll functie + selectietoets
rechter- en linker softkey zijn aan te passen
MMS (max. 100 Kb per bericht E-mail over SMS Chat functie
SMS (max. 150 berichten of 50 picture messages)
SMS distributielijst, lange SMS-berichten (max. 885 karakters)
Predictive text input, templates + smileys
Vaste beltonen: 20 polyfone en 10 monofone Trilalarm
Voice dialing (max. 25) / Voice commands (max. 16) (Foto)telefoonboek (max. 1000 contacten)
Conference call (max. 5 deelnemers) Voice recording (max. 3 min.) Geïntegreerd handsfree speaker
Downloaden van JavaTM games en applicaties (max. 128 Kb per applicatie), polyfone en monofone beltonen
Alarm (radio als alarm in te stellen) Stereo FM radio, Music player (MP3 en AAC)
Kalender/agenda, wallet, stopwatch, calculator Wallpaper, animated screensavers
Picture viewer, image editor Java (two player) games: Beach Ralley II, Golf, Chess Puzzle
Java applicaties: Converter II, World Clock II, Translator
Ingebouwde digitale camera: Resolutie: 640 x 480 pixelsSelftimer functie (10 sec.)
- Display van de telefoon fungeert als viewfinder Fotoalbum
- Videorecorder en player: 3GPP spec (H.263 video, MPEG-4 en AMR audio in 3GP formaat)
- Video streaming: 3GPP spec (H.263 video en AMR audio in 3GP formaat)

ik ben er al aan verkocht

Laatst gewijzigd op 23-12-2003 om 13:47.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 16:42
Orion16
Orion16 is offline
Net niet hét. (Maar zeker netjes van Nokia dit model.) Maar dat vind ik van de meeste Nokia's, alhoewel dit wel stukken beter is t.o.v. van de 6600 (ronduit lelijk)
Bovendien ben ik hooked aan clamshell-telefoons: Het design, het scherm is vaak groter en veel beter, handig telefoneren (klepje open, klepje dicht), geen toetsenblokkering meer nodig, scherm beschadigd niet zo snel. En dat smartphoneconcept hè van die Motorola.. een telefoon met een 200Mhz processor *grin* waar je waarsch. ook nog Word, PDF en excel-documenten mee kunt openen en pocket-pc achtige games mee kunt spelen. Vet handig!

Mijn commentaarpuntjes:

Beeld: De beeldkwaliteit van de Nokia's laten te wensen over, ze halen het echt niet bij Samsungs.

Geluid: Haalt het ook niet bij de Samsungs, ik vind die nokia-beltonen (16-toons) gewoon niet klinken. Ik mis ook mp3-ringtones dat lijkt me dus ontzettend vet (feature uit de Moto V600)

Design:

Dit vind ik nu jammer:

Maar er zijn zat frontjes voor te krijgen in de toekomst, zodat zelfs een Nokia er nog leuk uit ziet

The phone will be released in the end of January, 2004. The price will be around 400 dollars, which is rather high for such phone. In my opinion, it should not cost more than 350-370$. A lot of people will like using this model as MP3 player, after all, it’s the first model after Siemens SL45, that has this feature. Smart phones are not taken into account. Overall, this model is well-balanced and worth your attention. This is the first phone from the large amount of analogues that will be released starting from April 2004.

De hele review lees je hier inclusief een preview-ringtone die je kunt beluisteren.

Laatst gewijzigd op 23-12-2003 om 16:45.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 18:48
Harrie
Harrie is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 23-12-2003 @ 17:42:
Net niet hét. (Maar zeker netjes van Nokia dit model.) Maar dat vind ik van de meeste Nokia's, alhoewel dit wel stukken beter is t.o.v. van de 6600 (ronduit lelijk)
Hij is hooguit lomp, ik heb wel wat met het design zo langzamerhand
Citaat:

Bovendien ben ik hooked aan clamshell-telefoons: Het design, het scherm is vaak groter en veel beter, handig telefoneren (klepje open, klepje dicht), geen toetsenblokkering meer nodig, scherm beschadigd niet zo snel.
Ja dat zijn op zich pluspunten, maar ik ben na de v200 toch even weer teruggevallen naar een kleploze en het went snel hoor.
Enige nadeel is inderdaad dat scherm dat mindersnel beschadigt.
Citaat:
En dat smartphoneconcept hè van die Motorola.. een telefoon met een 200Mhz processor *grin* waar je waarsch. ook nog Word, PDF en excel-documenten mee kunt openen en pocket-pc achtige games mee kunt spelen. Vet handig!
Klinkt heel leuk ja
maar dat zijn toch dingen die ik nog niet ga gebruiken dit jaar (in de zin van 365 dagen ) denk ik en aangezien ik snel andere gsms koop, kijk ik hier ook nog niet naar.

Citaat:
Mijn commentaarpuntjes:

Beeld: De beeldkwaliteit van de Nokia's laten te wensen over, ze halen het echt niet bij Samsungs.
Geen verstand van, ik zal mijne eens vergelijken met de v200 die een vriend van me ook heeft.
Citaat:

Geluid: Haalt het ook niet bij de Samsungs, ik vind die nokia-beltonen (16-toons) gewoon niet klinken. Ik mis ook mp3-ringtones dat lijkt me dus ontzettend vet (feature uit de Moto V600)
is ie 16 toons? ik zoek het nog even na.

Music player for MP3 and AAC files

http://www.nokia.com/nokia/0,8764,47676,00.html
Citaat:

Design:
Dit vind ik nu jammer:
Maar er zijn zat frontjes voor te krijgen in de toekomst, zodat zelfs een Nokia er nog leuk uit ziet
Ja precies.. die donkerblauwe vind ik gelikt.

btw, wel weer een zee van ruimte, is ook wat waard
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 19:02
CrazY G
CrazY G is offline
ik vind ook dat nokia de laatste tijd lelijke designs maakt. Bijv de nokia 3200 echt een afschuwelijke telefoon, lijkt wel een speelgoed telefoon.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 19:08
Orion16
Orion16 is offline

Ja dat zijn op zich pluspunten, maar ik ben na de v200 toch even weer teruggevallen naar een kleploze en het went snel hoor.
Enige nadeel is inderdaad dat scherm dat mindersnel beschadigt.

Ik heb nooit een clamshell gehad, ik heb nu een Ericsson T68, candybarmodel, maar ik gebruik de phone van een vriend van me regelmatig, die heeft een Samsung e700, mooi ding, erg mooi scherm

Klinkt heel leuk ja
maar dat zijn toch dingen die ik nog niet ga gebruiken dit jaar (in de zin van 365 dagen ) denk ik en aangezien ik snel andere gsms koop, kijk ik hier ook nog niet naar.

Ik wil mn telefoon ook serieus als agenda gaan gebruiken, lijkt me best handig dat 't al op je scherm staat net als een PDA.

is ie 16 toons? ik zoek het nog even na.

Music player for MP3 and AAC files

http://www.nokia.com/nokia/0,8764,47676,00.html

Mp3's afspelen is wel het minste maar ze als ringtone gebruiken bedoel ik. Dat als je gebeld wordt je een vette thunderdomebeat hoort

Nokia's hebben geen 32-40 tones polyfone beltonen, hoogstens 16 tot 20. Jammer, dat zijn de vele redenen waarom ik op Nokia's poep. Niet zo heel lang geleden hadden ze nog modellen met een 4-toons systeem (denk aan 6610, 7210, 3510) En met de integratie van een kleurenscherm hadden ze ook veel moeite. Mitshibushi (ja hoe schrijf je het) was de eerste met de Trium @ 256 kleuren, daarna de Ericsson T68 (die ik heb) ook met 256 kleuren. Toch wel een van de betere 256-kleurenschermen hoor. Beter als van een Nokia 3510 (lage resolutie met 4096 kleuren WTF heeft dat voor zin?)

Nokia is best wel innovatief wat functies betreft, zoals het plaatsen van een (MMC!) geheugencardreader in hun telefoons. Ook rusten ze hun telefoons uit met infrarood, bluetooth, en straks EDGE en UMTS. Bovendien is de camerakwaliteit ook prima. Misschien zijn ze wel een beetje te enthousiast met het design van hun phones want dat is in de meeste gevallen gewoon spuuglelijk Die finnen lopen van beeld en geluid ook niet warm, zoals écht goede kleurenschermen, ze blijven steken bij de 128x128 resolutie.. Misschien omdat er nu eenmaal veel logo's te verkrijgen zijn voor Nokia. Da's wel weer zo. Maar daar moet je voor betalen, de leukste wallpapers maak je zelf en ringtones haal je ook wel ergens vandaan in de vorm van MIDI, WAV, Mp3. Op een 320x240 resolutie komt een 65.535 TFT-schermpje echt tot z'n recht!

En een Nokia klinkt nog steeds niet even goed als een Samsung Dat verschil hoor je wel, 16- of 40-toons polyphonic ringtones. Op ringtones ga je er wel n beetje op achteruit jongen, behalve het voordeel dat je er wel meer kunt krijgen. Bekijk de gemiddelde TMF-BrEeZah-ringtone-pagina maar, tis allemaal voor Nokia zowat.

Want je hebt natuurlijk ook niets aan je whattyauousoukou-telefoon met 64-toons polyfone beltonen die alleen het WTF-formaat aankan () en waar nergens ringtones voor te krijgen zijn.

Want het klinkt dus zo nooit als een Samsung, Motorola, SonyEriccson, LG, whatever.

Laatst gewijzigd op 23-12-2003 om 19:11.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 20:04
M@rco
M@rco is offline
Ja, net alsof je de hele dag naar ringtones luistert...

Ik bedoel, ringtones zijn ook niet alles... ik heb dan een Samsung, en je schaamt je af en toe dood als 'ie afgaat
Oud 23-12-2003, 21:55
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
M@rco schreef op 23-12-2003 @ 21:04:
Ja, net alsof je de hele dag naar ringtones luistert...

Ik bedoel, ringtones zijn ook niet alles... ik heb dan een Samsung, en je schaamt je af en toe dood als 'ie afgaat
Okee. Maar het is toch wel geinig om die blikken te zien, wat er uit zo'n apparaat komt wat je er niet van verwacht. Die mp3-ringtones zijn ook niet echt bedoeld om naar te luisteren, in het geval van de Motorola is de bitrate van de mp3 maximum 64 kb/s, en dan klinkt het ook nog eens niet door zo'ns speakertje.

Maar grappig is het zeker
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 22:09
KoffieKoek
KoffieKoek is offline
Ik vind de T68i wel heel erg vetjes.
Oud 25-12-2003, 14:07
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
KoffieKoek schreef op 23-12-2003 @ 23:09:
Ik vind de T68i wel heel erg vetjes.
Juh Ik heb de originele Ericcson T68 nu al meer dan een jaar, en met T68i-software doet-ie het prima Ik heb ook kunnen kiezen uit de T68i, was net zo duur alleen toen nog in wit-blauw verkrijgbaar wat ik niet zo'n mooie kleur vond. Hij bevalt erg goed, en een vriend van me met zijn e700 vind het ook nog een tof ding. Lekker klein en licht, bluetooth, kleurenscherm (tuurlijk is het verouderd met 256 kleuren maar toch nog het beste in zn soort), infrarood, synchroniseert met Outlook.

Laatst gewijzigd op 25-12-2003 om 14:09.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 23:33
Tiño
Tiño is offline
ja, leuk ding ook n tijdje gehad, maar na n paar weken ben k ze altijd zat en koop k iets nieuws, heb de originele t68i gehad, die lelijke blauwe , en de t68 grijs normaal, zoals hierboven ,die software heb k destijds laten veranderen naar de I versie, liep n stuk beter, maar nu heb de nokia 7250I, wel aardig maar zeker niet denderend, ben alweer aan t kijken voor iets nieuws...
Oud 25-12-2003, 23:43
Orion16
Orion16 is offline
Yup... ik ga ook voor een nieuwe, mijn T68 met i-software heb ik nu ook al meer dan een jaar. Ik ga voor de opvolger van de motorola mpx-200 (de 220) met bluetooth en camera

Tinjoo : Waar haal je het geld vandaan om zo vaak van telefoon te wisselen?
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 22:22
Tiño
Tiño is offline
hoeft niet veel geld te kosten hoor, ik ruil ze gewoon om met ''kennissen'' en dan soms betaal ik n paar tientjes bij , maar das geen probleem want naast school werk k ook nog 20uur per week, dus t kost me bijna niets om regelmatig over de nieuwere toestellen te kunnen beschikken, je hobby moet je wat waard zijn he ...
Oud 26-12-2003, 23:24
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
tinjooo schreef op 26-12-2003 @ 23:22:
hoeft niet veel geld te kosten hoor, ik ruil ze gewoon om met ''kennissen'' en dan soms betaal ik n paar tientjes bij , maar das geen probleem want naast school werk k ook nog 20uur per week, dus t kost me bijna niets om regelmatig over de nieuwere toestellen te kunnen beschikken, je hobby moet je wat waard zijn he ...
Ik wacht liefst totdat er een écht leuke phone komt, niet eentje die me niet helemaal bevalt Tot nu toe is mn T68 een toppertje.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 01:51
Tiño
Tiño is offline
ja, t68 was zeker een van de betere dit jaar(heb er 17gehad) ga dadelijk het nieuwe jaar in met een sonyericsson weer de p800, schijnt echt de perfecte phone te zijn, k denk dat k m na een tijdje te groot vind wel, en dat k me ga irriteren aan t scherm van slechts 4096kleuren, maar hij is het uitproberen waard vind k...
Oud 28-12-2003, 15:12
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
tinjooo schreef op 28-12-2003 @ 02:51:
ja, t68 was zeker een van de betere dit jaar(heb er 17gehad) ga dadelijk het nieuwe jaar in met een sonyericsson weer de p800, schijnt echt de perfecte phone te zijn, k denk dat k m na een tijdje te groot vind wel, en dat k me ga irriteren aan t scherm van slechts 4096kleuren, maar hij is het uitproberen waard vind k...
17? WTF Waarom neem je geen P900? Stukken mooier, beter scherm (65.535 kleuren(
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 15:22
Tiño
Tiño is offline
ja, maar die zit nog vol met kinderziektes, daar waag ik me nog niet aan, want het opsturen naar sonyericsson ben ik zat, dat duurt minstens 5weken, ik oefen nog wel even met een goede p800, de p900 komt over n tijdje vast wel eens voorbij nog...
Oud 28-12-2003, 16:40
Verwijderd
p900 vol met kinderziektes? zal wel meevallen hoor... is een doorontwikkeling van de p800.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 23:59
Tiño
Tiño is offline
ja,dat klopt ,hij zal uiteindelijk wel beter zijn, maar omdat ie nog zo nieuw is is de software nog niet zo goed ingesteld op het gebruik enzo, allemaal heel techeutisch,maar daarom heb je ook om de zoveel tijd weer een nieuwe software versie voor telefoons, en dan zeker voor smartphones als p900 ed. ...
Oud 29-12-2003, 03:54
Frondish
Frondish is offline
Die siemens is wel mooi denk ik
Oud 29-12-2003, 22:26
Verwijderd
Betaalbaar, retegoed:

Kies niet voor een marktleider maar een prijsvechter:

+ licht
+ mooi design
- geen kleurenscherm
- antenne

Philips 330
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 22:45
Harrie
Harrie is offline
Citaat:
Goes15 schreef op 29-12-2003 @ 23:26:
Betaalbaar, retegoed:

Kies niet voor een marktleider maar een prijsvechter:

+ licht
+ mooi design
- geen kleurenscherm
- antenne

[afbeelding]

Philips 330
-geen kleurenscherm, 4096 is mij te min, laat staan GEEN kleurenscherm.. blijf bij de tijd , en het is wel betaalbaar hoor, gewoon beetje zoeken
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 00:55
Verwijderd
Voor dat philips ding zijn ook mini-antenne's te krijgen

Maar philips is echt een slecht merk qua mobiele telefoons. Denk maar aan de fisio 120, is het meest terug gebrachte/gerareerde toestel ooit (in verhouding)
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 01:06
Tiño
Tiño is offline
ja, ach neem dan iets van LG of Samsung het nut van die philips telefoon zie ik niet echt in, ja de prijs,maar voor de rest zou ik hem niet aanraden aan iemand ofzo hoor...
Reageren

Regels voor berichten