Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb vanverschillende kanten gehoord dat Nokia de beste camera heeft. Verder schijnt de Samsung (staat er niet bij) ook goede foto's te maken. Ik zag van de week foto's van die t610 maar het is toch belangrijk (bij die telefoon) dat je genoeg licht hebt bij het foto's maken. Sagem
![]() (enkele gegevens van de Sagem) Battery: Li-Ion 1050mAh** Weight with battery:106 g Talk time: Up to 4h40 Stanby time*: Up to 310h Dimensions: 110x46x22mm Volume:111 cm3 http://www.sagem.com/mobiles/mobile/...deleType=mob0# Laatst gewijzigd op 13-12-2003 om 14:47. |
![]() |
|
http://forum.scholieren.com/showthre...ighlight=Sagem kijk eens hier naar, staan enkele plaatjes in die door die Sagem (VGA) en door die Siemens / SE t610 zijn genomen. Dat zijn dus plaatjes lager dan VGA-resolutie
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind die gx-20 ook heel erg vet hoor moet ik zeggen ![]() Kijk hier Klik hier voor n foto gemaakt door Sharp gx-20 En nog een Druk ff F5 anders krijg je 'n vage melding. |
![]() |
||
Citaat:
Het scherm van de Nokia 6600 en het geluid vallen me zwaar tegen in vergelijking met 'n Samsung e700. Alleen al vanwege het afschuwelijke uiterlijk had ik 'm niet gekocht. En het formaat.. Samsung doet het nog steeds beter en levert veel mooiere, kleinere phones af. Ieder zn eigen ding, maar ik vind Nokia behoorlijk kut de laatste tijd, net als Nokia-imitator Siemens. (nog lelijkere telefoons, nog slechtere kleurenschermen?) Laatst gewijzigd op 19-12-2003 om 18:11. |
![]() |
||
Citaat:
maar gx-20, is die een beetje goed? want ik zou er eigenlijk wel een goed designed mobieltje bij willen hebben en dan gaan kijken welke ik verkoop. ik kan een toestel nemen tot 530 euro op kosten van verzekering ![]() gx-20, E700 ? gx-20 kan weer mp3z spelen en heeft goede camera (volgens orion ![]() |
![]() |
||
Citaat:
gx20: Geweldige camera MET flits, (zie voor foto's mijn vorige reply) dus daar heb je ook wat aan als je foto's maakt bij het uitgaan. Fantastisch scherm; de e700 heeft een mooi scherm maar je weet niet wat je ziet als je die Sharp openklapt. 240x320 pixels, 65k TFT! ![]() Het verschil, rechts de e700 links de Sharp gx-20. ![]() Het grote nadeel van de gx-20 vind ik dat-ie maar 2mb geheugen heeft, de e700 heeft 9mb. Dus dan kan de gx-20 wel mp3's afspelen wat heb je eraan als-ie maar 2mb geheugen heeft? ![]() ![]() Camerakwaliteit van de gx-20. Tuurlijk haalt-ie het niet bij een lowbudget 2 megapixel digicam, maar dit begint er dus steeds meer op te lijken. ![]() ![]() Gx-20 nogmaals. ![]() Laatst gewijzigd op 20-12-2003 om 14:31. |
![]() |
|
En als je geen behoefte aan een camera hebt zou ik gaan voor de Motorola mpx-200 Smartphone. Hij ondersteund wel een SD-slot camera maar da's ook niet alles. Ik vind um geweldig, ook die zwarte kleur
![]() Intel 200Mhz xScale CPU 32mb ram, 32mb ROM Windows Smartphone 2k 65k TFT screen 176x220 pixels SD-card slot Polyfone/mp3 (?) beltonen Geïntegreerde antenne Hij is niet erg groot voor een smartphone, exact even groot als de Samsung S100 maar 4mm dikker. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb even gesnuffeld en een volgende foon gevonden die volgens mij het wachten waard lijkt te zijn: Nokia 6230 NEW Product/verwacht 1e kw 2004/prijs n.n.b ![]() Formaat: 103 x 44 x 20 mm Gewicht: 97 gram Spreektijd: 3 - 5 uur Standbytijd: 150 - 300 uur Triband (GSM 900/1800/1900) GPRS Klasse 10 (4+1, 3+2) WAP, EDGE Klasse 10 (4+1, 3+2), max. 236,8 Kb per sec. HSCSD (max. 43,2 Kb per sec.) Pop-PortTM interface XHTML browser (ondersteuning van JPEG/PNG) Bluetooth, infrarood, syncML, PC Suite Aan te sluiten op een compatibele PC via de Nokia Connectivity kabel DKU-2 8 MB shared memory / 32MB MMC kaart apart meegeleverd (voor notities, e-mail, beltonen, afbeeldingen, video clips, berichten, applicaties, telefoonboek) TCP/IP protocol TFT kleurendisplay (65,536 kleuren), 128 x 128 pixels, 5 regels 3 softkeys met 5-wegs scroll functie + selectietoets rechter- en linker softkey zijn aan te passen MMS (max. 100 Kb per bericht E-mail over SMS Chat functie SMS (max. 150 berichten of 50 picture messages) SMS distributielijst, lange SMS-berichten (max. 885 karakters) Predictive text input, templates + smileys Vaste beltonen: 20 polyfone en 10 monofone Trilalarm Voice dialing (max. 25) / Voice commands (max. 16) (Foto)telefoonboek (max. 1000 contacten) Conference call (max. 5 deelnemers) Voice recording (max. 3 min.) Geïntegreerd handsfree speaker Downloaden van JavaTM games en applicaties (max. 128 Kb per applicatie), polyfone en monofone beltonen Alarm (radio als alarm in te stellen) Stereo FM radio, Music player (MP3 en AAC) Kalender/agenda, wallet, stopwatch, calculator Wallpaper, animated screensavers Picture viewer, image editor Java (two player) games: Beach Ralley II, Golf, Chess Puzzle Java applicaties: Converter II, World Clock II, Translator Ingebouwde digitale camera: Resolutie: 640 x 480 pixelsSelftimer functie (10 sec.) - Display van de telefoon fungeert als viewfinder Fotoalbum - Videorecorder en player: 3GPP spec (H.263 video, MPEG-4 en AMR audio in 3GP formaat) - Video streaming: 3GPP spec (H.263 video en AMR audio in 3GP formaat) ik ben er al aan verkocht ![]() Laatst gewijzigd op 23-12-2003 om 13:47. |
![]() |
|
Net niet hét. (Maar zeker netjes van Nokia dit model.) Maar dat vind ik van de meeste Nokia's, alhoewel dit wel stukken beter is t.o.v. van de 6600 (ronduit lelijk)
Bovendien ben ik hooked aan clamshell-telefoons: Het design, het scherm is vaak groter en veel beter, handig telefoneren (klepje open, klepje dicht), geen toetsenblokkering meer nodig, scherm beschadigd niet zo snel. En dat smartphoneconcept hè van die Motorola.. een telefoon met een 200Mhz processor *grin* ![]() Mijn commentaarpuntjes: Beeld: De beeldkwaliteit van de Nokia's laten te wensen over, ze halen het echt niet bij Samsungs. Geluid: Haalt het ook niet bij de Samsungs, ik vind die nokia-beltonen (16-toons) gewoon niet klinken. Ik mis ook mp3-ringtones dat lijkt me dus ontzettend vet (feature uit de Moto V600) Design: Dit vind ik nu jammer: ![]() Maar er zijn zat frontjes voor te krijgen in de toekomst, zodat zelfs een Nokia er nog leuk uit ziet ![]() The phone will be released in the end of January, 2004. The price will be around 400 dollars, which is rather high for such phone. In my opinion, it should not cost more than 350-370$. A lot of people will like using this model as MP3 player, after all, it’s the first model after Siemens SL45, that has this feature. Smart phones are not taken into account. Overall, this model is well-balanced and worth your attention. This is the first phone from the large amount of analogues that will be released starting from April 2004. De hele review lees je hier inclusief een preview-ringtone die je kunt beluisteren. Laatst gewijzigd op 23-12-2003 om 16:45. |
![]() |
|||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Enige nadeel is inderdaad dat scherm dat mindersnel beschadigt. Citaat:
![]() maar dat zijn toch dingen die ik nog niet ga gebruiken dit jaar (in de zin van 365 dagen ![]() Citaat:
Citaat:
Music player for MP3 and AAC files http://www.nokia.com/nokia/0,8764,47676,00.html Citaat:
btw, wel weer een zee van ruimte, is ook wat waard ![]() |
![]() |
|
Ja dat zijn op zich pluspunten, maar ik ben na de v200 toch even weer teruggevallen naar een kleploze en het went snel hoor. Enige nadeel is inderdaad dat scherm dat mindersnel beschadigt. Ik heb nooit een clamshell gehad, ik heb nu een Ericsson T68, candybarmodel, maar ik gebruik de phone van een vriend van me regelmatig, die heeft een Samsung e700, mooi ding, erg mooi scherm ![]() Klinkt heel leuk ja ![]() maar dat zijn toch dingen die ik nog niet ga gebruiken dit jaar (in de zin van 365 dagen ![]() Ik wil mn telefoon ook serieus als agenda gaan gebruiken, lijkt me best handig dat 't al op je scherm staat net als een PDA. is ie 16 toons? ik zoek het nog even na. Music player for MP3 and AAC files http://www.nokia.com/nokia/0,8764,47676,00.html Mp3's afspelen is wel het minste ![]() ![]() Nokia's hebben geen 32-40 tones polyfone beltonen, hoogstens 16 tot 20. Jammer, dat zijn de vele redenen waarom ik op Nokia's poep. Niet zo heel lang geleden hadden ze nog modellen met een 4-toons systeem (denk aan 6610, 7210, 3510) En met de integratie van een kleurenscherm hadden ze ook veel moeite. Mitshibushi (ja hoe schrijf je het) was de eerste met de Trium @ 256 kleuren, daarna de Ericsson T68 (die ik heb) ook met 256 kleuren. Toch wel een van de betere 256-kleurenschermen hoor. Beter als van een Nokia 3510 (lage resolutie met 4096 kleuren WTF heeft dat voor zin?) Nokia is best wel innovatief wat functies betreft, zoals het plaatsen van een (MMC!) geheugencardreader in hun telefoons. Ook rusten ze hun telefoons uit met infrarood, bluetooth, en straks EDGE en UMTS. Bovendien is de camerakwaliteit ook prima. Misschien zijn ze wel een beetje te enthousiast met het design van hun phones want dat is in de meeste gevallen gewoon spuuglelijk ![]() ![]() En een Nokia klinkt nog steeds niet even goed als een Samsung ![]() Want je hebt natuurlijk ook niets aan je whattyauousoukou-telefoon met 64-toons polyfone beltonen die alleen het WTF-formaat aankan ( ![]() Want het klinkt dus zo nooit als een Samsung, Motorola, SonyEriccson, LG, whatever. Laatst gewijzigd op 23-12-2003 om 19:11. |
![]() |
|
Ja, net alsof je de hele dag naar ringtones luistert...
![]() Ik bedoel, ringtones zijn ook niet alles... ik heb dan een Samsung, en je schaamt je af en toe dood als 'ie afgaat ![]()
||
Citaat:
Maar grappig is het zeker ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 25-12-2003 om 14:09. |
![]() |
|
ja, leuk ding ook n tijdje gehad, maar na n paar weken ben k ze altijd zat en koop k iets nieuws, heb de originele t68i gehad, die lelijke blauwe , en de t68 grijs normaal, zoals hierboven ,die software heb k destijds laten veranderen naar de I versie, liep n stuk beter, maar nu heb de nokia 7250I, wel aardig maar zeker niet denderend, ben alweer aan t kijken voor iets nieuws...
|
hoeft niet veel geld te kosten hoor, ik ruil ze gewoon om met ''kennissen'' en dan soms betaal ik n paar tientjes bij , maar das geen probleem want naast school werk k ook nog 20uur per week, dus t kost me bijna niets om regelmatig over de nieuwere toestellen te kunnen beschikken, je hobby moet je wat waard zijn he
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ja, t68 was zeker een van de betere dit jaar(heb er 17gehad) ga dadelijk het nieuwe jaar in met een sonyericsson weer
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ja, maar die zit nog vol met kinderziektes, daar waag ik me nog niet aan, want het opsturen naar sonyericsson ben ik zat, dat duurt minstens 5weken, ik oefen nog wel even met een goede p800, de p900 komt over n tijdje vast wel eens voorbij nog...
|
ja,dat klopt ,hij zal uiteindelijk wel beter zijn, maar omdat ie nog zo nieuw is is de software nog niet zo goed ingesteld op het gebruik enzo, allemaal heel techeutisch,maar daarom heb je ook om de zoveel tijd weer een nieuwe software versie voor telefoons, en dan zeker voor smartphones als p900 ed. ...
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ja, ach neem dan iets van LG of Samsung het nut van die philips telefoon zie ik niet echt in, ja de prijs,maar voor de rest zou ik hem niet aanraden aan iemand ofzo hoor...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Welke internet? goed koop? TomTom88 | 11 | 12-02-2017 22:24 | |
Software & Hardware |
[GSM] Welke provider nemen? Shadina | 16 | 15-03-2006 16:12 | |
Software & Hardware |