Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
www.overclockin.com
Overigens zul je er weinig aan hebben, een P3 450 Mhz krijg je waarschijnlijk niet eens op 500. Die dingen zijn geen goed overklokmateriaal. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() een AKBA... laatst gechecked naar aanleiding van 'n nieuwsitem op t.net... eenje van week 32... kan zijn dat 't door me cooling komt... me superorb is 'n beetje brak volgens mij |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
kijk ff op http://computer.pagina.nu
heb ik en paar links neergepleurd voor overclocken [Dit bericht is aangepast door TDR (30-03-2001).]
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ohja, het heeft bijna geen zin je hele kast vol te hangen met luchtkoelers, veel koeler zou het niet worden, mischien als je er een peltier tussen hangt (proc->koeler wel te verstaan) wil ie mischien nog wat hoger, maar peltier+luchtkoeling = nogal riskant
||
![]() |
Citaat:
![]() en die kast vol fans, is niet alleen voor me cpu, maar ook voor me harddisks ed. koel te houden, en een lage casetemp zal ook nooit slecht zijn, toch? 't maakt alleen wat herrie (vooral bij 't zagen aan me kast ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
damnit als jij een superorb koeler extreem noemt en je daar 600@1000 haaalt ben ik verdomd beniewd wat jij met een Thermoengine haalt een superorb is echt nie zo goed hoor en je lult flink want een duron600 krijg jij NIET op 1ghz met zon kutkoeler en nog zoiets vaags.. waatom checken jullie tweakers.net niet gewoon ? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
979 om exact te zijn.... heb gewoon een onwijs goeie core (van week 32) getroffen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
kast ligt open, maakt geen ruk uit... een dichte kast met 'n dom 8 cm fannetje erin geeft 'tzelfde effect
||
![]() |
Citaat:
minger herrie ook trouwens
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[overclocken] Amd K6 350 Mhz svenleuk | 12 | 23-07-2003 16:48 | |
Software & Hardware |
[OC] AMD Athlon XP 2500+ Barton overclocken Tuinkabouter !! | 14 | 26-05-2003 19:18 | |
Software & Hardware |
P4 - 1.5 Overclocken??? Nokiaboy1000 | 30 | 17-10-2002 13:43 | |
Software & Hardware |
overclocken AMD cpu svenleuk | 5 | 19-08-2002 18:00 | |
Software & Hardware |
Overclocken ?? Napoleon14 | 19 | 05-01-2002 02:11 | |
Software & Hardware |
Is een cyrix processor makkelijk te overclocken? nosferato | 12 | 30-12-2001 18:57 |