Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb al een beetje UNIX kennis. Is dat ook voldoende?
Kan er mij iemand een beetje uitleg geven hoe ik er aan moet beginnen. Als ik al begonnen ben kan mijn weg verder vragen hier op het forum ![]() thanx iedereen -nosferato-
||
![]() |
Citaat:
![]() Tja, er is nu weer een nieuw firewall proggie, SmoothWall, dat ziet er erg goed uit. Moet je even kijken op sourceforge. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb amper enige kennis van Linux, maar ik gebruik Freesco als router software. Werkt vanaf een 386 met 8MB. www.freesco.org
Hier staat een hele duidelijke nederlandstalige handleiding: http://www.ssp.be.tf/ |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Is het mogelijk om dan op die router/firewall die Freesco draai en dan op mijn gewone PC win Xp
Heb ik nog een speciale netwerkkabel nodig? Heb ik dan ook een netwerkkaart nodig? In beide PC's? Die link van PIE met die nederlandse handleiding is enkel voor kabel modem. Op mijn kot kan ik enkel gebruik maken van dail-up internet. Misschien is het wel niet nuttig om daarvoor een router/firewall op te stellen, maar ik zou het graag doen om wat bij te leren. Ik heb daar namelijk nog geen ervaring mee. bedankt voor de hulp! -nosferato-
|
![]() |
|
|