Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ooooooh..
amd is wel goed...maar pentium is weer beter met bepaalde reken krachten ... en meer software voor... maar amd is goed ![]() nu dat amd heeft gezegd dit jaar alleen met de 1.6 te komen en pentiumgezegd heeft al op de 2.2 te zitten .. kan ik nu wel gaan twijfelen wie er dadelijk weer beste is.. |
![]() |
|
Lul niet!
x86-32 architectuur allebei! Hoe kan er dan voor de 1 meer software zijn? De Athlon 4 werkt zelfs beter met de zogenaamde ![]() En Mhz'en willen nix zeggen. Apple G4 is op 700Mhz nog wel sneller dan een P4 1.3Ghz.
|
![]() |
als je je pc zelf bouwt heb je voor de prijs van een 1,3 Ghz P4 een AMD 1,33Mhz met DDR geheugen en raid staan.... en een Gefore 2 Pro kan er ook nog wel vanaf denk ik dan zo....
|
Verwijderd
|
![]() Trouwens...een Pentium 4 1.2GHz? Bestaat die? Ik zie nergens een tragere dan 1.3Ghz, maar dat zal wel aan mij liggen. Overigens zou ik gewoon een AMD aanschaffen...voor ongeveer hetzelfde geld kun je kiezen tussen een P4-1.3 met 128mb RDRAM óf een Thunderbird 1.33 met 256mb DDR...dan is de keuze duidelijk lijkt me |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik had ook nog nergens iets gehoord over een P4 1.2 Ghz, maar het is zo dat ik deze kan krijgen tegen een 'vriendenprijsje' (met alles erop en eraan) en dan leek me dat wel interessanter dan die AMD..Maar ik wou eerst wel is horen of die nu echt zoveel verschillen in kwaliteit voor ik weer iets verkeerd in handen krijg.. ik ben nl. wel tevreden over de Pentiums die ik al gehad heb maar kan ook niet anders.. is de enige processor die ik ooit gebruikt heb ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Kijk: ik heb meegedaan aan PC-prive van mijn werk en heb gekozen voor een machine met een P4 1,4 Ghz, 128 MB enz... Ik kon ook kiezen voor de Athlon 1 Ghz, 256 MB... Achteraf had ik beter die Athlon kunnen nemen. Heb er dus nu spijt van eigenlijk... Heb vorig jaar augustus een machine gekocht met een Athlon 550, 128 MB. Die heb ik dus nu alweer weggedaan... Een goede vriend van me had een P3 550, 128 MB en ik kon best wat verschil zien bij sommige games al zou dat ook afhangen van de videokaart uiteraard... Maar toch... Dus mijn advies: Ga voor die Athlon !!! Kijk hier eens voor een benchmark met de Athlon in vergelijking met de P4 http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=159&page=2 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zoek wel ff een echte vergelijking. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een PIII 1,2 GHZ kost misschien net 1000 a 1100 gulden....
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Gamen op laptop Verwijderd | 7 | 20-11-2011 19:09 | |
Software & Hardware |
[laptop] goed merk? Chloe Siere | 146 | 04-02-2005 15:25 | |
Software & Hardware |
[Win XP] 64-bit trial edition Chilli Dude | 48 | 19-01-2005 23:46 | |
Software & Hardware |
[Laptop] Advies gevraagd Psychopath | 24 | 01-07-2004 00:20 | |
Software & Hardware |
computer kopen. Maurice | 4 | 27-10-2003 14:42 | |
Software & Hardware |
betekenis van wat afkortingen..:S en wat vraagjes ChuCky16_:-) | 13 | 16-10-2002 18:39 |