Advertentie | |
|
![]() |
||
(ro)
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Het scheikundig element "vrouw"
Element: vrouw Symbool: Vr Ontdekker: Adam Atoomgewicht: gemiddeld 53,6 kg, maar alle variaties tussen 4 en 200 kg zijn mogelijk Fysieke eigenschappen 1. Het oppervlak is normaal gesproken bedekt met verf of andere kunststoffen 2. Bereikt kookpunt razendsnel, maar bevriest op onvoorspelbare momenten. 3. Smelt bij de juiste hoeveelheid aandacht 4. Wordt bitter indien onjuist gebruikt 5. Kneedbaar indien er druk wordt toegepast op de juiste punten. Maakt dan maak ondefinieerbare geluiden. 6. Kenmerkend is het voortdurend stemgebruik waarbij de klanken doe-di en doe-da overheersen. Chemische eigenschappen 1. Grote affiniteit met goud, zilver en diverse waardevolle stenen 2. Absorbeert enorme hoeveelheden waardevolle substanties en goederen 3. Kan zonder waarschuwing of aanleiding exploderen 4. Is niet oplosbaar in water, maar gedrenkt in alcohol wordt het aantal nuttige toepassingen vergroot. 5. Is duur in aanschaf en onderhoud, bij Westerse elementen in het rendement laag. Aanzienlijk hoger rendement en lage aanschafkosten zijn haalbaar bij bepaalde elementen uit Azie of Oost-Europa. Algemeen gebruik 1. Is uitermate decoratief, met name in en op dure sportwagens 2. Is een effectief ontspanningsmiddel 3. Kan een uitermate effectief reinigingsmiddel zijn Testgegevens 1. Wordt rood indien men het element ontdekt in natuurlijke staat 2. Wordt groen indien geplaatst naast een beter uitziend specimen 3. Het jonge specimen oefent een aanzienlijke aantrekkingskracht uit, die met de leeftijd vermindert 4. Claimt aangetrokken te zijn tot het tegenpool-element Man. Dit geldt echter alleen indien het element Man in het bezit is van de juiste eigenschappen te weten: 1) geld 2) good looking. (het element Vr ontkent dit meestal in alle toonaarden) Riciso's 1. Is uitermate gevaarlijk behalve in ervaren handen. 2. Het is illegaal om meer dan een specimen tegelijk te bezitten. Het is echter wel mogelijk om dit te doen, indien de verschillende specimens dit niet van elkaar te weten komen. 3. Het element Vr neigt naar reproductie. Dit kan voorkomen worden door ze alleen met rubberen beschermings- middelen te behandelen. 4. Indien het element uit uw beheer verdwijnt kan dit gepaard gaan met aanzienlijke kosten. Tegengif bij besmetting Een mengsel van veel sporten, alcohol en Netsurfen brengt tijdelijk verlichting. Permanente resistentie wordt slechts opgebouwd door homoseksualiteit of het bezitten van meerdere exemplaren. |
![]() |
|
Verwijderd
|
maar dan hier toch maar een toevoeging:
Ik ben een man en dat is een geluk Ik doe niet hysterisch al heb ik het druk Ik verspil niet mijn leven met 'wat moet ik aan' Kan zonder depressie van de weegschaal afgaan Ik gooi dingen weg, heb geen spullen teveel En als iets kapot is dan maak ik het heel Parkeren is easy; gewoon in één keer En we doen wel hetzelfde, maar ik verdien meer! Ik ben een man en ik denk logisch na Ik leef niet op light-drank en drie blaadjes sla Als ik ergens heen loop, weet ik de weg terug Ik maak van een olifant in no time een mug En al deel ik met duizenden vrouwen het bed Ben ik juist de man, in plaats van een slet Als ik zeg dat ik klaar ben, dan kunnen we gaan! En tijdens het plassen kan ik blijven staan! Ik ben een man ja, dat doet me plezier Ik word niet dronken van twee glazen bier Ik weet wat 'buitenspel' is, daarom geef ik een brul want voetbal is passie en de scheids is een lul Publiekelijk huilen dat doe ik dus nooit He, ik kan het vangen als iemand iets gooit En ik hoef niet te baren, dus geen centje pijn IS HET NIET GEWELDIG OM EEN MAN TE ZIJN! |
![]() |
|
![]() |
haha
de frustraties komen boven ![]() maar nu serieus hoe gaat je communicatie met het andere gesl8?? ik zelf kan het echt niet begrijpen hoedat ze accenten leggen op bepaalde dingen. dAarnaast is mijn (mannelijke) logica al door weinig mensen te volgen maar al helemaal noet door een vrouw maar ja miss is het onverklaarbare wel zo aantrekkelijk want homo lijkt me helemaal niets ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben een vrouw, en da's heus geen pech Heb geen last van agressie als ik rijd op de weg Ik laat tenminste geen lampen aan voor nop En ruim al mijn rotzooi achter me op Als ik iets zoek, vind ik het in 1 keer! Kan tegelijkertijd bellen, koken en nog veel meer! Van een griepje is bij mij niet veel te merken Ik neem een aspirine en ga gewoon werken Ik hou me bezig met echt belangrijke vragen In plaats van te jammeren om de voetbaluitslagen! Al is vrouw zijn dan een enorme zegen, Helaas houdt 'De Man' onze ontwikkeling tegen! Hem aan zijn lot overlaten is misschien een makkie Maar wie strijkt dan zijn overhemden en kookt zijn prakkie? Dat is niet het ergste in dit geval Wat echt irritant is bij mannen: hun gebral Ze denken zelf de beste te zijn Vooral spotten met vrouwen vinden ze fijn Uiteraard laten we ze in de waan Want de waarheid kunnen ze psychisch niet aan: Mannen zijn eigenlijk nog een kind Dat spelen met auto's het einde vindt, Die een potje gaat vechten als hun club verliest, Computerspelletjes speelt en maar aan knoeit als ie piest. Nee, mannen willen de waarheid niet horen: ZONDER EEN VROUW ZIJN ZE VERLOREN!!!!!! Als je hier een forwardmailtje neerzet, moet je dat natuulijk wel helemaal doen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wel of geen seks voor het huwelijk? Rachel_Marije | 66 | 15-07-2012 10:04 | |
Seksualiteit |
Een vraag over seks johnnyruk | 72 | 09-03-2010 07:17 | |
De Kantine |
wat is het laatste vreemde dat je je afvroeg? Bonga | 500 | 19-05-2007 22:13 | |
Psychologie |
contact maken jmaster_1988 | 3 | 11-06-2004 21:43 | |
Liefde & Relatie |
Mannen pourlesyeux_ | 29 | 13-05-2004 09:17 | |
Liefde & Relatie |
meiden hackie | 18 | 12-10-2002 15:36 |