Advertentie | |
|
![]() |
|
Moederbord: Ok...
![]() Soundblaster: Zal ik aanpassen ![]() HDD's: Hmzz, check deze link: http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=169 Daarin wordt vermeld (of ik lees het verkeerd) dat een Maxtor wat langzamer is dan een IBM. Een type IBM ben ik nog niet zeker van... Monitor: Was eigenlijk om een idee te geven, ik moet het buisje zelf nog eens 'live' kijken. [Dit bericht is aangepast door Jack_Ass (08-10-2001).]
|
Verwijderd
|
Lekkere config ... hoewel je idd misschien een andere schijf zou kunnen kiezen. Ik heb die Deskstar 60GXP zelf ook en ik heb er nog geen problemen aan gemerkt. Het ding is wel f*cking snel trouwens, duidelijk merkbaar een stukje sneller dan de Dmax+60.
Als je gewoon het beste van het beste wilt hebben zou ik gaan voor de nieuwe schijf van Maxtor, de D740X...7200tpm, 2mb cache, 40gig/platter en Ultra ATA/133 ![]() |
![]() |
|
![]() |
die rotte serie van de IBM schijven is nu er wel zo'n beetje door heen, je komt ze niet veel meer tegen die IBM's die je nu koopt dat die uitvallen ..
|
![]() |
-Aopen HQ-08A Big Tower Blauw
ja -Abit KT7A-RAID gaat niet -Geheugen 512Mb 266Mhz ja -AMD 1.4 GHz 266MHz FSB ja -Coolermaster Socket A 1.5 GHz hmmz -Lite-On DVD-1648 NEE! lite on heeft KUT dvd spelers, pioneer is de keuze -Creative Soundblaster 128 *kots* SB Live Player 5.1 -2x IBM Deskstar 60 GXO 40GB 7200 rpm neeee! 2x Maxtor DiamondMax Plus 60 40 GB 7200 RPM -19" Iiyama MF901U Vision Master 452 452.... ![]() ![]() -Matrox Millennium G450 Dualhead 32MB kan |
![]() |
||
Citaat:
Hmzz, de geluidskaart lijkt me nu duidelijk ![]() ![]() DVD'tje: Ik zal er nog 's naar kijken. Alleen dan zit ik nog met de HDD's. Best irri. De 1 zegt IBM, de ander zegt Maxtor. Grmbl...Iemand nog een link waar de huidige disken onder de loop zijn genomen??
|
mm.. zal ik dan de beslissing nemen.. neem die LG waar kornguy het over had (heb ik ook, alleen dan 17 inch
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat een Athlon kapot gaat wanneer je koeler het niet meer doet vind ik echt een kut-argument om géén Athlon te nemen.. ten eerste kan een heatsink niet kapot gaan, ten tweede zit er op praktisch élk moederbord een interne heatsensor met een kritische grens waarop hij gaat piepen danwel zichzelf gewoon uitschakelt.. dus het moet wel héél vreemd lopen wil jij je Athlon frituren.. |
![]() |
|
op www.tomshardware.com is zo'n filmpje van een vergelijking van amd en intel... intel loopt gewoon vast en word iets warmer en AMD gaat gelijk roken als de koeler er word afgehaald.. gek genoeg ben ik groot aanhanger van AMD en waarom weet ik niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Aopen kast: Goed
Abit KT7A-Raid: Ten eerste zijn die Highpoint RAID controllers niet het beste wat er te krijgen is, eerder het omgekeerde, maar helaas zijn die moederborden van Abit er niet met Fasttrack oid. Kijk anders naar een KG7 met aparte RAID controller van Fasttrack. Geheugen Goed Processor: Goed, hou wel in de gaten dat de temp. in de kast errug hoog wordt. Wij verkopen momenteel bijna geen systemen meer zonder extra kast cooler als er een AMD in zit -> Silent system 8/8 fan a Fl 55,- Lite-on: Zelfde loopwerk als plextor, dus goed. Kijk ook naar Pioneer, iets duurder maar zeker niet verkeerd. IBM: Goede schijven, deze zijn zelfs iets stiller dan die Maxtor serie. De rotte IBM serie is er inderdaad allang uit. Matrox: Als je 3D prestaties wilt is dit bepaald niet de kaart om te pakken, kijk dan liever naar een Asus V7700 Geforce 2, maar voor office werk enzo (waar je lijkt mij geen AMD voor aanschaft, maar een P4) is die Matrox toppie. Voor iets meer heb je nu trouwens de Dualhead G550, zou ik zowiezo daar voor gaan.
||
![]() |
Citaat:
2. geheugen is dus niet goed als je geen ander mobo neemt 3. Plextor maakt geen DVD spelers, je bent in verwarring met CD branders 4. Er zijn nog steeds veel rotte IBM's in omloop |
![]() |
||
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Six4Eight (10-10-2001).]
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ff over het geluid; neem een desktop theatre 2200 of 2500, heeeerlijk met een 5.1
![]() ik heb mijn p4 (onderdelen) online besteld bij acesonline, ook wat bij informatique via www.prijsindex.net acesonline ben ik zeer over te spreken. Ik heb dezelfde ibm hd, ik wilde er een cooler opzetten toen een pinnetje bij de ide flatcable af brak...Ik stuurde hem terug naar acesonline en kreeg binnen 3 dagen een nieuwe. Erg goede service daar.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[UNIX]Shellscripts Praganonut | 8 | 15-09-2007 17:10 | |
Software & Hardware |
game laptop Spoonie | 13 | 25-02-2007 22:53 | |
Software & Hardware |
[Hardware] System check ]{ing | 9 | 14-12-2003 18:56 | |