Oud 17-12-2002, 20:33
webmaster2
webmaster2 is offline
Mijn laptop start niet meer op. Weet er iemand raad?

Wanneer ik mijn laptop aansteek branden de 3 lichtjes van num lock, caps lock en scroll lock. Daarna schakelt de computer opnieuw uit.

Ik krijg hem dus niet meer opgestart. Ik heb hem al verschillende keren opengedaan en héél soms met het vele bewegen schiet de computer weer aan. Maar dit is echter van korte duur want van zodra je hem verplaatst werkt hij weer niet meer.

De batterij heb ik ook al gecontroleerd en die werkt nog perfect.

Kan iemand mij helpen?

Bedankt, Bart
Oud 17-12-2002, 20:47
Verwijderd
Hmm. Klinkt alsof er iets los zit ergens. Maar wat? Geen idee...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 21:12
Verwijderd
D0h, je moet hem ook niet aansteken!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 21:22
niemand
niemand is offline
Citaat:
perseus schreef:
D0h, je moet hem ook niet aansteken!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 02:50
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Hmm.. Mijn Dell doet dat ook, mits de adapter er niet in zit, en de accu's bijna leeg zijn. Je zou eens moeten kijken of je adapter het wel doet.
Ja, je had gezegd dat je accu het niet doet, maarja.. Je weet't nooit.. Anders dan dat zou ik niets weten.. En sja, dan heb je dus een (duur) probleem..
Oud 18-12-2002, 20:46
Verwijderd
Garantie?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 21:26
Orion16
Orion16 is offline
Ik weet niet wat voor typ laptop je hebt, zou ik graag eens willen weten Stel dat hij niet goed meer in elkaar zit dan zou ik toch eens proberen de laptop, athans de onderdelen wat steviger aan te drukken als er iets los zit. Misschien is het een goed idee om je laptop open te maken en weer in elkaar te zetten. Schoonmaken kan ook helpen!

Ik heb zelf een Compaq Armada M300 notebook, die heeft ook een kwaaltje, het knopje dat 't beeldscherm uitgaat blijft wel eens hangen bij het openklappen. Eerst had ik dit niet door, schrok me het lazerus had ineens geen beeld meer! Later bleek dus dat dat knopje vast zat en ik het even moest loshalen met mn vinger.

Trouwens veel en vaak van 2.5" laptop harddisk verwisselen is ook geen goed idee .. daar heb ik al eerder een laptop mee gesloopt..., het was dan wel een 486 maar toch

Mocht je geen garantie meer hebben, en je hebt een oude 486 notebook / Pentium 1 of iets dergelijks dan kun je altijd naar pc-beurzen gaan voor onderdelen. Dan koop je er vaak een 2e exemplaar voor 50 euro ofzoiets, bedenk wel, je moet het geld ervoor over hebben als het teveel is kan je lang zoeken naar onderdelen..

Succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten