Oud 24-11-2001, 13:48
Koen
Koen is offline
Wat gaan we nou beleven? Ik zit vandaag een tijdje achter de Pc, zie ik ineens m'n beeld een halve cm verschuiven, heel snel, van links naar rechts. Ik wrijf nog eens goed door m'n ogen, maar even later gebeurt het weer.

Nu gebeurt het continue. Heel snel schuift 't hele beeld even een klein stukje van links naar rechts, om de 15 secs ongeveer. Ik word er behoorlijk gestoord van.

Ik heb de drivers van m'n video kaart al opnieuw geinstalleerd, en die van m'n monitor ook. Ook rebooten oid had geen zin. Ik heb geen vreemde software geinstalleerd de laatste tijd, en ook een virusscan had geen resultaat.

Iemand nog suggesties voor ik een format probeer? Ik heb zelf namelijk geen idee meer waar 't nog aan liggen kan.

Videokaart: Diamond Viper V770 TNT2
Monitor: Iiyama Vision Master Pro 410 A702HT

Alvast bedankt!

Koen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2001, 13:50
Chimera
Chimera is offline
Klinkt als een HW probleem. Zit er nog garantie op die monitor?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2001, 13:56
Koen
Koen is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Klinkt als een HW probleem. Zit er nog garantie op die monitor?

Jup, keb 'm nu 1 jaar, 3 jaar on-site garantie. Maar zou wel balen als dat idd 't probleem is
Met citaat reageren
Oud 24-11-2001, 14:07
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Tja.
Monitoren gaan nou eenmaal snel kapot, of zijn al kapot als je ze koopt, mijn LG heb ik 3x laten vervangen maar ik heb een ADI die nu bijna zijn 3e verjaardag viert die nog steeds perfect uitziet
Met citaat reageren
Oud 24-11-2001, 17:43
Verwijderd
Citaat:
KoRnGuy schreef:
Tja.
Monitoren gaan nou eenmaal snel kapot, of zijn al kapot als je ze koopt, mijn LG heb ik 3x laten vervangen (...)
Misschien dat jij dan toch serieus bij de verkeerde winkels koopt...misschien dat je telkens een exemplaar uit een restpartij had

Ik werk nu op een 17-inch Dell Trinitron 17TX die inmiddels al bijna vijf jaar oud is. Nooit problemen mee gehad (nouja, één keer de VGA-kabel laten vervangen - was gekneusd tijdens transport naar lanparty ). Verder een 15" Eizo, een 17" CTX en een 15" Sony hier die allemaal minstens vier jaar of ouder zijn en nog nooit defecten hebben vertoond.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2001, 18:18
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Die LGs waren stuk voor stuk nieuw (behalve die 2e, dat bleek een gerepareerde te zijn (misschien daarom ook kapot))
Met citaat reageren
Oud 24-11-2001, 22:40
MaakUt
MaakUt is offline
mijn beeldscherm is ook prima... ik had alleen wat probleempjes met windows ME .. waarschijnlijk had ik iets verkeerd afgesteld ofzo.... welk beeldscherm ik heb weten jullie onderhand wel ... al ongeveer 10 keer gezegt.. het begint met een L en eindigd met een T
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten