Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Lijkt me niet verstandig als CreedGirl in het BIOS gaat kl*ten als ze al niet eens weet hoe een bootdisk werkt ![]() |
![]() |
|
Laat maar
![]() Een vriend heeft geprobeerd telefonisch te helpen.. (hij werkt dagelijks met computers). 't heef niet geholpen - maar ik kies voor de makkelijke weg, Windows opnieuw installeren ![]() Hehehe.. het wordt toch tijd dat ik me meer in computers ga verdiepen.. Ik weet alles van internet en HTML en redelijk veel van Windows, maar als er iets misgaat, hehe.. ![]() thanx anyway..
||
Citaat:
![]() ![]() Heb Windows geïnstalleerd, alle bestanden stonden er gelukkig nog op, een hoop progs ook. Sommige heb ik opnieuw moeten installeren, maar zelfs de netwerkinstellingen waren behouden! jippie ![]() (alleen moet ik het netwerk sowieso ff opnieuw installen) *zucht* ik vrees dat ie binnekort toch weer geformatteerd moet worden ![]()
|
![]() |
voor als ge nog niet geheristalleerd hebt , hier een mogelijke oplossing
doe eens even een bois reset , zou goed kunnen dat er door de foute herstart een foutje in je bois is teregtgekomen , waardoor je pc denkt dat er een diskette aanwezig is dit kan je deon door een bepaalde jumper van je pc te verplaatsen , je pc 10 sec aan te zetten , jumper terugzetten en klaar is keer meer info vindt je hierbij in je handleiding van je moederbord bij cmos clear |
![]() |
|
Verwijderd
|
je kiest voor een hele schone installatie, terwijl je waarschijnlijk alleen maar hoefde te zorgen voor een bootdiskette van/voor Windows 98 en eventjes 'SYS C:' in te tikken in de opdrachtprompt? -- succes niet gegarandeerd; maar het had je een herinstallatie kunnen schelen..
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wil jij aub gewoon voortaan je mond dichthouden? clueless n00b |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |