| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

|||

Verwijderd

| 

Citaat: 

Citaat: 

Lijkt me niet verstandig als CreedGirl in het BIOS gaat kl*ten als ze al niet eens weet hoe een bootdisk werkt  
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

Laat maar   

![]() Een vriend heeft geprobeerd telefonisch te helpen.. (hij werkt dagelijks met computers). 't heef niet geholpen - maar ik kies voor de makkelijke weg, Windows opnieuw installeren ![]() Hehehe.. het wordt toch tijd dat ik me meer in computers ga verdiepen.. Ik weet alles van internet en HTML en redelijk veel van Windows, maar als er iets misgaat, hehe.. ![]() thanx anyway.. 

jaaaaa jaaa 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

ach volgende keer mag jij mij helpen okeej   ![]() Heb Windows geïnstalleerd, alle bestanden stonden er gelukkig nog op, een hoop progs ook. Sommige heb ik opnieuw moeten installeren, maar zelfs de netwerkinstellingen waren behouden! jippie ![]() (alleen moet ik het netwerk sowieso ff opnieuw installen) *zucht* ik vrees dat ie binnekort toch weer geformatteerd moet worden  

jaaaaa jaaa 
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

voor als ge nog niet geheristalleerd hebt , hier een mogelijke oplossing 

doe eens even een bois reset , zou goed kunnen dat er door de foute herstart een foutje in je bois is teregtgekomen , waardoor je pc denkt dat er een diskette aanwezig is dit kan je deon door een bepaalde jumper van je pc te verplaatsen , je pc 10 sec aan te zetten , jumper terugzetten en klaar is keer meer info vindt je hierbij in je handleiding van je moederbord bij cmos clear  | 
	|
| 

| 

|

Verwijderd

| 

je kiest voor een hele schone installatie, terwijl je waarschijnlijk alleen maar hoefde te zorgen voor een bootdiskette van/voor Windows 98 en eventjes 'SYS C:' in te tikken in de opdrachtprompt? -- succes niet gegarandeerd; maar het had je een herinstallatie kunnen schelen.. 

| 

| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

wil jij aub gewoon voortaan je mond dichthouden? clueless n00b  | 
	|
![]()  | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Software & Hardware | 

computer valt uit patrik594  | 3 | 16-11-2006 11:31 | |
| Software & Hardware | 

[PROBLEEM] Ik kom niet in mijn computer Verwijderd  | 7 | 30-12-2004 16:19 | |
| Software & Hardware | 

[Videokaart] Opstart problemen Verwijderd  | 12 | 08-08-2004 14:36 | |
| Software & Hardware | 

opstart problemen M@TRIX  | 8 | 01-04-2003 13:35 | |
| Software & Hardware | 

[Win98] .vxd probleem bij opstarten boheempje  | 23 | 26-03-2003 17:41 | |
| Software & Hardware | 

problemen met hard disk H@nk  | 4 | 19-03-2002 13:14 | |